Uprawiajmy wieczorniki!

11. Data: 2001-06-04 11:48:31

Temat: Re: Uprawiajmy wieczorniki!
Od: "Anula" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> napisała w wiadomości
> (...) Za to wieczorniki naprawdę reagują korzystnie na
> przesadzanie, więc i tak jest z nimi trochę roboty.

Dlaczego je przesadzasz? U mnie giną po kwitnieniu, czy jeśli przesadzę
kępkę, to uchowa się do następnego roku?

> Aha, czy przypadkiem masz może różowo kwitnące (taki kolor niemowlęcego
> kocyka)?

Eeee, nie, mam tylko standard: fioletowe. Nie wiem czy nie widziałam nasion
różowego wieczornika w sklepach wiosną, ale może się mylę. A dawno nie
sprawdzałam, co sąsiadki z ulicy mają u siebie, chyba ze 2 lata temu u nich
przyuważyłam różowe, muszę sprawdzić co słychać w tym roku :-))
Zresztą niedobrze, że pochwaliłam wieczorniki, bo właśnie teraz zaczęły mi
masowo wylegać :-(

Pozdrawiam, Anula

12. Data: 2001-06-04 13:27:15

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

13. Data: 2001-06-06 05:45:50

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości

> Nareszcie!!! poszedl bym dalej,zakaz uzywania polskich nazw -:)))

...i polskich słów. Po co mają widzieć, że nam słoma z butów wychodzi.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

14. Data: 2001-06-06 11:36:13

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anula" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> napisała w wiadomości
>
> Dlaczego je przesadzasz? U mnie giną po kwitnieniu, czy jeśli przesadzę
> kępkę, to uchowa się do następnego roku?

A nie, przesadzam te młode kępki, które same się wysiewają w niepożądanych
miejscach.

> Eeee, nie, mam tylko standard: fioletowe. >

Szkoda, bo zawsze te 10 cm2 jeszcze bym jakoś wygospodarowała. Ostatecznie
dach jest jeszcze wolny:-)

Pozdrawiam, Basia.

15. Data: 2001-06-06 12:37:41

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości news:NEBBLFJNAKKBHHNHHIKJOEJKCGAA.abies@ogrod-botani
czny.pl...

> Diabli mnie wezmą z tymi potocznymi nazwami. Niech żyje łacina!
> Pozdrawiam, Basia.
>
> Nareszcie!!! poszedl bym dalej,zakaz uzywania polskich nazw -:)))

Ależ ja pisałam tylko o nazwach POTOCZNYCH! Botanicznych polskich należy
używać jak najbardziej. Naturalnie obok łacińskich:-)))

Pozdrawiam, Basia.

Skrzyp
Rodzynek brazylijski - co dalej?
RATUNKU - MOJE ZIOLKA