Urzadzenie do ciasta

1. Data: 2004-11-03 10:36:05

Temat: Urzadzenie do ciasta
Od: "plitkin" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sluchajcie - jaki kupic sprzet zeby mieszal ciasto roznego rodzaju?
Rozumiem, ze nalesnikowe i drozdzowe to nawet mikserem zrobie, ale np. juz
do pierogow - nie (bo za twarde). W zwiazku z tym podpowiedzcie - CZYM?????

1. Data: 2004-11-03 11:00:10

Temat: Re: Urzadzenie do ciasta
Od: "M.W." <t...@p...nospam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "plitkin" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Rozumiem, ze nalesnikowe i drozdzowe to nawet mikserem zrobie, ale np. juz
> do pierogow - nie (bo za twarde). W zwiazku z tym podpowiedzcie -

innymi końcówkami rzeczonego miksera..talimi spiralnymi..

Pozdrawiam

M.W.

1. Data: 2004-11-03 11:49:53

Od: "plitkin" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> innymi końcówkami rzeczonego miksera..talimi spiralnymi..

Ale ciasto do pierogow tez? Mi sie wydaje, ze aden mikser tego nie
pociagnie. Probowales?

1. Data: 2004-11-03 12:07:41

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

plitkin wrote:
> Sluchajcie - jaki kupic sprzet zeby mieszal ciasto roznego rodzaju?
> Rozumiem, ze nalesnikowe i drozdzowe to nawet mikserem zrobie, ale np. juz
> do pierogow - nie (bo za twarde). W zwiazku z tym podpowiedzcie - CZYM?????

Renkamy ;) Toz to chyba nawet szybciej, niz mikserem.

A moze ja bym zrobila na kolacje pierogi z jagodami?

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2004-11-03 12:10:17

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 3 Nov 2004 12:49:53 +0100, "plitkin"

>Ale ciasto do pierogow tez? Mi sie wydaje, ze aden mikser tego nie
>pociagnie. Probowales?

ja nawet ciasto na faworki raz wrzucilam do robota, bo akurat tak
mi wyszlo. niestety bylo dosc byle jakie ale machina dala rade.
Kruche ciasto na tarty rozne czesto robie w machinie

Pierz

p.s. machina chyba typu malakser a nie taka reczna w kreciolkami
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-11-03 12:18:13

Od: "Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aja" <a...@g...n_o_s_p.am.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Kwestia jaki mikser i pewnie nie firmowy tylko z jakims solidnym
> silniczkiem.

Zmoich obserwacji wynika, że jak z solidnym silniczkiem, to tylko firmowy i
to dobrej firmy.
Z polskich polecam Zelmery - używam od lat z powodzeniem (tfu tfu tfu przez
lewe ramię, ostatnio odczuwam na sobie ilościową radykalizację prawa
Murphy'ego, że jak się chrzani, to wszystko naraz)

Margola

1. Data: 2004-11-03 12:20:22

Od: "aja" <a...@g...n_o_s_p.am.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> innymi końcówkami rzeczonego miksera..talimi spiralnymi..

I tu zwykly mikser wymieka i sie spali. Przyda sie fakt tutaj lepszy ..
mianowicie wirniczek nie wytrzyma i sie spali :(
Kwestia jaki mikser i pewnie nie firmowy tylko z jakims solidnym
silniczkiem.
Pozdrawiam
AJA

1. Data: 2004-11-03 12:37:53

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale ciasto do pierogow tez? Mi sie wydaje, ze aden mikser tego nie
> pociagnie. Probowales?

wydaje mi się że do takiego ciasta to juz nie mikser a robot kuchenny, jak
np. jakis czas temu omawiany na grupie Fenomen Zelmera.
Mikser zadnymi końcowkami nie wyrobi elastycznego ciasta, które nadawałoby
się do wałkowania.

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2004-11-03 12:45:38

Od: "gdaMa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kot" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Renkamy ;) Toz to chyba nawet szybciej, niz mikserem.

No jasne ze _renkamy_ - jak inaczej wyczuć odpowiednią konsystencję ?? Ja
zawsze robie _na oko_

> A moze ja bym zrobila na kolacje pierogi z jagodami?

he, he u mnie będą 3w1 - mięsno-grzybowo-kapusciane ;-)

gdaMa (Magda)
adres nadawczy to spampułapka...
odbieram z mmmki(małpa)wp(kropka)pl

1. Data: 2004-11-03 12:50:14

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Rozumiem, ze nalesnikowe i drozdzowe to nawet mikserem zrobie, ale np. juz
> do pierogow - nie (bo za twarde). W zwiazku z tym podpowiedzcie -

recami :)
p.-co kupuje pierogi.

Dorsz w porach
Niskokaloryczna salatka