Usunąć pieprzyk

1. Data: 2003-11-02 15:37:40

Temat: Usunąć pieprzyk
Od: "Leon" <l...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam mam na szyi coś wrodzaniu pieprzyka, nieduże ale takie wystające i
często zaczepia się to o ubranie i się nadciąga i boli.Teraz pytanie gdzie to
usunąć czy do gabinetu kosmetycznego czy do dermatologa?

2. Data: 2003-11-02 20:12:03

Temat: Re: Usunąć pieprzyk
Od: "Robert P." <z...@p...xonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leon" <l...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> często zaczepia się to o ubranie i się nadciąga i boli.Teraz pytanie gdzie
> usunąć czy do gabinetu kosmetycznego czy do dermatologa?

ja usuwalem na dermatologii w szpitalu, zabieg 15 minutowy, chyba jednak nie
polecalbym u kosmetyczki.

Robert P.

3. Data: 2003-11-03 10:28:08

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Leon napisał/a w news:2d32.000000ec.3fa524c4@newsgate.onet.pl:

> [...]
> wystające i często zaczepia się to o ubranie i się nadciąga i
> boli.Teraz pytanie gdzie to usunąć czy do gabinetu kosmetycznego

Usunęłam takie znamię u onkologa-chirurga poprzez koagulacje
(brrrr...;)) Znieczulenie miejscowe, 10 minut zabiegu, opatrunek i do
domu. Koszty pokryła Kasa Chorych.

mips

--
Ciekawe strony www
http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=1252988

4. Data: 2003-11-03 19:38:11

Od: "Grzegorz" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
2

> Usunęłam takie znamię u onkologa-chirurga poprzez koagulacje
> (brrrr...;)) Znieczulenie miejscowe, 10 minut zabiegu, opatrunek i do
> domu. Koszty pokryła Kasa Chorych.

A możesz powiedzieć jak długo Ci się to goiło? Mnie też usunęli w ten sposób
brodawkę, ale rana goi się już ponad 2 miesiące i chirurg uważa, że to
normalne, a na początku mówił, że będzie jakieś 3 tygodnie :-(

Grzegorz

5. Data: 2003-11-03 21:36:10

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz napisał/a w news:bo6ara$fk6$1@atlantis.news.tpi.pl:

> A możesz powiedzieć jak długo Ci się to goiło?

Znamię, nieszczególnie duże, usunęłam ponieważ mi przeszkadzało - było
w wybitnie niefortunnym miejscu, na krawędzi stanika. W związku z tym z
gojeniem nie było różowo, gdyż nie sposób zabezpieczyć tego miejsca
przed wodą, a poza tym nie mogłam przecież zrezygnowac z noszenia
bielizny;) Przez to ranka pięknie opakowana w opatrunek zagoiła się
całkowicie dopiero po kilku miesiącach - chodzi mi o moment, w którym
nie ma już strupka, a pojawia się blizna.

Pozdrawiam,
mips

6. Data: 2003-11-04 00:53:32

Od: "aspirynka " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

hej!
u mnie tez wolno sie goiło(do tej pory moja blizna jest zarozowiona)mimo ze
mala ranka i bardzo ladnie zszyte
ja usunełam pieprzyk (na ramieniu)bo troche minie bolał i pod wpływem słonca
troche urósl.usuwlam u chirurga-kosmetologa na wawelskiej(w wawie)i od razu
material po wycieciu poszedl do badania histopatologicznego zeby sprawdzic
czy to nie nowotwor.
jesli pieprzyk jest w miejscu narazonym na podraznienia to warto go usunac
zeby nie ryzykowac wywolania procesu nowotworowego
aspirynka

Leki antyzakrzepowe?!
zwłoknienie pochewki ścięgnistej
Niedokrwistosc niedoborowa