Re: Umieram

From: "-=MaGuArD=-" <t...@m...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Umieram
Date: Mon, 16 Sep 2002 02:28:33 +0200

Użytkownik "Lidka" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
news:am2tmb$m0k$1@news2.tpi.pl...
> Coś musiało byc powodem tego że zmieniłeś swój stosunek do życia.
Krotko i na temat? Pech!

> Ja też przechodze czasem stany załamania, zycie traci wtedy jakikolwiek
> blask, ale staram sie jak tylko moge znaleść coś , najmniejszy drobiazg z
> którego będę mogła sie cieszyś, sprawi mi choć troszke nadziej...
To nie jest zaden stan zalamania, to raczej gruntowna przemiana. Kiedys
zawsze wesoly, rozgadany, zawsze usmiechniety, spontaniczny, prawdziwa dusza
towarzystwa, dzis wiecznie zamyslony, smutny, malomowny, nie wierzacy juz w
nic a przede wszytkim w siebie. Nie stalo sie to gwaltownie, to trwalo lata.

> Musze ci powiedzieć jednak, że te gorsze okresy które przeżyłam to
cholernie
> duzo mnie nauczyłu, bo z każdego doświadczenia, wyciągam wnioski.
Starasz sie mnie pocieszyc? Nie oczekiwalem tu litosci ani pocieszenia, bez
obaw nie mam tez mysli samobujczych.

> Widocznie tak musi być, bo czym by było dla nas życie w ciągłym
> szczęściu, czy wtedy wogle wiedzielibyśmy czym ono jest, czy
potrafilibyśmy
> je tak docenić, a dzięki tym chwilom "złym" wiemy czym jest szczęście,
> radość, itd...
Ja juz nie wiem co to radosc i szczescie, powaznie, po prostu zaponialem jak
to juz jest, ale ide dalej jeszcze z nadziej na zmiane, moze wystarczy mi
sil, a moze nie, ktoz to wie, bo ja nie.

> Mam nadzieję że dasz sobie radę, życzę powodzenia.
Jednak probujesz mnie pocieszyc. Dziekuje.

--=MaGuArD=-- ^^
+48(0)604617310
gg# 384683