Usuwanie migdalkow

1. Data: 2000-09-11 11:31:59

Temat: Usuwanie migdalkow
Od: kamil kropelka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy lepiej to uczynic przy pomocy lasera, czy klasycznego skalpela?

2. Data: 2000-09-11 16:27:33

Temat: Odp: Usuwanie migdalkow
Od: "Kroolik" <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

moze lyzeczki..

3. Data: 2000-09-12 20:39:11

Temat: Usuwanie migdalkow - doswiadczenia
Od: "Ethernal" <e...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

"Kroolik" <k...@f...onet.pl> wrote in message
> moze lyzeczki..

mysle, ze standardowa tonsillectomia jest tak czy siak baaaardzo niemilym
zabiegiem, a wrecz niebiezpiecznym, wystarczy "wylyzeczkowac" za duzo i po
tetnicy ... mnie facet trafil w naczynie krwionosne i "znieczulil" uklad
oddechowy + nerw krtaniowy... myslalem, ze mnie zaintubuja, damn.... potem
tydzien niejedzenia i nic. byl streptoccocus, jak byl tak i jest, 3 miechy
antybiotykoterapii i nic, dopiero leki chinskie i citrosept + biostymina cos
daly, lepsza jest czesciowa resekcja migdakow. POWODZENIA. aha i rada pani
jadzi: NIE PIJ sokow po operacji, i nie jedz fantazji Danona:) heh

pozdrowienia

Ethernal

4. Data: 2000-09-15 09:31:42

Temat: Re: Usuwanie migdalkow - doswiadczenia
Od: h...@p...onet.pl (Fibro Rsap) szukaj wiadomości tego autora

"Ethernal" <e...@o...com> wrote:

> antybiotykoterapii i nic, dopiero leki chinskie i citrosept + biostymina cos
> daly, lepsza jest czesciowa resekcja migdakow. POWODZENIA. aha i rada pani

Mozna wiedziec cos wiecej na temat tych lekow chinskich,
citroseptu i biostyminy? (coz to jest i gdzie mozna dostac)
Ja mialem miec usuwane migdalki 3 lata temu, ale jak zobaczylem
chirurga niezbyt trzezwego, to podziekowalem za taka impreze...
Od tego czasu, zwlaszcza w zimie non stop mam infekcje gardla i
tchawicy.
Ponoc takie zainfekowane migdalki moga dac pozniej problemy z
sercem i stawami :(

pozdrawiam
Fibro

PS. acha - moglby ktos przetlumaczyc wyniki wymazu, bo
laryngolodzy niezbyt sie kwapia:
-Haemophilus parainfluenzae
-Staphylococcus aureus
-Streptococcus viridans

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-medycyna
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-medycyna/

5. Data: 2000-09-15 12:28:31

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fibro Rsap napisał(a):

> [...]
> tchawicy.
> Ponoc takie zainfekowane migdalki moga dac pozniej problemy z

Moja mamusia nie zgodziła się kiedyś na usunięcie mi migdałów...i może miała
rację.
Jak masz jakieś problemy z gardlem, to psiuknij sobie TANTUM VERDE ...Od 2-ch lat
nie miałam już anginy, przestałam brać antybiotyki--powiedziałam sobie, że wolę
umrzeć ale antybiotyków już nigdy nie wezmę ( straszne po nich uczulenie)...Jak
mnie zaczyna swędzieć lub drapać w gardle, to sobię psiuknę właśnie T.V i problem
się kończy...Jem teraz lody kiedy chcę bo wiem, że w razie czego mam to lekarstwo
pod ręką. :-)

Pozdrawiam
Kaja

6. Data: 2000-09-15 13:24:24

Temat: Re: Usuwanie migdalkow
Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

kamil kropelka <k...@g...pl> writes:

> Czy lepiej to uczynic przy pomocy lasera, czy klasycznego skalpela?

Lepiej tego nie robic.

MJ

7. Data: 2000-09-16 14:11:25

Od: "Ethernal" <e...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

> Mozna wiedziec cos wiecej na temat tych lekow chinskich,
> citroseptu i biostyminy? (coz to jest i gdzie mozna dostac)

juz, leki chinskie, odpowiem na przykladzie:

w ciagu 2 dni zlikwidowaly mi ostry stan zapalny z nisz pomigdalkowych,
przestala leciec ropa, a przelyk i zoladek rowniez zlapaly oddech (byly w
okropnym stanie z powodu tego ciaglego nadkazania)
nazwa leku : HUANGSHI XIANGSHENG WAN, lyka sie go po 20 kuleczek 3 razy
dziennie.

citrosept, z racji swoich bioflawonoidow pozwala zakwasic nieznacznie
srodowisko, zabijajac przy tym syfki, obniza poziom histaminy itp. duuuzo
pisac na jego temat, osobny powinien byc dzial dla citroseptowcow.

biostymina, wyciag z aloesu drzewiastego, dziala pobudzajaco na uklad
odpornosciowy w wielkim uproszczeniu, dzieki niej nie zapadamy tak latwo na
pospolite schorzenia g.d.oddechowych. i nie tylko.

> Od tego czasu, zwlaszcza w zimie non stop mam infekcje gardla i
> tchawicy.

poza tym gronkowce, streptokoki cie wtedy wlasnie atakuja, one lubia niskie
temperatury, a calkiem im nie sluzy goracy klimat, takze, panowie i panie,
do saun i cieplych zrodel:)

> Ponoc takie zainfekowane migdalki moga dac pozniej problemy z
> sercem i stawami :(

o tak, najpierw boli staw biodrowy, arythmia serca, zabuzrenia trawienia,
bole glowy, tezyczki czasami.... duuuzo tego dzieki syfkow..:(

> PS. acha - moglby ktos przetlumaczyc wyniki wymazu, bo
> laryngolodzy niezbyt sie kwapia:
> -Haemophilus parainfluenzae
> -Staphylococcus aureus
> -Streptococcus viridans

juz to czynie w wielkim skrocie:

Haemophilus parainfluenzae
- paleczka paragrypy : mimo nazwy nie jest czynnikiem etiologicznym
grypy.powoduje st. niezytowe g.d.oddechowych, niezyty spojowek, zapalenie
zatok, opon m-rdzeniowych

Staphylococcus aureus

-gronkowiec zlocisty (SYF jakich malo)
wytwarza wiele toksyn, i enzymow,. najbardziej skutecznymi antybiotykami :
wg antybiogramu, lub antybiotyki z grupy penicylin. powoduje czyraki,
ropnie, zakazenia ran, zapalenia ukladu oddechowego, ucha srodkowego, zatok,
jelit.. etc.

Streptococcus viridans

paciorkowiec zieleniejacy:
szczepy zagniezdzaja sie naturalnie na blonach sluzowych, przewodzie
pokarmowym, moga spowodowac powolne zapalenie wsierdzia., drog moczowych,
gruczolu sutkowego.

POWODZENIA W usuwaniu tych wszystkich nieproszonych gosci.

Ethernal

9. Data: 2000-09-16 23:20:28

Od: h...@p...onet.pl (Fibro Rsap) szukaj wiadomości tego autora

Kaja <f...@f...pl> wystukala:

> Jak masz jakie problemy z gardlem, to psiuknij sobie TANTUM VERDE ...Od 2-ch lat

Zawsze jak gdzies jade, to biore 2 opakowania, ale:
1. Nie da sie "psiuknac" :) gdy drapie Cie troche glebiej
2. Ponoc po dluzszym uzywaniu powoduje uczulenia
3. No i jest to rozwiazanie tymczasowe. Infekcje jak byly - tak
beda..

pozdrawiam
Fibro

8. Data: 2000-09-16 23:20:28

Od: h...@p...onet.pl (Fibro Rsap) szukaj wiadomości tego autora

"Ethernal" <e...@o...com> wrote:

> Haemophilus parainfluenzae

Dzieki.
A swoja droga, to nazwy lacinskie brzmia zdecydowanie
sympatyczniej :)

pozdrawiam
Firbo

10. Data: 2000-09-17 17:28:30

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fibro Rsap napisał(a):

> [...]
> 2. Ponoc po dluzszym uzywaniu powoduje uczulenia
> 3. No i jest to rozwiazanie tymczasowe. Infekcje jak byly - tak

Widać nie czytałeś nawet ulotki tego lekarstwa...Ten specyfik działa na infekcje... i
1
opakowanie starcza na długo... Uczuleń nie powoduje--to nie jest antybiotyk...Działa
nie tylko miejscowo -- skąd wiesz, że infekcje nadal będą?...Możesz dodatkowo płukać
gardło rumiankiem--też działa na infekcje....

Kaja

> pozdrawiam
> Fibro
>
> --
> Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-medycyna
> http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-medycyna/

Saw Palmetto
Szukam art. o asymetrii immunoglobiny IgG
Znieczulenie zeba podczas ciazy-PILNE
łysienie plackowate
HIV?