POLSKOŚĆ...

1. Data: 2019-01-06 23:51:25

Temat: POLSKOŚĆ...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

..to Bohaterstwo!
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=21631695
53714924&id=100000657007972&ref=m_notif&notif_t=admi
n_plan_mall_activity
,,6 l 1945 Najukochańsi Rodzice, jestem po wyroku - za parę godzin, a może
minut mnie zabiją. Proszę Was, nie rozpaczajcie. Życie daję za Ojczyznę.
Bóg ostatnie chwile naprawdę daje mi dobre, bo duchowo jestem silny.
Przyjąłem w Nowy Rok Komunię świętą, tak, że idę na śmierć pojednany z
Bogiem. Proszę Was, módlcie się dużo za mnie... Mamo, opiekuj się dobrze i
wychowuj Krysieńkę i Stasieńka, aż moja kochana Lusia wróci. Żyjcie
szczęśliwie razem z wszystkimi pozostałymi. Żegnajcie z Bogiem i Wy kochani
teściowie, krewni, żegnajcie dziateczki, moje małe sierotki. Żegnaj Bolku i
Stefcio, szwagrowie i szwagierki. Najukochańsza Lusieńko! Do końca mojego
życia myślę o Tobie, bo tylko Ciebie jedyną moją kocham nade wszystko.
Żegnaj. Zostań z Bogiem. Duch mój będzie zawsze z Tobą i dziateczkami.
Lusieńko, bądź silną. Daj dzieciom moje nazwisko, staraj się o nie. Żyj
beztrosko z Bogiem. Mam silną wiarę w Boga i Przeczystą Panienkę. Żegnajcie
z Bogiem. Mąż, ojciec, syn, brat, zięć i szwagier Kostek".

6 I 1945 roku w niemieckim obozie koncentracyjnym Auschwitz zamordowany
został por. Konstanty Kempa ps. "Tadeusz".

27 stycznia 2019 przyjedziemy do niemieckiego koncentracyjnego obozu w
Auschwitz ze zniczami, polskimi flagami i Mazurkiem Dąbrowskiego - godz.
12:00-17:00!
--
XL