Upgrade oprogramowania

1. Data: 2003-09-26 14:22:02

Temat: Upgrade oprogramowania
Od: " Alonso Harris" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miałem dzisiaj przyjemność obserowac akcje protestacyjna gornikow z
likwidowanych kopaln, polegala ona na blokowaniu drogi poprzez bezustanne
przechodzenie przez przejscia dla pieszych, jestem naprawde mile zaskoczony
tym co sie dzialo, protestujacy zachowywali sie w sposob godny, tym razem
obeszlo sie bez ogolonych glow i kotaili molotowa jak w Wawie, po tych
ludziach bylo widac biede i bezradnosc.
Sadze że w tak cywilizowany sposob sa w stanie osiagnac duzo wiecej, niz
metodami z poprzednich manifestacji, jak rowniez zmobilizowac zagrozonych
pracownikow z innych branz, co w przyszlosci moze zaowocowac znacznymi
zmianami w elitach(!) rzadzacych.

Alonso Harris

1. Data: 2003-09-26 15:14:01

Temat: Re: Upgrade oprogramowania
Od: "jbaskab" <j...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Alonso Harris" <a...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:bl1i2a$h8f$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> metodami z poprzednich manifestacji, jak rowniez zmobilizowac zagrozonych
> pracownikow z innych branz, co w przyszlosci moze zaowocowac znacznymi

No i co z tego?
Lepsze samopoczucie?
Aby ktokolwiek zauważył pokojowośc tej manifestacji górnicy musieli
wcześniej zdemolować pół Warszawy.

Wcześniej też były protesty tego typu. Rezultat? Psioczenie kierowców na
utrudnienia i oskarżnie górników (tudzież rolników, bo to drugi taki
problem) o samolubstwo.
Wywalczyli coś? NIC.
I nie sądzę aby wywalczyli, skoro jedyną propozycją pracy są miejsca w
górnictwie po odejściu najstarszych pracowników na wcześniejszą emeryturę.
Kpina.

No i enigmatyczne obiecanki

Aska

1. Data: 2003-09-26 15:16:25

Temat: Re: Upgrade Niech żyje sztuka
Od: "_Jack.B._" <dv[USUN_TE_DUZE_LITERY]@z.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zagrozonych
> pracownikow z innych branz, co w przyszlosci moze zaowocowac

Przyjemność jak ludzie robią co mogą, bo ich nie stać na to aby
zakupić żywność, opłacić podstawowe podatki? - Przyjemność?- że ich
dzieci nie będą miały kompletu książek do szkoły? - Przyjemność, że
nie dostaną wystarczającej iolości pieniędzy na leki, i i nne
podstawowe potrzeby? - gdzie tu przyjemność?
Kultura? - Jeżeli jeszcze ją mają, to wkrótce przy takich rządach jej
się skutecznie pozbędą! - Tylko nie płaczcie później, że na ulicach
gwałt, przemoc i kradzieże - z czegoś przecież trzeba żyć.
Co ma zachowanie człowieka, który, najprościej w swiecie pracuje
uczciwie i jest głodny ?
Moim skromnym zdaniem - ten kraj jest chory! Jutro wyjeżdżam dokładnie
do Katowic, nie wiem co mnie spotka po drodze - ale, wcale się temu
nie dziwię - osobiście jestem z tymi ludźmi, mało tego - uważam, że
powinno sie stać to, co działo się we wczesnych latach 80-tych; jakby
wszystko stanęło, może jeden klrety n z drugim ocknołby sie trochę -
akle teraz nie ma juz takiej solidarności - i na tym właśnie polega
demokracja - każdy dba o własną dupę.

1. Data: 2003-09-26 15:19:43

Od: "Alonso Harris" <A...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Wcześniej też były protesty tego typu. Rezultat? Psioczenie kierowców na
> utrudnienia i oskarżnie górników (tudzież rolników, bo to drugi taki

Bardzo wiele bo ja osobiscie mialem bardzo radykalne poglady jesli chodzi o
ludzi zwiazanych z ta branza przemyslu, a zmienilem zdanie.
Ciekawe ilu jeszcze ?

Pozdrawiam
Alonso Harris

1. Data: 2003-09-26 15:26:29

Od: "jbaskab" <j...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alonso Harris" <A...@W...pl> napisał w
wiadomości news:4a7d.0000020e.3f74590f@newsgate.onet.pl...

> Bardzo wiele bo ja osobiscie mialem bardzo radykalne poglady jesli chodzi
> ludzi zwiazanych z ta branza przemyslu, a zmienilem zdanie.
> Ciekawe ilu jeszcze ?

A gdyby wcześniej nie zdemolowali Warszawy też byś coś zauważył?

Wątpię.
Bo zauważyłeś coś do tej pory? To w końcu nie pierwszy pokojowy protest.

Aska

1. Data: 2003-09-26 15:29:56

Temat: Re: Upgrade Śląsk na prawdę umiera
Od: "_Jack.B._" <dv[USUN_TE_DUZE_LITERY]@z.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jbaskab" <j...@W...op.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> I nie sądzę aby wywalczyli, skoro jedyną propozycją pracy są miejsca
> górnictwie po odejściu najstarszych pracowników na wcześniejszą

wiesz co, widziałaś kiedyś dziecko zbierające węgiel do worków po
ziemniakach, aby go później sprzedać za zaledwie 10 zł - na chleb i
jakieś masło, mleko? A czy wiesz, że takie dzieci, zarabiające w ten
sposób traktowane są jak złodzieje, przestępcy - kradną przecież
rozrzucony przez pociągi węgiel? Ten widok mam każdej soboty... Aż mi
ciarki przechodzą, jak widzę te istoty, które powinny sie cieszyć
swoim dzieciństwem, a robią wszystko, aby cokolwiek do domu
przynieść - złapani - idą do poprawczaków, dorośli do więźień, jako
przestępcy - a cwaniaki typu Rywin (i inni) smieją sie w niebogłosy.
Aż się wyć chce - bo niewiadomo co zrobić.
Mało tego, JACEK Pikuła, chciał stworzyć takim dzeciom bezpieczny
dom - urzednicy rozwalili go, dobrze że chociaż TVP KATOWICE
uczestniczy w akcji zbierania dla ytych dzici, zresztą, one samowolnie
uczestniczxą w każdej reklamie - PODARUJ NAM KAWAŁEK NIEBA. Powtórzę
jeszcze raz - Śląsk umiera, i to w wielkich bólach!

1. Data: 2003-09-26 15:36:28

Od: "Marsel" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek B.:

>Co ma zachowanie człowieka, który, najprościej w swiecie pracuje
>uczciwie i jest głodny ?

Obawiam sie, ze w tej chwili nikt nie wymaga od ludzi uczciwej pracy,
albo przynajmniej - jedynie uczciwej pracy.
Innymi słowy: uczciwa praca to przeżytek.

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-09-26 15:44:36

Od: "Alonso Harris" <A...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A gdyby wcześniej nie zdemolowali Warszawy też byś coś zauważył?
>
> Wątpię.
> Bo zauważyłeś coś do tej pory? To w końcu nie pierwszy pokojowy protest.

W przeciwienstwie do Ciebie nie widzialem tego w telewizji tylko na zywo i
widzialem tych ludzi ktorych nie stac nawet na porzadne ubranie, czy buty.
Moje bledne opinie byly spowodowane przeklamaniem jakie obserwujemy w mediach.

Wiesz jak dzisiaj wygladal udzial telewizji ? Przelecial smiglowiec zrobil
koleczko i odlecial bo nic sie nie dzialo i nie bylo nic ciekawego do
przerobienia i pokazania.

Alonso Harris

1. Data: 2003-09-26 15:52:40

Od: "jbaskab" <j...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "_Jack.B._" <dv[USUN_TE_DUZE_LITERY]@z.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> sposób traktowane są jak złodzieje, przestępcy - kradną przecież
> rozrzucony przez pociągi węgiel? Ten widok mam każdej soboty...

Pochodzę z Bielska. Nie widziałam ale wiem o tym. Stąd moj protest.
Ten post odebrałam jak głaskanie po główce głodnych dzieci za dobre
sprawowanie. Rozwiązań nie ma ale przynajmniej "grzecznie było". A
człowiekowi chce się wyć z bezsilności. Szczególności po obiecankach
szanownego ministra Hausnera.

Aska

1. Data: 2003-09-26 16:00:23

Od: "jbaskab" <j...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alonso Harris" <A...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> widzialem tych ludzi ktorych nie stac nawet na porzadne ubranie, czy buty.
> Moje bledne opinie byly spowodowane przeklamaniem jakie obserwujemy w

W przeciwieństwie do Ciebie ja o tym dokonale wiedziałam. Nie chodzi mi o
zmianę Twojego stanowiska. Chodzi mi o pochwałę pokojowej manifestacji i
wyrażaną przez Ciebie nadzieję, że to cos zmieni i porównanie do rozrób w
Warszawie. Takich pokojowych manifestacji czy strajków było już od groma.

Aska

Ksiazka Grossmana "On killing"
Wczoraj próbowałem...
rekrutacja na UJ