ach, co ja o tej porze trzymam w piekarniku? :)

1. Data: 2005-01-07 22:32:01

Temat: ach, co ja o tej porze trzymam w piekarniku? :)
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ano trzymam taką kompozycję:
W żaroodpornym naczyniu na dnie pokrajane w plasterki i pozakładane
częściowo na siebie ugotowane wcześniej w mundurkach i obrane następnie ze
skórki ziemniaki. Na nich spoczęło coś, co w sklepie opatrzone zostało
wdzięczną nazwą "indycze gulaszowe". Boskie indycze, zanim zajęło miejsce
na ziemniakach, zostało pokrojone dośc drobno i podsmażone na oleju z
dodatkiem rozmaitych przypraw (pieprz, sól, trochę bazylii, czosnku i
pieprzu cayene - tego ostatniego, jak zdążyłam organoleptycznie stwierdzić,
stanowczo za dużo). Pomiędzy indycze zamieszała się podsmażona cebula. Na
to wylądowała czerwona fasola (z puszki, ja nie należę do cierpliwych), a
na niej usadowił się zielony groszek (też z puszki). Czy to wszystko? Ależ
skąd! Smętnie zerkały na mnie z lodówki dwa samotne jajka pozostałe z
porannego jajczanego pogromu, więc postanowiłam zaprzyjaźnić je ze
kubeczkiem śmietany. Na siłę. Trzepaczką. Kiedy już poszły na kompromis,
wylałam to wszystko na wszystkie skarby czekające cierpliwie w
żaroodpornym. Czy już? No jeszcze nie. Bo jeszcze na wierzch wskoczyła
kolejna warstwa ziemniaków, a na samej górze, niczym w loży dla vipów,
usadowił się żółty ser. W plasterkach. Całokształt powędrował do piekarniki
siedział tam, dopóki spodnie ziemniaki nie zezłociły się i nie zbrązowiły
lekko.
Ach, gdyby nie za dużo tego pieprzu cayene, byłoby bosko. A tak jest trochę
bosko :)
A dlaczego o tej porze zebrało mi się na pichcenie? Ano znalazłam w lodówce
puszkę piwa. I coś wypadałoby coś do niej przekąsić :)

Krusz.
z pifkiem. O, już bez...
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-01-07 22:38:13

Temat: Re: ach, co ja o tej porze trzymam w piekarniku? :)
Od: 'madzik' <m...@t...beztego.com> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna:
ciach :-)

Dzieki za poprawienie humoru ciepłym, dowcipnym i pogodnym mailem.
I za narobienie koszmarnego apetytu na cos dobrego, wrrr ;-)

--
Gorąco pozdrowiam,
Magda

1. Data: 2005-01-07 23:00:54

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik 'madzik', sącząc kawkę, wyklepał:

> Dzieki za poprawienie humoru ciepłym, dowcipnym i pogodnym mailem.
> I za narobienie koszmarnego apetytu na cos dobrego, wrrr ;-)

To Ty jeszcze nie śpisz? :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-01-07 23:19:21

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 08 Jan 2005 00:00:54 +0100, Waćpanna lub Waćpan *Kruszyzna*, w
wiadomości news:<news:crn4ap$arn$1@inews.gazeta.pl> zawarł, co następuje:

> To Ty jeszcze nie śpisz? :)

e, no co Ty ;)
po północy to idealna pora na szaleństwa
na przykład czekoladę... mmmm ;)
--
Pozdrawiam, Ti`Ana, z mleczną z orzechami
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2005-01-07 23:32:31

Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tatiana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> następuje:

> e, no co Ty ;)
> po północy to idealna pora na szaleństwa

Na piffko tez....
Pozdrawiam
Ania

--
Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ
*********************

1. Data: 2005-01-08 12:23:36

Od: "plitkin" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A dlaczego o tej porze zebrało mi się na pichcenie? Ano znalazłam w
lodówce
> puszkę piwa. I coś wypadałoby coś do niej przekąsić :)

I to mowi kobieta??? :--))))))

1. Data: 2005-01-08 12:57:48

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

plitkin wrote:

> lodówce

> I to mowi kobieta??? :--))))))

Co w tym dziwnego? Facet na pewno skoczyłby po chipsy do najbliższego
nocnika ;-)

Pozdrawiam
Ewa

1. Data: 2005-01-08 13:25:20

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik plitkin, sącząc kawkę, wyklepał:

> I to mowi kobieta??? :--))))))

Powinnam się zawstydzić? :-)

Krusz.
z mikrokurczakiem. Chyba mutant jakiś :)
--
Kruszyna
#GG 3084947

Dylemat - lodowka Sharpa czy AEG