Urządzenie MAGIC BULLET vs. Merlin 1-2-3

1. Data: 2005-01-08 13:41:19

Temat: Urządzenie MAGIC BULLET vs. Merlin 1-2-3
Od: Asterek <A...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A więc nikt z Was chyba nie ma tego urządzeia, więc musiałem kupić sam.
Zamówiłem koło tygodnia temu w Triway/Erlebnisladen i dzisiaj przyszło
pocztą.

Właśnie otworzyłem paczkę z Merlinem 1-2-3 i jest dokładnie to co na
zdjęciu, w całkiem solidnym wykonaniu.

Wygląda identycznie jak Magic Bullet, tylko jest trochę inny komplet
naczyniek, nie ma na przykład 4 "kufli" do koktaili, ale za to jest
"kielich" koktailowy oraz wkładka z mikro-sitkiem do robienia soków oraz
dwa małe naczyńka zamiast jednego, jak w MB.

Tu jest zdjęcie Magic Bulleta:
http://www.erlebnisladen.de/cgi-bin/internationalsho
p/iboshop.cgi?showd600!0,38107212412594,9901529

a tu Merlina:
http://www.erlebnisladen.de/cgi-bin/internationalsho
p/iboshop.cgi?showd600!0,38107212412594,9901533

A tu jest spot reklamowy Merlina:
http://wsteleshop.cshop.at/images/wsteleshop/Videos/
Merlin/Merlin_II_59Euro_WM9_128.wmv

Co do właściwości użytkowych to pewno chwilę mi zajmie sprawdzenie
wszystkich możliwości tego cuda.

W każdym razie M123 jest dużo tańszy od MB a ma, moim zdaniem, bogatsze
funkcje.

Podzielcie się informacją gdyby ktoś też kupił coś takiego. Możemy się
wymieniać swoimi przepisami. :-)

Ździho

Disclaimer: Nie jestem przedstawicielem handlowym Merlina ani niczego
innego! Ani nie mam z nimi powiązań finansowych. :-)

2. Data: 2005-01-14 10:27:30

Temat: Re: Urządzenie MAGIC BULLET vs. Merlin 1-2-3
Od: "Roj" <r...@k...pl[wytnij_to]> szukaj wiadomości tego autora

> Podzielcie się informacją gdyby ktoś też kupił coś takiego. Możemy się
> wymieniać swoimi przepisami. :-)

Witam,
też się przymierzam do takiego urządzonka? Proszę napisać jak wyszły testy,
jak urządzonko się spisuje? Czy pojemniki do Merlina też są przystosowane do
użycia ich w mikrofalówce tak jak reklamują to w Magic Bullet ?

3. Data: 2005-01-14 20:18:47

Od: "Leszek" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:cs86r4$por$1@atlantis.news.tpi.pl,
Roj typed:

> [...]
> testy, jak urządzonko się spisuje? Czy pojemniki do Merlina też są
> przystosowane do użycia ich w mikrofalówce tak jak reklamują to w

A ja poproszę o wersję elektroniczną przepisów dołączonych do MB.
Leszek

4. Data: 2006-05-25 21:39:20

Temat: przepisy do MAGIC BULLET
Od: "f...@p...onet.pl" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześc! kupiłem takie urządzenie, ale nie dostałem książki z przpeisami ;/
macie jakies pewniaki, przpeisy któe są smacznie i do zrobienia z tego
urządzenia?

5. Data: 2006-05-26 08:34:10

Temat: Re: przepisy do MAGIC BULLET
Od: "jimmy" <i...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

firmaga wrote:
> Cześc! kupiłem takie urządzenie,

ROTFL :D:D
wspanialy zakup!
LOL

6. Data: 2006-05-26 11:31:05

Od: misiczka - Lesława Aleksandra Ignaszewska <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Cześc! kupiłem takie urządzenie, ale nie dostałem książki z przpeisami ;/
> macie jakies pewniaki, przpeisy któe są smacznie i do zrobienia z tego
> urządzenia?

Jedynie po angielsku http://www.buythebullet.com/bulletrecipes.php

pozdrawiam, Lesława Ignaszewska

--
Kto chce, szuka sposobów, kto nie chce, szuka powodów...
http://leslawa-ignaszewska.com

7. Data: 2006-05-26 17:33:35

Od: "JaMyszka" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

misiczka - Lesława Aleksandra Ignaszewska napisał(a):

> [...]

I jak się sprawuje? Zadowolonyś z zakupu?
Co u nas też teraz sprzefają
http://www.mango.pl/gfx/products/263-0-1126699673.jp

Nie podają. W opisie tylko:
Szybki jak błyskawica zestaw wielofunkcyjny. Ten magiczny pomocnik
ułatwia wszelkie prace kuchenne tj. ugniatanie, ubijanie, siekanie,
miksowanie, krojenie, przygotowywanie puree itp.

Niezależnie czy chcemy pokroić za pomocą zestawu mięso, gotowane
jajka, zioła, cebule, orzechy itd.

W zestawie znajdują się:

* Podstawa
* 2 wysokie naczynia
* 2 niskie naczynia
* Jednostka z podwójnym ostrzem
* Jednostka z pojedyńczym ostrzem
* 4 wieczka na naczynia lub kubki
* 2 kubki z kolorowymi pierścieniami
* 2 wieczka z dziurkami do robienia kokt. lub got. na parze
* Dzbanek do miksowania
* Wieczko do dzbanka
* Nasadka na wieczko do dzbanka
* Filtr do soków
* Tuba do filtra

Odporne na zmywanie w zmywarce. Dane techniczne: 230 V, 50 Hz, 320 W,
test, GS/CE

> pozdrawiam, Lesława Ignaszewska

:)
Misiczko:), czy moje pytanie o dietę, nie będzie odebrane jako zbyt
poufałe? Bo gdzieś w archiwum wyczytałam, że byłaś nią żywotnie
zainteresowana. Podzielisz się doświadczeniem?
:)

--
Pozdrawiam :)
JM

8. Data: 2006-05-26 22:00:28

Od: misiczka - Lesława Aleksandra Ignaszewska <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JaMyszka" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
s.com...

:)
Misiczko:), czy moje pytanie o dietę, nie będzie odebrane jako zbyt
poufałe? Bo gdzieś w archiwum wyczytałam, że byłaś nią żywotnie
zainteresowana. Podzielisz się doświadczeniem?
:)

Ale jakie pytanie? ;) Najlepiej pisz na maila :)

pozdrawiam, Lesława Ignaszewska

--
Lepiej grzeszyć i żałować, niż żałować, że się nie grzeszyło
http://leslawa-ignaszewska.com

9. Data: 2006-05-27 17:25:11

Od: "JaMyszka" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

misiczka - Lesława Aleksandra Ignaszewska napisał(a):
> [...]
> Ale jakie pytanie? ;) Najlepiej pisz na maila :)

Poszło:)

--
Pozdrawiam :)
JM
http://www.bykom-stop.avx.pl/index.html ; http://ortografia.pl/
Bezpieczny wolontariat: http://www.fah.pooh.priv.pl/

Sos serowy do nachos
torcik bezowy
sandacz
ach, co ja o tej porze trzymam w piekarniku? :)
Dylemat - lodowka Sharpa czy AEG