Uklad w malzenstwie

21. Data: 2002-06-21 09:09:01

Temat: Re: Uklad w malzenstwie
Od: "kolorowa" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapomniałam dodać, że mam koleżankę, której mąż weekendy systematycznie
spędza w pracy - szykują się do rozwodu.

Małgosia

22. Data: 2002-06-21 09:14:53

Temat: Re: Uklad w malzenstwie - długie
Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...q> napisał w wiadomości
> == Jeżeli jako pierwszych nie włożycie do pojemnika
kamieni nie da sie
> ich już później włożyć ===
>
> I dlatego winniśmy się zastanowić co jest takimi
'kamieniami' w naszym
> życiu i włożyć je do 'pojemnika' naszego życia jako
pierwsze bo
> inaczej rozmienimy się na drobne i zawsze będziemy
nieszczęśliwi
> (niezrealizowani)". Tymi słowy zakończył i opuścił salę.

Gromkie brawa!!!
Darek

23. Data: 2002-06-21 09:36:32

Od: "Tashunko" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...q> napisał w wiadomości

> Na pewnym spotkaniu z kadrą kierowniczą wysokiego szczebla pewien
> procesor miał wygłosić odczyt o "Organizacji czasu pracy".
/ciach.../

Pamiętam , że powyższe wywarło na mnie ogromne wrażenie , gdy pierwszy raz
przeczytałam - ktoś cytował w swoim blogu.
Pamiętam też , że kamienie , żwir , piasek i woda mialy swoje odpowiedniki w pracy ,
rodzinie , zdrowiu i miłości .......kolejność do dopasowania.

Niemniej : gromkie brawa !
Świetnie podsumowany watek!!!

Pozdrowionka.
Joanna
Ponieważ

24. Data: 2002-06-21 09:42:33

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tashunko <l...@p...onet.pl> napisał(a):

> DQpVv3l0a293bmlrICJRd2F4IiA8cUBxLnE+IG5hcGlzYbMgdyB3
aWFkb21vtmNpIG5ld3M6MzEw

Hej, wyłącz Content-Transfer-Encoding: base64, bo ja np. widzę Twoje posty w
taki sposób, jak powyżej, a chętnie bym się zapoznała z Twoją opinią. ;-)

JoP

25. Data: 2002-06-21 09:48:10

Od: "Tashunko" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:aeuse9$1sd$1@news.gazeta.pl...
> [...]
posty w
> taki sposób, jak powyżej, a chętnie bym się zapoznała z Twoją

Rany!!! Sorki!
Pojęcia nie mam dlaczego tak mnie widzisz!

A jak teraz?????

Joanka

26. Data: 2002-06-21 10:06:37

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Twoje posty w
> taki sposób, jak powyżej, a chętnie bym się zapoznała z

Może u ciebie coś jest przestawione, na moim kompie wszystko
wygląda normalnie a nic przy nim w ustawieniach nie
grzebałem. Czy inni też mają problem z odbiorem jej postów?
Nie znam się na tym tak dogłębnie;-)
Darek

27. Data: 2002-06-21 10:10:12

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> wiadomości news:aeuse9$1sd$1@news.gazeta.pl...
> Rany!!! Sorki!
> Pojęcia nie mam dlaczego tak mnie widzisz!

Bo interfejs portalu Gazety najwyraźniej nie obsługuje tego kodowania.
Niektóre newsreadery zresztą też.

> A jak teraz?????

Teraz OK. Dzięki. ;-)

JoP

28. Data: 2002-06-21 10:26:31

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sokrates <d...@w...pl> napisał(a):
> Może u ciebie coś jest przestawione, na moim kompie wszystko
> wygląda normalnie a nic przy nim w ustawieniach nie
> grzebałem. Czy inni też mają problem z odbiorem jej postów?

Po prostu interfejs Gazety nie obsługuje tego kodowania i już, mogę co
najwyżej napisać do nich i ochrzanić, ale obawiam się, że co najwyżej by mi
odpisali - z całkowitą racją moralną zresztą - że na newsach nie powinno się
stosować takiego kodowania, bo jest ono całkowicie zbędne, podobnie jak
Quoted-Printable, czyli tzw. QuPa, i Uuencode. To, że większość ludzi
korzysta, jak Ty, z Microsoft Obsruk Express, który obsługuje te kodowania,
(oraz posty w HTMLu), nie znaczy, że a) wszyscy korzystają z Obsruka, b)
dlatego, że większość widzi egzotyczne kodowanie, można go używać (oraz ze
można pisać w HTMLu). ;-)

W FAQu syffa piszą:

<quote>
W Internecie do regulacji sposobów kodowania znaków narodowych służy w
ogólności (w poczcie i newsach) standard MIME (Multipurpose Internet Mail
Extensions - Wielofunkcyjne Rozszerzenia Poczty Internetowej), a w
szczególności (konkretne kodowania znaków narodowych) normy International
Standards Organization. Kodowanie polskich (i innych słowiańskich) znaków
diakrytycznych reguluje norma ISO 8859/2, alias ISO Latin 2. Jest to także
Polska Norma (PN) kodowania 8-bitowego polskich znaków diakrytycznych. Nie
należy do zapisu polskich znaków używać innych pseudostandardowych kodowań
(Mazovia, windows, cp852 czy podobnie).

Jeżeli stosujemy polskie znaki, należy używać kodowania 8bit (alias 'Brak' (w
MS News)) a nie 'Quoted Printable'. A już _na_ _pewno_ nie_ _'Base64'_.

</quote>

(Podkreślenie moje - JoP)
JoP

29. Data: 2002-06-21 10:34:02

Od: "Nixe" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sokrates tak oto pisze:

:: Może u ciebie coś jest przestawione, na moim kompie wszystko
:: wygląda normalnie a nic przy nim w ustawieniach nie
:: grzebałem. Czy inni też mają problem z odbiorem jej postów?

Ja w ogóle nie widzę postów Taschunko. Tzn. od wczoraj widziałam tylko jeden.

Maja

30. Data: 2002-06-21 11:04:38

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:aeuvd6$8nt$1@korweta.task.gda.pl...

> Ja w ogóle nie widzę postów Taschunko. Tzn. od wczoraj
widziałam tylko jeden.

Ostatni post powyżej ma zakodowany 8bit a poprzednie dwa
byly w base64. Teraz pewnie będzie juz czytelna dla
wszystkich.
Darek

czy "narzucać" się jeszcze?
Problem z nastolatka