Umowa rodzinna

1. Data: 2004-01-26 07:18:40

Temat: Umowa rodzinna
Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Zdarza się w życiu i na tej grupie próba rozwiązania
problemów rodzinnych na zasadzie
"Dam jej (jemu) jeszcze jedną szansę"
i w tym momencie pojawia się problem uzgodnienia zasad jakie
winny obowiązywać w związku jeżeli ma on trwać w sposób
satysfakcjonujący wszystkie strony (może warto by je
uzgodnić przed jego zawiązaniem?).

Czy można by liczyć na grupę w stworzeniu modelowej "Umowy
Rodzinnej", która mogła by być kanwą do uzgodnień w
konkretnej sytuacji?

Pozdrawiam
Qwax

2. Data: 2004-01-26 07:33:35

Temat: Re: Umowa rodzinna
Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qwax wrote:

> Czy można by liczyć na grupę w stworzeniu modelowej "Umowy
> Rodzinnej", która mogła by być kanwą do uzgodnień w
> konkretnej sytuacji?

Dla mnie to co przyrzekalam w trakcie slubu to taka wlasnie umowa, a
wiec Ci nie pomoge ;)

Dunia
--
All science is either physics or stamp collecting.
Ernest Rutherford

3. Data: 2004-01-26 10:14:07

Od: "Hermiona" <k...@u...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości
> [...]
> winny obowiązywać w związku jeżeli ma on trwać w sposób
> satysfakcjonujący wszystkie strony (może warto by je

Myślę,że dokłądnie PRZED zawiązaniem związku wiele wyjaśnić trzeba. I
dlatego para powinna rozmawiać nie tylko o tym, jakie on/ona ma śliczne
oczy, ale i o wszystkich problemach/sytuacjach życiowych.
Kasia

4. Data: 2004-01-26 10:14:20

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hermiona" <k...@u...edu.pl> napisał w wiadomości

> [...]
on/ona ma śliczne
> oczy, ale i o wszystkich problemach/sytuacjach życiowych.

Powinni - ale nie wiedzą o czym. To wychodzi dopiero w
praniu po opadnięciu z oczu łusek miłości. I właśnie te
sprawy (i ich próbę rozwiązania) widziałbym w "Umowie
Rodzinnej"

Pozdrawiam
Qwax

5. Data: 2004-01-26 10:16:33

Od: "kasiatoya" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy można by liczyć na grupę w stworzeniu modelowej "Umowy
> Rodzinnej", która mogła by być kanwą do uzgodnień w
> [...]

ja staram sie kierowac takimi wyznacznikami i nie odnosza sie one tylko do
zwiazkow
(nie twierdze tez ze zawsze mi to wychodzi... no ale przeciez nikt nie jest
doskonaly)

"zyj i daj zyc innym"
"nie rob drugiemu co tobie niemile" - choc z tym to roznie bywa...

pozdrawiam
kasiatoya

6. Data: 2004-01-26 10:25:35

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kasiatoya" <k...@w...pl> napisał w
wiadomości news:bv2peu$9dt$1@atlantis.news.tpi.pl...
> "nie rob drugiemu co tobie niemile" - choc z tym to roznie
bywa...

Szczególnie gdy trafisz na masochistę
;-)))

Pozdrawiam
Qwax

7. Data: 2004-01-26 10:36:15

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Czy można by liczyć na grupę w stworzeniu modelowej "Umowy
> Rodzinnej", która mogła by być kanwą do uzgodnień w

Był tu kiedyś wątek o regulaminie rodzinnym którego głównym zadaniem było
dyscyplinować dzieci. Jeśli jednak potrzeba takiej umowy/regulaminu
występuje pośród dwojga dorosłych ludzi, oznacza to ni mniej ni więcej jak
tylko to że conajmniej jedno z nich zachowuje się jak dziecko, stąd moja
sugestia by wrócić do tamtego wątku i spróbować w nim odnaleźć jakieś punkty
zaczepienia.

Pozdrawiam
Andrzej

8. Data: 2004-01-26 10:36:41

Od: "kasiatoya" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> bywa...
> >

> Szczególnie gdy trafisz na masochistę
> ;-)))
>
> Pozdrawiam
> Qwax

wlasnie :)
zdazylam sie juz przekonac ze z upodobaniami to przeroznie bywa... :)

a tak w ogole to juz przerabialam ten problem z niewlasciwa komunikacja
dobre intencje czesto nie wystarcza kiedy druga osoba czuje sie zwyczajnie
pokrzywdzona itp.

kasiatoya

9. Data: 2004-01-31 06:06:16

Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@WSTAWIŁEM.PRZECIW.SPAMOM.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości

> Czy można by liczyć na grupę w stworzeniu modelowej "Umowy
> Rodzinnej", która mogła by być kanwą do uzgodnień w
> konkretnej sytuacji?

Chodzi Tobie o taką rodzinną konstytucję ?
Myślę, że namiastka tego jest tu:
http://www.roznosci.naczasie.pl

Krzysztof 'kw1618' [Warszawa-Ursynów]

Re: telewizor
Jak sprawdzić dlaczego dziecko ma problemy z ortografią
Odp: [DŁUGIE] proszę wstac sąd idzie... było zadzrość o czat
Prywatnosc i intymnosc we wlasnym domu
brow(J)arkowi najlepszego...