Urządzenie do siekania cebuli.

41. Data: 2011-01-27 12:37:43

Temat: Re: Urządzenie do siekania cebuli.
Od: "aja74" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Fajne urządzenie. Zastanawiałam się nad kupnem tego wihajstra już
> kiedyś...
> ale te "paluszki" mnie trochę martwią. Niby mozna uchwyt dokupić. Ale że
> potrzebuję tylko czegoś do bezłzawego krojenia cebuli, wiec raczej
> myslałam
> o takim "naciskanym" i obrotowym (koniecznie obrotowym) krajaczu, bo mój
> stary się popsuł, a moze ktoś używa innego i chwali..
> Dzięki za link.

Soczewki kontaktowe i nie placze sie przy krojeniu cebuli :)

AJA

42. Data: 2011-01-27 12:50:39

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"aja74" <a...@g...pl> wrote in message

> Soczewki kontaktowe i nie placze sie przy krojeniu cebuli :)
>
> AJA

AJAk wypłacze te soczewki do cebuli? To już lepiej zrobić sobie digestorium
z własnym wywiewem do eksterioru...

43. Data: 2011-01-27 13:00:06

Od: "aja74" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> AJAk wypłacze te soczewki do cebuli? To już lepiej zrobić sobie
> digestorium z własnym wywiewem do eksterioru...

Jakim cudem wyplaczesz soczewki skoro powstrzymuja lzy przy krojeniu cebuli.

AJA

44. Data: 2011-01-27 13:13:16

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"aja74" <a...@g...pl> wrote in message

> Jakim cudem wyplaczesz soczewki skoro powstrzymuja lzy przy krojeniu
> cebuli.
>
> AJA

Płaczesz bo zaciągasz nosem olejki drażniące, a nie tylko na gałki oczne.
Podrażnienie śluzówki.

45. Data: 2011-01-27 13:34:02

Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Panslavista napisał:
> "aja74"<a...@g...pl> wrote in message

> AJAk wypłacze te soczewki do cebuli? To już lepiej zrobić sobie digestorium
> z własnym wywiewem do eksterioru...

Maskę gazową. Kolega w masce typu "słoń" tarł kiedyś chrzan na balkonie
- a ulicą nikt nie miał odwagi przejść. Chrzan miał grubość małego palca
a wykopany został z przerw między płytami chodnikowymi gdzieś w kącie
ogrodu - nikt nie wie ile mógł mieć lat.

--
Darek

46. Data: 2011-01-27 13:37:07

Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Panslavista napisał:
> "aja74"<a...@g...pl> wrote in message

> Płaczesz bo zaciągasz nosem olejki drażniące, a nie tylko na gałki oczne.
> Podrażnienie śluzówki.

Poza tym kontakty chronią głównie rogówkę - a to nie rogówka odpowiada
za łzawienie. Rogówka jest zupełnie nie unerwiona, uszkodzenie rogówki
nie boli, tym bardziej podrażnienie. Cebula drażni spojówkę i twardówkę
- czyli wyściółkę oczodołu i białą część oka - a te są bardzo mocno
unerwione i kontakty ich nie osłaniają.

--
Darek

47. Data: 2011-01-27 14:40:16

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

""Dariusz K. Ładziak"" <d...@n...pl> wrote in message
> [...]

a wykopany został z przerw między płytami chodnikowymi gdzieś w kącie
ogrodu - nikt nie wie ile mógł mieć lat.

Też próbowałem, ale przebił się przez filtr maski, tyle, że chrzan miałem
normalnej grubości przy liściach grubości ręki w przegubie. Od tego czasu
robot Fenomen i przeciąg w domu pomaga.
Ale ja nie płaczę nawet od wiadra siekanej cebuli.

48. Data: 2011-01-28 09:00:58

Od: "aja74" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A nosisz soczewki kontaktowe ze sie wypowiadasz? Bo ja nosze od 15 lat jak
kroje bez soczewek to wyje jak bobr jak zaloze do krojenia soczewki to moge
i caly dzien kroic i ani lezka nie poplynie. Ale przekonac kogos kto ma
klapki na oczach nie da sie.
AJA

Świnia is dead
byl tu kiedys slodzik
swędzenie miejsc intymnyh a zielnina
Wtopiłam...
trochę nie na temat śliczne psiaki do oddania w dobre ręce ( pół SPAM )