Unia nadciąga ;-(

1. Data: 2004-04-01 20:16:55

Temat: Unia nadciąga ;-(
Od: "Aleksander Kłosiewicz" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli to nie prima aprilis to ja uciekam na Białoruś.
Podali dziś w Telewizji Białoruś oddział Warszawa,
że podatki od grillowania wprowadzą.
Nawet min. Żelichowski mówił, że to ze względu na
zanieczyszczenie środowiska..... Co będzie dalej?? ;-o
pozdr.Alex

2. Data: 2004-04-01 20:46:27

Temat: Re: Unia nadciąga ;-(
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> że podatki od grillowania wprowadzą.
> Nawet min. Żelichowski mówił, że to ze względu na
> zanieczyszczenie środowiska..... Co będzie dalej?? ;-o

No to jest nadzieja, że i za jednorodzinne
"zakłady utylizacji śmieci" się zabiorą.

Pozdrawia boletus

3. Data: 2004-04-02 09:46:08

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> No to jest nadzieja, że i za jednorodzinne
> "zakłady utylizacji śmieci" się zabiorą.
>
> Pozdrawia boletus
>
> Te jednorodzinne utylizacje powinny odprowadzenie z własnych kominów
podłączyć do własnych mieszkań a co do UNI to wejdziemy do niej tylko z
cenami podrożał cukier nie będzie własnej roboty winka co zrobimy z nadwyżką
owoców z ogrodu:? Pozdrawia Teresa

4. Data: 2004-04-02 14:21:34

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:c4jmoe$5p4$1@nemesis.news.tpi.pl,
Teresa napisał(a):
> podłączyć do własnych mieszkań a co do UNI to wejdziemy do niej tylko
> z cenami podrożał cukier nie będzie własnej roboty winka co zrobimy z
> nadwyżką owoców z ogrodu:? Pozdrawia Teresa

Będziemy pędzić w podziemiu, mamy doświadczenie

--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

5. Data: 2004-04-02 14:35:01

Od: "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zanieczyszczenie środowiska..... Co będzie dalej?? ;-o
> pozdr.Alex

Dalej będzie 2-gi kwietnia i sprostowanie :-)))
Podobno też mają wysiedlić centrum Warszawy.

--
Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/sklep/ - z wrzosami

6. Data: 2004-04-02 14:38:40

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko ile nas to będzie kosztowało?Teresa

7. Data: 2004-04-02 20:06:35

Od: "Daniel" <d...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Będziemy pędzić same wina wytrawne, mniej cukru idzie...
daniel

8. Data: 2004-04-02 21:03:55

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko ile nas to będzie kosztowało?Teresa

Nie szkodzi, im gorzej tym lepiej;->

Pozdrawia boletus

Gdzie kupić szkielet folii ogrodowej?
nie cierpię winogron :-(