Uroda(?) po odchudzaniu

1. Data: 2006-04-27 09:01:04

Temat: Uroda(?) po odchudzaniu
Od: "LeFeu" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej, nie wiem czy to dobre miejsce, ale kogos musze zapytac:
znacie jakies skuteczne sposoby pozbycia sie ciala po odchudzaniu?

Jakis czas temu zaczelam sie odchudzac, wydawalo mi sie ze nieinwazyjnie.
Dodawalam blonnik kakaowy do serkow na sniadanie, jadlam w miare normalny
obiad (kawalek miesa, warzywa), a w ciagu dnia pilam herbate, ale staralam
sie tez do wszystkiego co pije dodawac blonnik (Microstructure, jablkowy).
No i chudlam, jakies 3-4 kg w ciagu miesiaca. I tu zaczynaja sie problemy.

Po 5 miesiacach mam jakies 17 kilo mniej, ale na udach i brzuchu (bo tam
najwiecej mialam i stracilam) mam faldy. I to mnie strasznie wkurza, bo tak
sie cholera czlowiek napracowal, zeby jakos wygladac, a tu jak wygladalam
zle, tak wygladam nie lepiej. Na twarzy wszystko jest ok, ale chcialabym z
okazji wiosny troche sie poopalac i popokazywac.
Czy ktoras z Was ma doswiadczenia i moze mi powiedziec czy skora dojdzie
sama do siebie? Albo chociaz jak to zamaskowac?
Nie chce miec takich zwisow:(

2. Data: 2006-04-27 09:09:17

Temat: Re: Uroda(?) po odchudzaniu
Od: "Mme Kitzmoor" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeFeu <l...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> Czy ktoras z Was ma doswiadczenia i moze mi powiedziec czy skora dojdzie
> sama do siebie? Albo chociaz jak to zamaskowac?

Bo, dziewczyno, to trzeba ze sportem łączyć :( Zawsze i wszędzie. Gdybyś
codziennie wychodziła na con. 45 minutowy spacer, to gwarantuję, że fałdów byś
nie miała. Teraz została albo operacja albo ćwiczenia+masaże+dieta.

Pozdrawiam
Iff

3. Data: 2006-04-27 09:16:51

Od: "LeFeu" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Noz odpada. To moze zostawic blonnik, znowu utyc i znowu stracic, z
cwiczeniami?:)

4. Data: 2006-04-27 09:19:23

Od: "LeFeu" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chociaz jak sie zastanowilam, to bez sensu bo lato i tak odpada.

A te masaze i cwiczenia to dlugo musza trwac zeby przyniosly jakis efekt?

5. Data: 2006-04-27 09:39:16

Od: "Kamila" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ile by miały nie trwać lepiej je wdrożyć niż znówu tyć i chudnąć, dla
Twojego zdrowia.
Ćwiczenia nie zaszkodzą, może jeszcze jakiś krem ujędrniający ?

6. Data: 2006-04-27 09:55:50

Od: ".bk" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeFeu" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> Chociaz jak sie zastanowilam, to bez sensu bo lato i tak odpada.
>
> A te masaze i cwiczenia to dlugo musza trwac zeby przyniosly jakis efekt?

Dlugo! Az wyrobisz sobie miesnie, ale nie zastanwiaj sie nad tym, tylko
zacznij i podczas treningow poanalizuj ;)

7. Data: 2006-04-27 11:38:58

Od: "almadka" <a...@a...przed.maupa.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po 5 miesiacach mam jakies 17 kilo mniej, ale na udach i brzuchu (bo tam
> najwiecej mialam i stracilam) mam faldy.

Proponowalabym Ci areobik w wodzie ze 3 razy w tygodniu... W sumie to jest
ruch plus masaz, bo woda przy okazji cwiczen masuje cialo.

almadka

8. Data: 2006-04-27 12:04:15

Od: "Mme Kitzmoor" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeFeu <l...@o...pl> napisał(a):

> Chociaz jak sie zastanowilam, to bez sensu bo lato i tak odpada.
>
> A te masaze i cwiczenia to dlugo musza trwac zeby przyniosly jakis efekt?

Trudno powiedzieć. Wiele zależy od tego, jaki masz metabolizm, ile czasu na to
poświęcisz i Twojego trybu życia. Tego ostatniego chyba najbardziej. Liczy się
to czy się wysypiasz, czy regularnie i gdzie jesz posiłki, ile się ruszasz
itd. Jak się zaprzesz i zaczniesz codziennie chodzić na siłownię,
uczęszczać na regularne masaże, to po miesiącu na pewno będzie widać coś
motywującego.

A dieta zwykła, wzmacniająca, bo pewnie ten błonnik wypłukał Ci cokolwiek z
organizmu, zwłaszcza jak go popijałaś hektolitrami wody. Mam rację? :> To
teraz witaminy, minerały i białko, jak dla sportowców. A błonnika nie
odstawiaj całkowicie, by Ci w przyszłości jelita nie wysiadły.

Pozdrawiam
Iff

9. Data: 2006-04-27 14:16:47

Od: Boska <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 27 Apr 2006 11:16:51 +0200, in pl.rec.uroda you wrote:

> Noz odpada. To moze zostawic blonnik, znowu utyc i znowu stracic, z
> cwiczeniami?:)

ty mi lepiej powiedz skad ty ten blonnik wytrzasnelas i co to za dieta ;}
po co ten blonnik :}

--
Boska
http://magdee.blox.pl

10. Data: 2006-04-27 14:45:04

Od: "LeFeu" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> itd. Jak się zaprzesz i zaczniesz codziennie chodzić na siłownię,
> uczęszczać na regularne masaże, to po miesiącu na pewno będzie widać coś

hm, dzieki, w sumie moj metabolizm znacznie sie poprawil, ale to chyba
zasluga blonnika wlasnie :)

> [...]
> teraz witaminy, minerały i białko, jak dla sportowców. A błonnika nie
> odstawiaj całkowicie, by Ci w przyszłości jelita nie wysiadły.

Tak zle to chyba nie jest, oczywiscie pije duzo, ale generalnie jem calkiem
normalne rzeczy, chociaz fakt ze nie jadlam zadnych osobnych witamin.

Chyba faktycznie czas zaczac cos cwiczyc, wiec dzis wybiore sie na rowerek:)
Dziekuje Ci Iff :)

PIĘKNO
dobry podkład i puder prasowany na lato - cera tłusta
Matrix - uczulenie?
makijaż permanentny- gdzie w Katowicach?
Domowa dermabrazja