Urodziłam chama

31. Data: 2008-04-13 21:09:52

Temat: Re: Urodziłam chamkę
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

siostra wrote:

> A co Ty o mnie wiesz?, wyciągasz psychologiczne wnioski,nie widząc
> sedna sprawy...,to ,że nie kupowałam najdroższych ciuchów, a rodzina
> to robiła, to byłam ta gorszą, jest pepkiem świata w całej rodzinie,
> bo nikt nie ma dzieci, wtym poczuciu wyrastała, kiedyś chchciała nową
> lalkę ..dzisiaj ..samochód, nie zastąpiłam roli ojca i matki
> równocześnie, może byłam zbyt pobłażliwa, bo ojca nie było, ale
> dzisiaj ma 27 lat i powinna wiedzieć co dobre i złe, to jej wpajałam,
> co z tego wyszło, matka bez kasy to nie matka

Ale Ty odpowiadasz za wszystko. Pozwoliłaś na to. Nie potrafiłaś przewidzieć
takiego obrotu sprawy. Może zbyt mało chciałaś mieć do powiedzenia
wychowując dziecko.
A gdybyś mogła cofnąć czas i zacząć wychowanie od początku, to zmieniłabyś
coś w swoich decyzjach? Jeśli znajdziesz takie punkty, to już znasz
odpowiedź, kto ponosi winę. :)

michał

32. Data: 2008-04-13 21:17:11

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

siostra wrote:

> Mąż dobrze zarabia za granicą a ona przyjeżdża na 3 tyg, chodzi po
> PABACH, a potem zbiera haracz po całej rodzinie, bo tak ją
> przyzwyczaili, jaki na to Ja mam na to wpływ, mam tylko jedną pensje
> i musze sie za nia tu utrzymać.. sama, a mąż?, 22 lata temu poszedł,
> rozbił nasze małżństwo i ...jego kochanka swoje, i po 5 latach odeszła
> od niego zostawiając 5 ...letnie ich dziecko ..z nim, dzisiaj chłopak
> ma 18 lat, nie pracuje, ćpa i pije alkohol, dlaczego tak mnie
> oceniacie?, chciałam dobrze, przykro mi.., ale nikogo to nie
> obchodzi..

Obchodzi nas raczej i dlatego dobrze Ci radzimy, żebyś nauczyła się z tym
żyć, bo nie zmienisz nikogo spośród ludzi, o których wspominasz z Twoją
córką włącznie. Pomyśl teraz o sobie i o ukochanej wnuczce, która Ciebie
kocha. Żyj dla niej i dla siebie nie robiąc błędów z przszłości.
Tylko że najpierw musiałabyś zrozumieć, o czym mówimy, nakłaniając Cię do
rachunku sumienia. Możesz wyciągnąć wnioski tylko z własnych błędów. Nie da
się tego zrobić z cudzych.

michał

33. Data: 2008-04-13 21:26:41

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 13 Apr 2008 21:48:53 +0200, Pe-Korn napisał(a):

> [...]
> winy w sobie.
> Twoj problem bedzie sie poglebiac wylacznie z twojej winy. Wylacznie z
> twojej!
> I na dodatek ciagle odwracasz kota ogonem i nawet tutaj twierdzisz ze jestes
> szykanowana przez nasze posty.
> Daczego tak strasznie EGOISTYCZNIE roztkiwiasz sie nad sama sobą i swoim
> losem a nie nad innymi?
> I dlaczego twoja milosc do corki tak nagle przeszla w nienawisc, ze az
> nazywasz ją CHAMEM?
> Powiinas natychmiast odwiedzic dobrego psychologa.

100 % racji. PK, jestem Twoją fanką :-)
--
XL wiosenna :-)

PS. Korzystam obecnie tylko z serwera news.gazeta.pl, poprzednio tylko
news.tpi.pl. Przeszłe i przyszłe posty z innych serwerów niż oba wymienione
- to podszywki. Nie odpowiadam za ich treść.
PS. Priv tylko na i...@g...pl , email na WP nie działa..

34. Data: 2008-04-13 21:34:37

Od: "Kalinka" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>chciałam dobrze, przykro mi.., ale nikogo to nie obchodzi..

Siostra!! Jeśli już napisałś na tę grupę to coś musiało w Tobie pęknąć.
Wiesz jakie błedy popełniłaś? Naprawiaj je. Może czas zmienić światopoglad o
sobie i o życiu.

Kalinka

35. Data: 2008-04-13 22:59:56

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 13 Apr 2008 23:34:37 +0200, Kalinka napisał(a):

> światopoglad o sobie

Barrrrrrrrrrrrrrdzo, barrrrrdzo ciekawe, hie hie hie ;-PPP

36. Data: 2008-04-13 23:35:27

Temat: Re: Urodziłam chama
Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Kwi, 16:02, siostra <j...@g...com> wrote:

> NIe ma w moim życiu uśmiechu, na marzenia też mnie nie stać, po to by
> moja córka miała mieszkanie, wzięłam do siebie 2 80 -cio latki,, mame
> i jej siostre, opiekuję się nimi, nie mam czasu dla siebie, bo muszę
> jeszcze pracować, nie każdy ma prawo do konfortu psychicznego, ja nie..

Wydaje mi sie, ze blad popelnilas w momencie, kiedy przestalas miec
_szacunek do samej siebie_.
Jesli czlowiek siebie nie szanuje i nie kocha, nie otrzyma szacunku i
milosci od innych.
"Poświęciłam dla niej wszystko, nawet życie osobiste", "po to by moja
córka miała mieszkanie, wzięłam do siebie 2 80 -cio latki, mame i jej
siostre, opiekuję się nimi, nie mam czasu dla siebie, bo muszę jeszcze
pracować" - z tych (i nnych) zdan wynika, ze nie myslalas o sobie. I
to byl blad... Nie mozna kosztem swoich sil, zdrowia, kosztem braku
odpoczynku uszczesliwiac innych. Nie mozna zatracac swojej godnosci.
Jestes takim samym czlowiekiem jak Twoja corka. Nie jestes gorsza, a
ona nie jest lepsza. Jestescie rowne. Zaslugujesz na tyle samo
szczescia, co kazdy czlowiek, i "grzeszysz" nie szanujac siebie,
pozbawiajac sie marzen i usmiechu. Jestem przekonana, ze w chwili, w
ktorej zaczelabys siebie szanowac, otrzymalabys szacunek od innych.
Jestem przekonana, ze w chwili, w ktorej pokazalabys swiatu, ze Ty
tez, jak kazdy czlowiek, zaslugujesz na szacunek, odpoczynek, usmiech,
orzymalabys ku temu okazje. Zacznij siebie szanowac kobieto. Na to
nigdy nie jest za pozno.

Fra

37. Data: 2008-04-14 05:54:19

Od: "Pe-Korn" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile"

>Wydaje mi sie, ze blad popelnilas w momencie, kiedy przestalas miec
>_szacunek do samej siebie_.
>Jesli czlowiek siebie nie szanuje i nie kocha, nie otrzyma szacunku i
>milosci od innych.

To ja bym prosil o rozjasnienie co znaczy wg ciebie "szacunek do samej
siebie" oraz dalej "jesli czlowiek siebie nie szanuje i nie kocha".
Po prostu nie wiem co masz na mysli. Ukonkretnij to.

Pe-Korn

38. Data: 2008-04-14 06:00:19

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Kwi, 11:10, "Fryderyk Niemociński"

> Nie ma powrotu w czasie.

Tak, jasne, jednak mozna przeciez wracac do niezrealizowanych planow,
niespelnionych w mlodosci marzen.

> Możliwe jest natomiast określenie swoich obecnych
> możliwości i aspiracji.

Do tego jednak potrzebna jest rzetelna ocena Minionego, chocby po to,
zeby nie podjac, po raz kolejny, nietrafnych decyzji.

39. Data: 2008-04-14 06:51:58

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Kwi, 17:55, siostra <j...@g...com> wrote:

>poświęciłam dla niej wszystko, nawet życie osobiste,

no to masz odpowiedź

40. Data: 2008-04-14 06:56:03

Od: "Fryderyk Niemociński" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka <c...@g...com> napisał(a):

> On 13 Kwi, 11:10, "Fryderyk Niemoci=F1ski"

> Tak, jasne, jednak mozna przeciez wracac do niezrealizowanych planow,
> niespelnionych w mlodosci marzen.
Czas zabiera siły witalne i zdrowie. Stanowi otchłań, w której zaginęły
bezpowrotnie niewykorzystane szanse, choćby na zbudowanie
satysfakcjonujących więzi z ludźmi. Pozostają podsumowania i doraźne środki
zaradcze.:( To jedna z twarzy bliższej czy dalszej starości, zresztą bardzo
częsta.

> Do tego jednak potrzebna jest rzetelna ocena Minionego, chocby po to,
> zeby nie podjac, po raz kolejny, nietrafnych decyzji.
Z tym należy się zgodzić.

Światomość (9) czyli nadrzedny obiektywny CHAOS
10-lecie mazos pharm poland
Dlaczego tak zrobił?
Kończy się
Psychoterapeuta - Katowice / okolice