Uroczysta kolacja dla rodziców

1. Data: 2007-10-22 10:42:22

Temat: Uroczysta kolacja dla rodziców
Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam! Proszę o pomoc: planuję przygotować uroczystą kolację dla moich
rodziców, potrzebuję jakiegoś ciekawego przepisu na elegancke, smaczne
i proste w przygotowaniu danie. Z góry dziękuję.

2. Data: 2007-10-22 10:51:05

Temat: Re: Uroczysta kolacja dla rodziców
Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@o...pl> napisał w wiadomości
ps.com
> Witam! Proszę o pomoc: planuję przygotować uroczystą kolację dla moich
> rodziców, potrzebuję jakiegoś ciekawego przepisu na elegancke, smaczne
> i proste w przygotowaniu danie. Z góry dziękuję.

czyżby znowu się zaczynało ?
Jędrek

3. Data: 2007-10-22 11:09:45

Od: "iwanos" <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@o...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

ugotuj im sztolca

4. Data: 2007-10-22 19:42:25

Od: "Tomasz Dryjanski" <T...@s...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
-----
Przyjmij ode mnie tę radę: wybierz coś, co robiłaś już co najmniej kilka
razy.

T. D.

5. Data: 2007-10-22 19:59:46

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <ffiugu$1rs$1@atlantis.news.tpi.pl>,
"Tomasz Dryjanski" <T...@s...o2.pl> wrote:

> [...]
> -----
> Przyjmij ode mnie tę radę: wybierz coś, co robiłaś już co najmniej kilka

Jedna z najlepszych rad, jakie pojawiły się w ogóle w tej grupie.

Władysław

--
Najgorszą radą, jaką można udzielić większości ludzi jest: bądź sobą.

6. Data: 2007-10-23 09:58:17

Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Władysław
>
> --
> Najgorszą radą, jaką można udzielić większości ludzi jest: bądź sobą.

o widzę że dwaj nowi na grupie :), myśmy już to przerabiali nie raz

Jędrek

7. Data: 2007-10-23 10:42:46

Od: "batory" <b...@p...beztego.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

ps.com...

> o widzę że dwaj nowi na grupie :), myśmy już to przerabiali nie raz

Ty tak serio, czy żartujesz??

8. Data: 2007-10-23 11:41:05

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

batory pisze:

> Ty tak serio, czy żartujesz??

Sam pewnie nowy :-).

Pozdrawiam
Ewa

9. Data: 2007-10-23 13:59:18

Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "batory" <b...@p...beztego.onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Andrzej" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

ps.com...

> Ty tak serio, czy żartujesz??

nie, nie żartuję
uczniowie zasypują nas takimi postami, maja na lekcji z informatyki takie
durne zadanie, żeby umieszczać na tej grupie właśnie takie wiadomości,
nauczyciel jest taki zdolny i nie wie że jest np. grupa "test"
az

10. Data: 2007-10-23 14:07:15

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej pisze:

> [...]
> takie durne zadanie, żeby umieszczać na tej grupie właśnie takie
> wiadomości, nauczyciel jest taki zdolny i nie wie że jest np. grupa "test"

No to sie wydalo, ze Wladyslaw to tak naprawde gimnazjalista nudzacy sie
na informatyce ;)

th

Nalewka z dzikiej róży (suszonej)
zupa de albondigas