Unijny haracz dla Polski!

21. Data: 2022-03-25 10:36:12

Temat: Re: Unijny haracz dla Polski!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> No tak, bo przecież blokowanie transmisji na żywo np. z morderstwa, to
> donosicielstwo, a wycinanie faszystów nawołujących do zbrodni, to
> ograniczanie wolności słowa.
> Papier toaletowy to ty masz w głowie.

> Często oglądasz takie materiały? I nie masz nic przeciwko żeby twoje
> dzieci/wnuki to oglądały?
> Wonly człowieku...
>
> Idź w chuj fiutinowska onuco. I nie wracaj.
> Piotr

Ja po prostu zlikwidowałam konta na tych faszystowskich żydowskich
kłamliwych platformach, gdzie OBECNIE NAGLE dopuszczane są treści, które
jeszcze niedawno z automatu określane byłyby tam jako ,,mowa nienawiści".

Tylko tacy faszyści-niewolnicy jak ty mają tam jeszcze konta, bo wasze
miałkie osobowości generalnie bardzo dobrze poruszają się każdym
eufemistycznym kociołku ograniczeń i OMIJANIA PRAWDY, pozornie (i to
oburącz!) szermując chorągiewkami jej obrony.

http://wpolityce.pl/polityka/173352-kto-tak-naprawde
-jest-faszysta-lewicowy-faszyzm-doskonale-opisuje-dz
ialania-lewicy-w-polsce?fbclid=IwAR0d_rP2_JY7kdQnotV
dApnEukocgRSzG3Saln-N9p-xXnl3G1DrvlN2Sh4

,,Gdybym miał wybrać 5 najważniejszych pozycji książkowych, jakie pojawiły
się na naszym rynku w mijającym 2013 roku, to "Lewicowy faszyzm" (Zysk i
S-KA) byłaby na jednym z pierwszych miejscu. Choć ,,Lewicowy faszyzm" miał
premierę w USA w 2007 roku, to jego tezy nie tylko są wciąż aktualne za
oceanem, ale również idealnie pasują do opisu rzeczywistości w Polsce.
Książka Jonaha Goldberga, publicysty prestiżowego ,,National Review" czy
konserwatywnego ,,Los Angeles Times" wywołała w USA prawdziwą burzę. Autor w
bezlitosny, błyskotliwy i bezkompromisowy sposób zlustrował amerykańskich
liberałów ( w rozumieniu lewicowym), wykazując, że źródło ich ideologii ma
korzenie faszystowskie. Teza, że amerykańska lewica ma wiele wspólnego z
poglądami gospodarczymi czy społecznymi Benito Mussoliniego tudzież
wczesnego Adolfa Hitlera ( za wyjątkiem jego rasizmu i nacjonalizmu)
spowodowała, że na autora spadły gromy. Trudno się temu dziwić, skoro
Goldberg do jednego worka wrzucił media typu ,,New York Times", ludzi z
Hollywood, Hillary Clinton, Baracka Obamę, Woodrowa Wilsona, Franklina
Roosevelta czy JFK oraz rewolucjonistów z pokolenia 68. Nazwać faszystą
Obamę? Typowe dla prawicy w USA- ktoś powie. Spokojnie. To nie jest książka
w stylu Rusha Limbaugh czy innych płytkich harcowników medialnych.
Goldberg nie jest prostym ideologiem, który napisał łopatologiczny pamflet
na nielubianą przez siebie lewicę. Jego licząca grubo ponad 600 str. praca
jest drobiazgowym rozliczeniem kłamstwa, jakie udało się wmówić światu,
które polega na utożsamianiu faszyzmu czy nazizmu z konserwatyzmem, będącym
przecież podstawą szeroko pojętej prawicowości. Golderg z pietyzmem
rozkłada na czynniki pierwsze pojęcie faszyzmu, pokazuje jego zbieżność z
dzisiejszymi pomysłami lewicy, która pragnie kontroli państwowej coraz
szerszych pól życia. Przede wszystkim jednak zupełnie bezkompromisowo
rozkłada on na łopatki lewicę, ukazując bez znieczulenie hipokryzję i
zakłamanie jej ideologów. Autor stawia tezę, że lewica w szoku po
Holokauście dokonanym przez bliskich jej wcześniej eugeników i
samozwańczych architektów ludzkości, rozpoczęła kampanię utożsamiającą
konserwatyzm z narodowymi socjalistami. Do dziś jest to jedno z głównych
ulubionych zajęć speców od szukania faszyzmu u każdego ,,innowiercy",
będącego daleko od arbitralnie narzuconych świeckich dogmatów. Jednocześnie
lewicowcy nie znajdują wśród swoich przedstawicieli osób, które pod
płaszczykiem ,,sprawiedliwości społecznej" szerzą wprost ideologię
faszystowską. Dowodem na to jest już niemal jawnie antysemicka nagonka
lewicy przeciwko Izraelowi czy wystąpienia Afroamerykanów dyskryminujące
,,białasów", które są koncesjonowane przez mainstreamowi media. Media, które
na każdym kroku piętnują najmniejszy przejaw dyskryminacji i ,,mowy
nienawiści". Oczywiście tylko tej, która nie dotyczy chrześcijan czy ludzi
o poglądach konserwatywnych.
Dla lewicowców sprawą najważniejszą jest to, aby na takie pytania w ogóle
nie udzielać odpowiedzi. Zdecydowanie woleliby utrzymać Orwellowską
definicję faszyzmu, zgodnie z którą jest to każde niepożądane zjawisko,
pozwoliłoby im to bowiem ukryć przed badawczymi spojrzeniami ich własne
faszystowskie zapędy.(...) Wydaje się, że w przekonaniu liberałów i
lewicowców zjawiska i ruchy takie, jak wielokulturowość czy Korpus Pokoju,
to rzeczy pozytywne- rzeczy, które liberałowie aprobują- a rzeczy dobre nie
mogą być faszystowskie na podstawie prostego faktu, że liberałowie je
aprobują.
- pisze autor, który chyba podświadomie wykazał jak absurdalny świat z
genialnej powieści ,,Paragraf 22" Josepha Hellera staje się rzeczywistością.
Czytając doskonałą pracę Goldberga, która skupia się na USA, nie można
niestety pozbyć się wrażenia, że opisuje ona w nie mniejszym ( a może nawet
większym) stopniu Europę. Ba, tezy Goldberga śmiało można zestawić z tym,
co od lat obserwujemy w Polsce. Różnica jest jedynie taka, że propaganda
lewicy z ,,New York Times" jest przekuwana przez ideologów od Adama
Michnika.
Ich metody są jednak dokładnie takie same. Faszystą w Polsce nie
jest bowiem ten, kto pragnie interwencjonizmu państwowego, kontroli rządu
nad obywatelami, walki z Kościołem katolickim ( warto poczytać co Hitler i
Mussolini sądzili na temat papiestwa i duchowieństwa) czy tworzenia norm
terminologicznych, których łamanie grozi nie tylko infamią ale nawet
wyrokiem sądowym ( patrz: homofobia). Faszystą jest ktoś, kto walczy z tym,
co właśnie wymieniłem powyżej. Czyż nie jest to klasyczny Orwell? Lektura
,,Lewicowego faszyzmu" jest przygnębiająca. Z każdą kolejną stroną
dowiadujemy się, że chcąc wykazywać się uczciwością terminologiczną, śmiało
faszystami można nazywać nie tylko wielu czołowych w Polsce polityków, ale
również ich medialnych klakierów na wysokonakładowych gazet. Czy mamy
jednak cojones by to zrobić?
Propaganda nie musi być prawdziwa, aby zatriumfować w umysłach ludzi.
Wystarczy, gdy jest silna i uporczywa oraz umiejętnie gra na emocjach. Taka
jest lekcja z krajów totalitarnych, gdzie - z definicji - stosując przymus
władza publiczna ma monopol na wszystko, w tym na środki masowego przekazu.
Fałszywa propaganda może jednak również odnosić sukcesy w ustrojach
demokratycznych, w których systematycznie wybiera się władze i istnieją
rozległe indywidualne swobody. To pokazuje Jonah Goldberg w wybitej książce
Lewicowy faszyzm, w której zarazem odkłamuje propagandowe hasła,
fałszerstwa, manipulacje i zwykłe nieporozumienia.
- czytamy we wstępie ,,Lewicowego faszyzmu". Czy wiecie kto napisał te
słowa? Specjalnie zostawiłem ten fragment na koniec tekstu, bowiem tylko w
Polsce możliwe jest by tak odważne słowa, w tak niepoprawnej politycznie
książce napisał symbol III RP- czyli prof. Leszek Balcerowicz. Czy zdawał
on sobie sprawę, że książka podziwianego przez niego Goldberga dotyczy w
wielkiej mierze jego politycznych i medialnych przyjaciół?"

I spadówka, lewifaszysto :)

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

22. Data: 2022-03-27 10:07:29

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.03.2022 o 10:36, XL pisze:

> Ja po prostu zlikwidowałam konta na tych

Znowu nie zrozumiałaś pytania.

Dlaczego w/g ciebie blokowanie transmisji na żywo np. z morderstwa, to

23. Data: 2022-03-28 01:30:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> No tak, bo przecież blokowanie transmisji na żywo np. z morderstwa, to
> donosicielstwo, a wycinanie faszystów nawołujących do zbrodni, to
> [...]

Wcale. Bo nie mam takich ciągot.
Ty musisz czuć nad sobą ZEWNĘTRZNĄ cenzurę/kontrolę, aby ich nie oglądać,
więc to TY masz ze sobą problem, nie ja.
Miejsca (fejsbuki, twittery itd. żydowskie przeciwieństwa wolności
przekazu), których właściciel z dziwnych powodów poczuwa się do
cenzurowania, co JA!!! mogę oglądać/czytać/pisać/wyrażać/popierać/negować,
a jeszcze wykorzystuje do tego ludzi zmuszonych finansową sytuacją albo i
lubujących się w segregacji, no więc tego typu miejsca TO JA SAMA
RADYKALNIE CENZURUJĘ, a nie one mnie - ja je po prostu opuszczam i traktuję
ciepłym moczem.
Natomiast ty tam wciąż tkwisz, bo sam nie jesteś w stanie się oprzeć
bulwersującym treściom, potrzebując do tego czyjegoś bata. Bo ty mentalny
niewolnik jesteś - ludzka materia do bydowy totalitaryzmów.
Podobnie - moja noga nie postanie w sklepie IKEA, który próbuje segregować,
komu zrobi łaskę i pozwoli u siebie kupić tekturowy szajs czy cokolwiek
innego.
A ty, dla pieprzonego talerza, wieszaka czy półki, jesteś skłonny się tam
upodlić, kosztem swej wolności zdobywając papierowy certyfikat niewolnika
dla okazania byle płatnemu cieciowi w wejściu, i paradoksalnie w tym całym
nieuświadomionym(sic!) akcie samoupodlenia odczuwając wyższość nad takimi
jak ja ?

> I nie masz nic przeciwko żeby twoje
> dzieci/wnuki to oglądały?
> Wonly człowieku...

Jak wyżej - tak, jestem wolna, niewolniku.
Jeżeli moje wnuki zostaną wychowane tak jak ty, to ich problem - po prostu
będzie wiency kviatkufff. Ja ich nie wychowuję.
Mogę mieć tylko nadzieję, że skoro nie wychowałam ich matki na kviatka, to
i ona swych dzieci tak nie wychowa.

> Idź w chuj fiutinowska onuco. I nie wracaj.

Nudne to, nie sądzisz? Już chyba wystarczająco pokazałeś, co tam ukrywasz
pod ciasnym garniturkiem pozera (bo szwy puściły i słomę widać), no ale
możesz dalej, czemu nie.
Klasa!

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

24. Data: 2022-03-28 01:32:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> [...]
> donosicielstwo, a wycinanie faszystów nawołujących do zbrodni, to
> ograniczanie wolności słowa?
>
> Idź w chuj fiutinowska onuco. I nie wracaj.

Masz wszystko wyłuszczone w moim poście niżej. Nie będę powtarzać.
I s********j do IKEA.

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

25. Data: 2022-03-28 08:24:23

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.03.2022 o 01:32, XL pisze:

> Masz wszystko wyłuszczone w moim poście niżej. Nie będę powtarzać.

Jakiś zlepek liter bez treści i bez związku. Czyli wszystko ci się
pomieszało, jak zwykle.
I oczywiście brak odpowiedzi. Jak zwykle.

Idź w chuj fiutinowska onuco. I nie wracaj.
Piotr

Bezpieczne szpryce.
Banach się TROSZCZY o ,,gości".
GWniana Gazeta Wybiórcza przeprosi Obajtka.
Polska najlepiej małpuje ( USA ) z brzytwą ?
Kowidopropaganda już żeruje na uchodźcach.