Re: Usenet zdycha

Data: 2018-01-14 19:26:58
Temat: Re: Usenet zdycha
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>

CookieM pisze:

> Kwiatuszek-chamuszek? Pacynka zrobiona na kształt i podobieństwo
> globa. Widocznie ,,władcy marionetek" bardziej odpowiada cyniczny,
> chamski ,,inteligent" od zaplutego, nienawistnego chama.

Tak sobie myślę, że nadszedł czas by powiedzieć: "sprawdzam". A
sprawdzenie i ujawnienie kto jest kto będzie polegało na stosunku
grupowiczów do bluzgów kviatuszka. Ci, którzy będą odpowiadać chcą go
nadal promować a pozostali, których on opluwa, nie powinni reagować na
jego zaczepki. Uzyskamy jasny obraz Usenetowej społeczności.

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net