Umierające cisy ???

1. Data: 2004-03-29 12:39:39

Temat: Umierające cisy ???
Od: "Kokopiko" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !!
Na początku pażdziernika ubiegłego roku wysadziłam na działce cisy ,które
kupiłam w doniczkach wysokości 70-80 cm.Po około 3 tygodniach cisy zaczeły
przybierać barwę zielonkawo -brązową.Będąc teraz na działce, stwierdziałam
,ze stały się jeszcze bardziej brązowe.Cz powinnam je przyciąć ?/Jesli tak
,to jak.??
-jeszcze jedno pytanie:
Na działce mam 2 letnią jeżyne .Jak mam ją ciąć i kiedy ???

2. Data: 2004-03-29 13:23:55

Temat: Re: Umierające cisy ???
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Kokopiko" <k...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> ,ze stały się jeszcze bardziej brązowe.Cz powinnam je przyciąć ?/Jesli tak

Mam smutne przeczucie, ze uschly i juz im nic nie pomoze :-(

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

3. Data: 2004-03-29 13:50:04

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:LrV9c.31$Qr.6@fe2.columbus.rr.com...

| "Kokopiko" <k...@p...onet.pl> wrote in message
|
| Mam smutne przeczucie, ze uschly i juz im nic nie pomoze :-(

A jeżyny tnie się tak samo jak maliny te klasyczne - czyli wszystkie
owocujące pędy won. Naturalnie - po owocowaniu:-)

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2004-03-30 21:09:20

Od: "AW" <a...@W...TO.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kokopiko" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ,ze stały się jeszcze bardziej brązowe.Cz powinnam je przyciąć ?/Jesli tak
Cisy są bardzo wrażliwe na przesadzanie ale jeśli sadziłaś z doniczek to
ciekawe,
chyba jednak usłchły - swoją drogą sprawdziłbym sprzedawcę czy one na pewno
były "od urodzenia" w tych doniczkach.
Pozdrawiam. AW

5. Data: 2004-03-31 04:54:27

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"AW" <a...@W...TO.poczta.onet.pl> wrote in message

> swoją drogą sprawdziłbym sprzedawcę czy one na pewno
> były "od urodzenia" w tych doniczkach.

Tak, bywa, ze wyjete z gruntu i wsadzone do doniczek po przycieciu
korzeni :-(

Pozdrowienia,
Michal

6. Data: 2004-04-04 17:47:44

Od: "Kokopiko" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, bywa, ze wyjete z gruntu i wsadzone do doniczek po przycieciu
> korzeni :-(

Wczoraj byłam na działce. Odcięłam gałązke, tak jakby żyła.
Igły wcale nie opadają.

Co im może być? Są po prostu brązowo-zielone.
Czy podsypać je jakims nawozem

7. Data: 2004-04-04 17:58:27

Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Wczoraj byłam na działce. Odcięłam gałązke, tak jakby żyła.
> Igły wcale nie opadają.
>
> Co im może być? Są po prostu brązowo-zielone.
> Czy podsypać je jakims nawozem
>
> Pozdrawiam

Absolutnie nie podsypuj nawozem
choremu nawóz nie pomoże
podlewaj dużo może dojdą do siebie skoro twierdzisz że po przycięciu gałązki
są żywe - teraz można to poznać po pączkach.

Pozdrawiam
Jack

8. Data: 2004-04-04 17:58:37

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kokopiko napisał:

> Wczoraj byłam na działce. Odcięłam gałązke, tak jakby żyła.
> Igły wcale nie opadają.
>
> Co im może być? Są po prostu brązowo-zielone.
> Czy podsypać je jakims nawozem

Może należy je podlać?
Albo mają zbyt dużo słońca?

Pozdrawiam
Marta

9. Data: 2004-04-04 21:28:33

Od: "pak" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

w sprawie cisów - to nie pozostaje Ci nic innego jak spokojnie czekać, jesli
nie "odbiją" do połowy czerwca to je wywal

Winogrona - czy już za późno????
Wpisowe POD
PKWŁ -część V
cięcie buków