Uprawa kurek - czy to możliwe?

1. Data: 2004-01-16 10:32:53

Temat: Uprawa kurek - czy to możliwe?
Od: Piotr <p...@n...spamowac.mi.tu> szukaj wiadomości tego autora

Witam szanownych grupowiczów!
Na forum http://users.nethit.pl/forum/read/grzybypodhala/2052
760/ pojawiła
się dyskusja o hodowli grzybów kurek. Co jako doświadczeni ogrodnicy o tym
myślicie? Jest to wogóle możliwe czy to tylko "podpucha"?

pozdrawiam
Piotr

2. Data: 2004-01-16 14:56:15

Temat: Re: Uprawa kurek - czy to możliwe?
Od: "JerzyN" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <p...@n...spamowac.mi.tu>
> [...]
> się dyskusja o hodowli grzybów kurek. Co jako doświadczeni ogrodnicy o tym
> myślicie? Jest to wogóle możliwe czy to tylko "podpucha"?

Boczniaki, pieczarki. pierścieniaki i czernidlak kołpakowaty to i owszem ale
kurki to tylko we własnym lesie. I to raczej one o tym decydują.
pozdr. Jerzy

3. Data: 2004-01-16 17:30:51

Od: "ogrodowy skryba" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Piotr" <p...@n...spamowac.mi.tu>
760/
pojawiła

Do tego potrzebny bezwarunkowo jest kurnik

Pozdrawiam skryba

4. Data: 2004-01-16 17:45:06

Od: "ogrodowy skryba" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <p...@n...spamowac.mi.tu> napisał w wiadomości
> [...]
> się dyskusja o hodowli grzybów kurek. Co jako doświadczeni ogrodnicy o tym
> myślicie? Jest to wogóle możliwe czy to tylko "podpucha"?

Bez kurnika ani rusz

Pozdrawiam jajecznie skryba

5. Data: 2004-01-16 19:30:35

Od: "1stgreen" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bez kurnika ani rusz

Raczej koguta :-]

PP.

6. Data: 2004-01-16 22:21:59

Od: Piotr <p...@n...spamowac.mi.tu> szukaj wiadomości tego autora

ogrodowy skryba wrote:

> Bez kurnika ani rusz
Dobrze że zamiast "kurek" nie napisałem pieprzników (jadalnych) - napewno
odpowiedź byłaby żebym poszedł się p... ;-)

pozdrowienia dla najbardziej jajcarskiej newsgrupy

Piotr

7. Data: 2004-01-16 23:57:41

Temat: Odp: Uprawa kurek - czy to możliwe?
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr <p...@n...spamowac.mi.tu> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bu8em3$m6o$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
> się dyskusja o hodowli grzybów kurek. Co jako doświadczeni ogrodnicy o tym
> myślicie? Jest to wogóle możliwe czy to tylko "podpucha"?

Dyskusja jest możliwa. Jestem o tym przekonany w 100%.
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
Uprawa tez jest możliwa. Watpię jednak by była opłacalna. Potrzeba do tego
bowiem:
1. posiadania lasu (najlepiej sosnowego) w odpowiednim wieku
2. przeniesienia tam sporej ilości grzybni ze stanowisk naturalnych
(najlepiej z ziemią)
3. zapewnienia ochrony przed zbieraczami ( ogrodzenie + zaminowane pasy
wzdłuż ogrodzenia + karabiny maszynowe sprzężone z czujnikami ruchu + ekipa
uzbrojonych ochroniarzy liczebnie dostosowana do powierzchni uprawy )
J.

8. Data: 2004-01-17 00:32:54

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr" <p...@n...spamowac.mi.tu> wrote in message

> Dobrze że zamiast "kurek" nie napisałem pieprzników (jadalnych) - napewno
> odpowiedź byłaby żebym poszedł się p... ;-)

Niemniej odpowiedz merytoryczna tez dostales - bez prawdziwego lasu ani rusz.
Oczywiscie gdybys uzyl nazwy "pieprznik", dyskusja bylaby znacznie ciekawsza :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

9. Data: 2004-01-17 11:13:37

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ekipa
> uzbrojonych ochroniarzy liczebnie dostosowana do powierzchni uprawy )

No i latające psy

Pozdrawiam ciepło, Dziadek

Jakie rośliny do siebie pasują a jakie nie
Bielenie drzew
Wino!
Bądz łaskawy ogrodniku
Artystyczne kompozycje kwiatowe