Re: Uplywa szybko zycie...

From: "Kasia " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Uplywa szybko zycie...
Date: Tue, 22 Mar 2005 00:51:56 +0000 (UTC)

Pyzol <n...@s...ca> napisał(a):

> Dzis wiem,ze gdybym wiedziala, co mnie czeka - zapewne nie zdecydowalabym
> sie na taki krok, a bylby to najwiekszy blad mojego zycia, tyle, ze nie
> bardzo zdawalabym sobie z tego sprawe. .

w moim akurat przypadku wyazd do Stanow byl najlepsza decyzja mojego zycia.

jednak wiem ze np. moi rodzice wrociliby do Polski juz jutro chociazby
(czekaja jednak na emeryture tutaj). czy to prawda jednak ze starych drzew
sie nie przesadza?

ja czuje sie tutaj jak ryba w wodzie. nie tesknie za Polska tylko za moja
ukochana siostra i jej dziecmi. ale nie chce zyc i byc w Polsce, czy to
czyni mnie zla osoba? jednak jestem dumna z tego ze jestem Polka, w koncu
Polki to najladniejsze laski w Chicago:)

ciesze sie ze moglam tu przyjleciec, mam bagaz doswiadczen ktorego nikt kto
nie byl na emigracij nigdy nie zrozumie.

zreszta tak naprawde to czy kazdy z nas nie jest obywatelem swiata? (to
chyba powiedzial raz ten od Malego Ksiecia w jednej ze swoich ksiazek)