Urzadzenia w lazience

11. Data: 2005-01-03 09:27:57

Temat: Re: Urzadzenia w lazience
Od: Adam Moczulski <w...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik pluton_ napisał:

> Witam,
>
> Co sie instaluje w luksusowej lazience ?
>
> Z tego co sobie przypominam, to
> w zwyklej lazience mamy:
>
> a) wanna
> b) prysznic (kabina)
> c) sedes
> d) bidet
> e) umywalka
>
> A w luksusowej ?

Internet.

Adam

12. Data: 2005-01-03 11:10:13

Od: "maciejk" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

f) głosniki scienne lub sufitowe podlaczone do systemu audio-multiroom
(polecam, bo nie ma jak nastrojowa muzyczka podczas kapieli lub poranne
niusy przy goleniu)

Pozd
MK

13. Data: 2005-01-03 13:06:17

Od: "pluton" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Internet.

I telewizoradio :)

Dzieki wszystkim za podpowiedzi :)

pozdrawiam
pluton

14. Data: 2005-01-03 13:07:33

Od: m...@p...pl (McMac) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 03 Jan 2005 10:27:57 +0100, Adam Moczulski <w...@d...pl>
wrote:

> Internet.

To przede wszystkim.
Poza tym:
- kino domowe,
- barek,
- ładną masażystkę :-)

--
- Maciej Kulawik ----------------
- m...@p...pl --------------

15. Data: 2005-01-03 14:02:27

Od: "Artek M." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

pluton napisał(a):

> I telewizoradio :)
>
> Dzieki wszystkim za podpowiedzi :)

Ech.. I zapomnieliście o najważniejszym;-)
O bateriach ze złota:-)))

Artek M.

16. Data: 2005-01-03 14:28:05

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artek M." <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...] O bateriach ze złota:-)))

Baterie ze złota zasługują najwyżej na jeden uśmieszek. Użycie trzech jest
właściwe dopiero w przypadku pozłacanych grzejników drabinkowych

Pozdrawiam
H. (no co, widziałam)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

17. Data: 2005-01-03 14:34:46

Od: Adam Moczulski <w...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik McMac napisał:

> - ładną masażystkę :-)

Na razie panny łaziebne jeszcze nie są urządzeniami.

Adam

18. Data: 2005-01-03 15:19:22

Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

pluton_ napisał(a):

> Widze, ze niewiele przegapilem. Poniewaz to bedzie
> dla jednej osoby, za to o powierzchni 25m2,

Jedna osoba też czasem przyjmuje porannych gości z którymi się tzreba
podielić łazienką ;-)
obstawiam dwie umywalki.
MAc

19. Data: 2005-01-04 09:28:55

Od: Ormianin <o...@c...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 2 Jan 2005 18:40:00 +0100, na pl.rec.dom, pluton_ napisał(a):

> Witam,
>
> Co sie instaluje w luksusowej lazience ?
>
> Z tego co sobie przypominam, to
> w zwyklej lazience mamy:
>
> a) wanna
> b) prysznic (kabina)
> c) sedes
> d) bidet
> e) umywalka

Pokaz mi zwykla przecietna lazienke gdzie to wszystko jest... wanna owszem,
ale mniej czesciej wanna i osobno kabina prysnicowa (bo to juz bedzie
niezly luksus dla niektorych), sedes? a na golej porcelanie chcesz
siedziec? bidet jest jeszcze synonimem luksusowej lazienki, mysle ze nie
raczej spotkasz tego czegos w zwyklej lazience, a ja osobiscie znam ludzi
co nie wiedza co to jest, a jak juz ise dowiedza co to, to sie pukaja w
glowe po cholere to miec! umywalka zazwyczaj jest, ale spotkalem sie ze
zwyklymi lazienkami gdzie byla tylko wanna z bateria... naprawde bardzo
elastyczne jest pojecie zwyklej i luksusowej lazienki...

20. Data: 2005-01-04 10:09:14

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ormianin" <o...@c...pf.pl> napisał w wiadomości
> [...] Pokaz mi zwykla przecietna lazienke gdzie to wszystko jest...[...]

"Zwykłą przeciętną" to średnio, bo musi być raczej sporawa, ale to naprawdę
nie są dzikie luksusy. Daleko nie szukając, u mnie by tak było, gdybym nie
wywaliła bidetu w diabły (z projektu), bo mi się nie podobało WC centralnie
na wprost drzwi. A bardzo podobną konfigurację (z malutką wanną, bo
pomieszczenie nieduże było) widywałam w mieszkaniu koleżanki, w peerelowskim
bloku, uhmdzieśhrm parę lat temu.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

awaria pralki - naprawiać?
podłączenie wkładu kominkowego do komina
[kuchenka mikrofalowa] "zaawansowane" funkcje
do siego roku
Podwyzka cen energii