Umywalka z półpostumentem Roca

1. Data: 2003-06-12 07:37:10

Temat: Umywalka z półpostumentem Roca
Od: "gosiak2" <g...@o...bezsmieci.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Wymyśliłam sobie w łazience umywalkę z półpostumentem. I niestety nie
wyglada to rewelacyjne - półpostument jest przymocowany do umywalki za
pomocą takich jakby sprężyn (umywalka i półpostument Roca Giralda) i te
sprężyny nie wytrzymują obciążenia postumentu. Między umywalką i
półpostumentem jest 2 cm przerwa. To chyba nie powinno tak wygladać, prawda?
Bardzo proszę o rady i sugestie. Być może to wina złego zamocowania przez
fachowca, a może Roca "tak ma"?

Pozdrawiam
Gosia

1. Data: 2003-06-14 04:56:59

Temat: Re: Umywalka z półpostumentem Roca
Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sprężyny nie wytrzymują obciążenia postumentu. Między umywalką i
> półpostumentem jest 2 cm przerwa. To chyba nie powinno tak wygladać, prawda?

Na sprężynach podtrzymujących masz takie kawałki plastiku ? Sądzę, że
tak. Więc najpierw zakładasz ten półpostument na "luźnych " sprężynach a
później dokręcasz te plastiki i one skracają sprężynę. Przyjrzyj się
temu spokojnie a zrozumiesz o co chodzi.

> Być może to wina złego zamocowania przez
> fachowca, a może Roca "tak ma"?

Na marginesie dodam, że ...trafiłaś na "fachowca". Składam wyrazy
ubolewania.

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
w...@N...prv.pl

Jak zmiekczyc skore (obuwie)
ino roz :-)
Tanie meble do kuchni,gdzie we Wroclawiu?
[KRK] gdzie kupic lodowke?
Przejściówki, adaptery do gniazdek elektr.