Ukraińcy nie zasługują na Polskę!

11. Data: 2019-01-12 22:18:11

Temat: Re: Ukraińcy nie zasługują na Polskę!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> https://www.google.pl/amp/s/www.money.pl/gospodarka/
unia-europejska/wiadomosci/artykul/niemcy-indeks-zew
,48,0,2408496.html%3famp=1

https://www.salon24.pl/u/zamkinapiasku/811789,niemcy
-wyjedzcie-juz-gdzies-bo-imigranci-maja-was-dosc

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974

12. Data: 2019-01-13 01:45:48

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-12 16:08, XL wrote:

> ... Panów :-D

Wtedy, to już proces erupcji psychiki narodu, był znacząco zawansowany.
Naród wybrany już wtedy wierzył, że jest rasą panów.

13. Data: 2019-01-13 01:48:38

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-12 21:19, silvio balconetti wrote:

> [...]
> emigrantow, uczniowie glupi, korupcja, sady i banki zalezne od
> politykow, chory czlowiek i dziecko specjalnej troski Europy, przedmiot

i do tego jeszcze ta bomba zegarowa

https://www.nationaldebtclocks.org/debtclock/germany

14. Data: 2019-01-13 01:54:12

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-13 01:48, Ilona wrote:

> i do tego jeszcze ta bomba zegarowa
>
> https://www.nationaldebtclocks.org/debtclock/germany

A w Polsce, jak PiS rządzi, to dług publiczny spada

https://www.nationaldebtclocks.org/wp-content/upload
s/2018/09/Poland-Debt-to-GDP-Source-OECD.png

widzisz, k*, cud!

15. Data: 2019-01-13 10:46:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

> A w Polsce, jak PiS rządzi, to dług publiczny spada
>
> https://www.nationaldebtclocks.org/wp-content/upload
s/2018/09/Poland-Debt-to-GDP-Source-OECD.png

> widzisz, k*, cud!

:-)

16. Data: 2019-01-13 14:29:05

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> A w Polsce, jak PiS rządzi, to dług publiczny spada
>
> https://www.nationaldebtclocks.org/wp-content/upload
s/2018/09/Poland-Debt-to-GDP-Source-OECD.png

> widzisz, k*, cud!

Zawsze moze byc gorzej i zawsze mozna znalezc statystyki, ktore poprawia
lub pogorsza humor. Ale najwazniejsze, ze Tusk nie zepsul wszystkiego! ;-)

W temacie dlugu trudno dorownac np. Japonii, Grecji, Wlochom,
Portugaliii i USA, inflacji - Wenezueli (1,3 mln%).

Poza tym od lat rzad RFN wypracowuje nadwyzki, wiec na razie mamy tylko
25.771 euro na glowe i moze bedzie lepiej?

A skoro jestesmy przy statystykach, to polecam dane o dochodzie
narodowym brutto per capita (DE 109%, EU 100%, PL 49%),
produkcie krajowym netto (DE 17-17-18, PL 57-55-58),
Gini-Index (nierownosc dochodow i majatku - mniej wiecej podobnie),
Good County Index (DE 5, PL 30),
Światowy wskaźnik szczęścia (DE 46/49, PL 62),
Wskaźnik zadowolenia z życia (PL 51),
Human Development Index (DE 5, PL 33),
sila nabywcza (DE 123, EU 100, PL 70),
Social Progress Index (DE 9, PL 32).

Jest wiec w czym wybierac i cieszyc sie ze wstawania z kolan. ;-)

A gdyby ktos chcial sprawdzic czy nie klamie:

https://de.wikipedia.org/wiki/Bruttoinlandsprodukt#/
media/File:European-union-gdp-diagram-de.svg
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_G
DP_(nominal)_per_capita
https://en.wikipedia.org/wiki/Good_Country_Index
https://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%9Awiatowy_wska%C5%
BAnik_szcz%C4%99%C5%9Bcia
https://pl.wikipedia.org/wiki/Wska%C5%BAnik_zadowole
nia_z_%C5%BCycia
https://en.wikipedia.org/wiki/Human_Development_Inde
https://en.wikipedia.org/wiki/Purchasing_power_parit
https://en.wikipedia.org/wiki/Social_Progress_Index
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_d
istribution_of_wealth
https://pl.wikipedia.org/wiki/Lista_pa%C5%84stw_wed%
C5%82ug_wska%C5%BAnik%C3%B3w_nier%C3%B3wnomierno%C5%
9Bci_w_dystrybucji_dochod%C3%B3w

>Bundesfinanzminister Olaf Scholz (SPD) verbucht für das vergangene
Jahr im Bundeshaushalt einen Überschuss von 11,2 Milliarden Euro. Die
für die kommenden Jahre noch nicht konkret verplante Rücklage des Bundes
steigt damit nach Angaben aus Regierungskreisen auf 12,8 Milliarden Euro.<

https://www.zeit.de/politik/deutschland/2019-01/bund
eshaushalt-ausgaben-steuereinnahmen-ueberschuss-olaf
-scholz
--
saluto
Silvio Balconetti

17. Data: 2019-01-13 15:24:44

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 13.01.19 um 14:29 schrieb Silvio Balconetti:

> [...]
> Good County Index (DE 5, PL 30),
> Światowy wskaźnik szczęścia (DE 46/49, PL 62),

Jednak to chyba Tusk poprawil wam zadowolenie z zycia? W roku 2013
Polska byla 99, a dwa lata pozniej juz 51! Niemcy stabilni i numer 35.

https://es.wikipedia.org/wiki/%C3%8Dndice_de_Satisfa
cci%C3%B3n_con_la_Vida

Poza tym

https://en.wikipedia.org/wiki/OECD_Better_Life_Index

oraz World Happiness Report gdzie Niemcy maja w 2018 roku miejsce 15, a
Polska 42, ale w 2013 Polska dolowala (51), w 2015 jeszcze bardziej
(60), pozniej sie podniosla (57 miejsce w 2016 i 46 w 2017). A wiec moze
prezes?

Niemcy niestety tez zwyzkuja (od 26 przez 16 do 15) i to mimo Merkel.
Pogarsza sie Ameryka, a najszczesliwsi ludzie zyja na polnocy, choc tam
dlugie zimy i depresja.

https://www.laenderdaten.de/indizes/world_happiness_
report.aspx

18. Data: 2019-01-13 17:15:52

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-13 14:29, Silvio Balconetti wrote:

> [...]
>
> https://www.zeit.de/politik/deutschland/2019-01/bund
eshaushalt-ausgaben-steuereinnahmen-ueberschuss-olaf

Zauważ, że to wszystko na kredyt.

19. Data: 2019-01-13 17:17:15

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-13 17:15, Ilona wrote:

> [...]
C5%82ug_wska%C5%BAnik%C3%B3w_nier%C3%B3wnomierno%C5%
9Bci_w_dystrybucji_dochod%C3%B3w

eshaushalt-ausgaben-steuereinnahmen-ueberschuss-olaf

tylko, nie mów, że korzysta sie tak samo, jak za gotówke.

20. Data: 2019-01-13 21:46:07

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Zauważ, że to wszystko na kredyt.

Cala ekonomia opiera sie na kredytach oraz zaufaniu, a jak tego zaczyna
brakowac to wszystko idzie lawinowo. Ronwiez polityka opiera sie na
nastrojach. Pogarszaja sie, to slabnie gospodarka, a jak gospodarka leci
w dol, to i nastroje itd. Wtedy moze pojsc w dobrym lub zlym kierunku. W
raczej dobrym poszlo chyba w NRD - ludzie stracili wiare w przyszlosc
systemu, spieprzali, protestowali, poszli pod mur i pogranicznicy nie
wiedzieli co robic. No i bylo po NRD.
Ciekawi mnie Wenezuela - maja ponad milionowa inflacje, zrobili w
sierpniu denominacje i juz nowy boliwar jest 26x tanszy, a emigracja
przekroczyla 3 mln; Turcji tez sie niezbyt wiedzie.
A wiec moze byc gorzej. :-)
--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

?????????
,,Matko Boska Nieustającej Pomocy, to jest moja wielka prośba, wielkie
zawołanie: Miej w opiece naród cały. Również tych, którzy nie kochają
Polski aż tak mocno jeszcze póki co, tak jak my tutaj, tak jak cała
Rodzina Radia Maryja" (MM).

Porozmawiajmy o Żydach...
POLSKOŚĆ...
Nie karmię Owsiaka!