Umiecie palic papier?

11. Data: 2013-10-16 13:47:12

Temat: Re: Umiecie palic papier?
Od: "t-1" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bez sensu.
Cena makulatury 900 zł/t.
http://www.favore.pl/169790_skup-surowcow-wtornych-m
akulatura-folia-karto-radzymin-ul-kolejowa-mazowieck
ie.html
Cena węgla 539 zł/t. http://wegielna5.pl/sklep

12. Data: 2013-10-16 15:54:44

Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-16 13:47, t-1 pisze:
> [...]
> Cena makulatury 900 zł/t.
> http://www.favore.pl/169790_skup-surowcow-wtornych-m
akulatura-folia-karto-radzymin-ul-kolejowa-mazowieck

U mnie płacą po 20 gr/kg = 200 zł/t
Jacek

13. Data: 2013-10-16 19:21:14

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 16 października 2013 13:47:12 UTC+2 użytkownik t-1 napisał:
> [...]
>
> Cena makulatury 900 zł/t.
>
> http://www.favore.pl/169790_skup-surowcow-wtornych-m
akulatura-folia-karto-radzymin-ul-kolejowa-mazowieck

Napisz gdzie tak płacą za makulaturę. Spokojnie na różnicy cen 700złotych na tonie
łyknę. Z 13 tysięcy na kursie. Jak się chwalisz długością kutasa to pewno od
kręgosłupa szyjnego ją podajesz.

14. Data: 2013-10-16 20:39:32

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-10-16 19:21, obywatel k...@g...com uprzejmie donosi:

akulatura-folia-karto-radzymin-ul-kolejowa-mazowieck
ie.html

> Napisz gdzie tak płacą za makulaturę.

Ten pan ma dysleksję.
Cytat z linka:
Makulatura gazetowa 40gr/kg
Makulatura kartonowa 30gr/kg
Folia Bezbarwna 90gr/kg

15. Data: 2013-10-16 21:56:08

Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-16 20:39, Qrczak pisze:

> Ten pan ma dysleksję.

Chyba dyskalkulię :)

16. Data: 2013-10-16 21:58:59

Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-14 11:23, Majka pisze:
> Czy możecie mi podpowiedzieć, jak spalić papier?

Możemy, ale to to czym piszesz nie nadaje się do palenia.

Po pierwsze źle się pali, po drugie zasmradza sąsiadów.

Jeśli już tak bardzo się upierasz, żeby spalić tego Cosmopolitana, to
jedyna opcja, to wrzucić go na naprawdę dobrze rozgrzany żar. Wtedy
spali szybko i "bezpopiołowo".

Pozdrawiam,
MW

17. Data: 2013-10-16 23:23:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Oct 2013 13:47:12 +0200, t-1 napisał(a):

> Cena makulatury 900 zł/t. (...)
> Cena węgla 539 zł/t.

Niby czego ma dowodzić to zestawienie?
--
XL
"Dopiero w 1949 r. Światowe Stowarzyszenie Lekarzy zastąpiło przysięgę

18. Data: 2013-10-16 23:24:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Oct 2013 21:56:08 +0200, wolim napisał(a):

> Chyba dyskalkulię :)

I dysenergetykę :->

19. Data: 2013-10-16 23:25:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Oct 2013 21:58:59 +0200, wolim napisał(a):

> eśli już tak bardzo się upierasz, żeby spalić tego Cosmopolitana, to
> jedyna opcja, to wrzucić go na naprawdę dobrze rozgrzany żar. Wtedy
> spali szybko i "bezpopiołowo".

Jednakże zatka piec kredą, a i na sam wypał trza dobrze nagrzać czem innem
3333-)

20. Data: 2013-10-17 12:01:39

Od: krak <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-14 11:23, Majka pisze:
tylko kolorowe, kredowane czasopisma.

A dorzućże coś z plastiku. Próbuj, może uda się z innymi śmieciami to
shajcować
Boże, nie sadź koło mnie takich sąsiadów.

...Odkurzacz do popiołu z kominka, z pieca c.o., do pyłu?
Bakterie do ozyszczalni
klamka z zamkiem do drzwi w pokoju
Optymalne ustawienie ogrzewacza wody
Okna akustyczne