Re: Usuwanie migdalkow - doswiadczenia

From: "Ethernal" <e...@o...com>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Usuwanie migdalkow - doswiadczenia
Date: Sat, 16 Sep 2000 16:11:25 +0200

> Mozna wiedziec cos wiecej na temat tych lekow chinskich,
> citroseptu i biostyminy? (coz to jest i gdzie mozna dostac)

juz, leki chinskie, odpowiem na przykladzie:

w ciagu 2 dni zlikwidowaly mi ostry stan zapalny z nisz pomigdalkowych,
przestala leciec ropa, a przelyk i zoladek rowniez zlapaly oddech (byly w
okropnym stanie z powodu tego ciaglego nadkazania)
nazwa leku : HUANGSHI XIANGSHENG WAN, lyka sie go po 20 kuleczek 3 razy
dziennie.

citrosept, z racji swoich bioflawonoidow pozwala zakwasic nieznacznie
srodowisko, zabijajac przy tym syfki, obniza poziom histaminy itp. duuuzo
pisac na jego temat, osobny powinien byc dzial dla citroseptowcow.

biostymina, wyciag z aloesu drzewiastego, dziala pobudzajaco na uklad
odpornosciowy w wielkim uproszczeniu, dzieki niej nie zapadamy tak latwo na
pospolite schorzenia g.d.oddechowych. i nie tylko.

> Od tego czasu, zwlaszcza w zimie non stop mam infekcje gardla i
> tchawicy.

poza tym gronkowce, streptokoki cie wtedy wlasnie atakuja, one lubia niskie
temperatury, a calkiem im nie sluzy goracy klimat, takze, panowie i panie,
do saun i cieplych zrodel:)

> Ponoc takie zainfekowane migdalki moga dac pozniej problemy z
> sercem i stawami :(

o tak, najpierw boli staw biodrowy, arythmia serca, zabuzrenia trawienia,
bole glowy, tezyczki czasami.... duuuzo tego dzieki syfkow..:(

> PS. acha - moglby ktos przetlumaczyc wyniki wymazu, bo
> laryngolodzy niezbyt sie kwapia:
> -Haemophilus parainfluenzae
> -Staphylococcus aureus
> -Streptococcus viridans

juz to czynie w wielkim skrocie:

Haemophilus parainfluenzae
- paleczka paragrypy : mimo nazwy nie jest czynnikiem etiologicznym
grypy.powoduje st. niezytowe g.d.oddechowych, niezyty spojowek, zapalenie
zatok, opon m-rdzeniowych

Staphylococcus aureus

-gronkowiec zlocisty (SYF jakich malo)
wytwarza wiele toksyn, i enzymow,. najbardziej skutecznymi antybiotykami :
wg antybiogramu, lub antybiotyki z grupy penicylin. powoduje czyraki,
ropnie, zakazenia ran, zapalenia ukladu oddechowego, ucha srodkowego, zatok,
jelit.. etc.

Streptococcus viridans

paciorkowiec zieleniejacy:
szczepy zagniezdzaja sie naturalnie na blonach sluzowych, przewodzie
pokarmowym, moga spowodowac powolne zapalenie wsierdzia., drog moczowych,
gruczolu sutkowego.

POWODZENIA W usuwaniu tych wszystkich nieproszonych gosci.

Ethernal