Ustron 2K by Piotr Piotrowicz

1. Data: 2000-07-26 08:31:52

Temat: Ustron 2K by Piotr Piotrowicz
Od: p...@z...my.domain (Piotr Piotrowicz) szukaj wiadomości tego autora

Czy byliście kiedyś dumni, że jesteście "niepełnosprawni"?
Dumni nie ze swej niepełnosprawności, ale z faktu, że należycie do tej
"niepełnosprawnej" części społeczeństwa?
Ja nigdy tak nie czułem. Nigdy tak nie myślałem. Nigdy...

Ale byłem w Ustroniu i dzisiaj JESTEM DUMNY że jestem ON.
Od wczoraj nie czuję się już osobą niepełnosprawną. Co najwyżej czuję się
"niewładny" lub "nie w mocy" by zrobić to, czy tamto.
To wspaniałe uczucie! Czuję się silny jak nigdy dotąd!
Dziękuję Wam wszystkim.

Dziękuję Andrzejowi.
Jeżeli ktoś, kiedykolwiek miał powołać do życia pl.soc.inwalidzi, to mógł to
być tylko Andrzej.

Dziękuję Józkowi.
To dzięki Tobie to się udało.
Jeżeli Andrzej jest mózgiem tego "zamieszania", to Józek jest wszystkim
pozostałym. Józek to niezbędna "masa krytyczna" - wierzę, że kontrolowanej
eksplozji ;-)

Dziękuję Marianowi.
Mama mówi na Mariana "wójek Staszek", ale by to zrozumieć trzeba znać
Mariana i... wójka Staszka :-)
Ten facet to skarb. Generator pomysłów. Wspaniały organizator. Ale...
jego skromność i asertywność ... też są wyjątkowe ;-)

Dziękuję Robertowi.
Gigant! Gladiator! Iron Man!
Ten człowiek jest w stanie przetrwać wszystko...
nawet 4 kawy (w ciągu 2 godzin) i 3,4,5... x dżin+tonik ;-)
Mam dla niego wielki szacunek i mocno trzymam za niego kciuki.

Dziękuję Wojtkowi (NeoN).
O takich ludziach mówi się, że "można z nimi konie kraść".
Każdy chciałby mieć takiego kolegę i przyjaciela.

Dziękuję Jackowi.
Ludzkość może być spokojna. Jeżeli zgaśnie nasze słońce, to wystarczy wtedy
zainstalować Jacka na orbicie i będzie OK - orbita musi być jednak w
znacznej odległości od Ziemi bo inaczej grozi nam wyparowanie :-)
Acha, Jacek na orbicie nie może nic mówić bo wszyscy poumieramy ze śmiechu
(lub ze wstydu).

Dziękuję Jarkowi.
Gdzie on się wychował?
Co można powiedzieć o facecie, którego koledzy sadzą drzewa na trasie
górskiej nartostrady?
Jarek ma poza tym "coś" czego nikt z nas nigdy mieć nie będzie (bo ma to
już Jarek a Byt ten jest jednostkowy i niepodzielny) - Jarek ma JANUSZKA!
Januszek to jeg syn i tak samo jak jego Tata jest wyjątkowy.
Bo kto "normalny" zna na pamięć cały rozkład pociągów stacji PKP Jelenia Góra?
I czy "normalne" dziecko potrafi opanować obsługę nowoczesnego, cyfrowego
aparatu fotograficznego w niespełna cztery minuty? - Tacie zajęło to 48 godzin
:-) Januszek z całą pewnością jest "nienormalny" ... i dlatego też jest z
nami na pl.soc.inwalidzi :-)

Dziękuję Misi (i jej psiapsiułce).
Cóż można powiedzieć o Misi? Na pewno to, że Misia mówi raczej nie wiele.
Jeżeli jednak chodzi o Misię, to jest pewne "prawo". Prawo to mówi, że ilość
słów wypowiadanych przez Misię jest wprost proporcjonalna do ilości wypitego
przez Misię Malibu (wygląda jak mleko ale mlekiem bynajmnie nie jest ;-) ).
Jestem przekonany, że gdyby nie było z nami Misi - i jej psiapsiułki - to
Ustroń 2K nie byłby tym czym był.

Dziękuję Michałowi.
"Lepiej późno niż wcale."
Pozdrów siostrę - ale nie mów od kogo bo jeszcze gotowa mi przylać ;-)

Dziękuję Sp3.
j/w, ale bez siostry.
On jest tak tajemniczy jak jego nick
.. no ale w końcu "nadaje na innych falach" ;-)
Pozdrawiam Cię Sp3 i mam nadzieję, że jeszcze się poznamy.

To chyba już wszyscy z pl.soc.inwalidzi, których miałem przyjemność i
szczęście poznać na U2K. Mam nadzieję, że za rok będzie Nas więcej.

Pozdrawiam wszystkich.

--
Piotr Piotrowicz
e-mail: p...@w...com

2. Data: 2000-07-26 09:15:36

Temat: Re: Ustron 2K by Piotr Piotrowicz
Od: "Jacek Kruszniewski (IT)" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Piotrowicz wrote:

> [...]

> znacznej odległości od Ziemi bo inaczej grozi nam wyparowanie :-)
> Acha, Jacek na orbicie nie może nic mówić bo wszyscy poumieramy ze śmiechu

Dzeki za podziękowania - a humor to podstawa całego bytu. Nie wiem skąd
się bierze ale jest mi z nim bardzo dobrze, a nawet bardzo dobrze.
:-)
:-D

Jacek Kruszniewski

3. Data: 2000-07-26 16:15:01

Od: "Marian L" <m...@e...bielsko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowny
Użytkownik "Piotr Piotrowicz" <p...@z...my.domain> napisał w wiadomości
> [...]
> Ten facet to skarb. Generator pomysłów. Wspaniały organizator. Ale...
> jego skromność i asertywność ... też są wyjątkowe ;-)

Jaja kobyły żołnierz dziękuję :-))
Znaczenie wszystkich słów znam, ale i tak
zgłosze się do "Naszej" Misi na instruktaż
jak je rozumieć :-)))

Pozdrawiam
Marian L

4. Data: 2000-07-26 16:19:54

Od: "RS/Szymon" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> To chyba już wszyscy z pl.soc.inwalidzi, których miałem przyjemność i
> szczęście poznać na U2K. Mam nadzieję, że za rok będzie Nas więcej.

Bardzo milo takie cos sie czyta:-)
widac ze zaloga jest SUPER
tylko tak dalej

Pozdrawiam wszystkich.

--
Pozdr. - RS/Szymon

5. Data: 2000-07-26 17:52:00

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

RS/Szymon napisał(a):

> Bardzo milo takie cos sie czyta:-)
> widac ze zaloga jest SUPER
> tylko tak dalej
>
> Pozdrawiam wszystkich.
>
> --
> Pozdr. - RS/Szymon
> ***************************
żałuj ach żałuj :-)
i popytaj się innych
a ile śmiechu i radości było

Jacek Kruszniewski

6. Data: 2000-07-27 09:43:44

Od: NeoN <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem zszokowany milo :), naprawde nie wiem co powiedziec...
Ci , ktorych nie bylo.... niech zaluja, bo maja czego.
Wojtek
ps mysle ze to byl pierwszy ale i NIE OSTATNI taki zjazd, czekam na nastepny :)

7. Data: 2000-07-27 10:46:19

Od: "RS/Szymon" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Kruszniewski pisze.........

> żałuj ach żałuj :-)
> i popytaj się innych
> a ile śmiechu i radości było
>
> Jacek Kruszniewski

Moge to wszystko sobie wyobrazic :-)

--
Pozdr. - RS/Szymon

8. Data: 2000-07-28 13:23:34

Temat: Odp: Ustron 2K by Piotr Piotrowicz
Od: "Misia" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

No i...:)
Użytkownik Piotr Piotrowicz napisal:

> Dziękuję Misi (i jej psiapsiułce).

My tez dziekujemy :))
Reszty na swoj temat napisanej nie komentujemy :)
(co nie oznacza, ze milo nam nie bylo :)

Misia z Gosia

9. Data: 2000-08-01 20:48:46

Od: p...@z...my.domain (Piotr Piotrowicz) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 26 Jul 2000 16:15:01 GMT, Marian L wrote:

>Jaja kobyły żołnierz dziękuję :-))
:-)))

>Znaczenie wszystkich słów znam, ale i tak
>zgłosze się do "Naszej" Misi na instruktaż
>jak je rozumieć :-)))
Jeżeli chodzi Ci o "asertywność", to dla mnie jest to:
"... bezpośredni, otwary na własne poglądy a także domagający się
respektowania włsnych praw nie odmawiając praw innym..."
oraz
"wyrażający się w sposób szczery i bezpośredni"
Co mają do tego "jaja kobyły"?

--
Piotr Piotrowicz
e-mail: p...@w...com

10. Data: 2000-08-01 20:48:48

Od: p...@z...my.domain (Piotr Piotrowicz) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 26 Jul 2000 08:31:52 GMT, Piotr Piotrowicz wrote:

>Dziękuję Misi (i jej psiapsiułce).
^^^^^^^^^^^
Ups...
psiapsiółce :-)