Usuwanie okleiny samoprzylepnej

1. Data: 2007-10-26 13:15:08

Temat: Usuwanie okleiny samoprzylepnej
Od: "Tapta" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak usunąc okleinę samoprzylepną z dzwiczek szafki, żeby mozna było przykleic
na nie również okleinę, ale inny wzór?
Jak to zrobic najlepiej, żeby przy ściąganiu było jak najmniej kłopotów z
rozdzieraniem się okleiny?
Co z resztkami kleju pod okleiną? Czym to zetrzec, żeby uzyskac gładką
powierzchnię pod klejenie?

Tapta

2. Data: 2007-10-26 18:58:29

Temat: Re: Usuwanie okleiny samoprzylepnej
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tapta" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> Jak to zrobic najlepiej, żeby przy ściąganiu było jak najmniej kłopotów z
> rozdzieraniem się okleiny?

Opalarka elektryczna + szpachelka. Albo żelazko + szpachelka. Jednym
grzejesz, drugim od razu odspajasz.

J.

3. Data: 2007-10-26 20:31:44

Od: "Tapta" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Tapta" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> Opalarka elektryczna + szpachelka. Albo żelazko + szpachelka. Jednym
> grzejesz, drugim od razu odspajasz.

A co z resztkami kleju?

Tapta

4. Data: 2007-10-26 22:16:47

Od: "Rob" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rozdzieraniem się okleiny?
> Co z resztkami kleju pod okleiną? Czym to zetrzec, żeby uzyskac gładką

Postaw drzwiczki obok źródła ciepła niech się wstępnie nagrzeją. Później weź
suszarkę i zacznij od rogu ściągać okleinę podgrzewając ją suszarką w miejscu
gdzie odklejasz. Pozostałości kleju usuń benzyną ekstrakcyjną a jeśli będzie
ciężko schodzić potraktuj WD40.

Rob

5. Data: 2007-10-27 16:51:59

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co z resztkami kleju?

Jeśli stara taśma była taka typowa, termozgrzewalna i nowa ma być taka sama,
to nic, nie będą przeszkadzać.

J.

6. Data: 2007-10-27 18:22:35

Od: Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> szukaj wiadomości tego autora

> [...] Jeśli stara taśma była taka typowa, termozgrzewalna
> i nowa ma być taka sama, to nic, nie będą przeszkadzać.

A Wy aby na pewno o tym samym? Bo mnie wygląda na to, że Ty o obrzeżu, a
Tapta o samoprzylepnej okleinie frontu - te znane mi to cienka folia i
resztki kleju raczej byłyby widoczne.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.
http://truecolors.pl

7. Data: 2007-10-27 19:04:47

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly>
napisał w wiadomości news:472381ea@news.home.net.pl...

> A Wy aby na pewno o tym samym? Bo mnie wygląda na to, że Ty o obrzeżu, a
> Tapta o samoprzylepnej okleinie frontu

Uuuups, faktycznie, ja o obrzeżu, a wątkotwórca - nie wiem :-)
Jeśli chodzi o samoprzylepną okleinę, to do jej ściągania również opalarka
się nada, ale nastawiona na trochę niższą temperaturę, żelazko już raczej
nie (choć skoro okleina tak czy tak do wywalenia, można spróbować, ale na
starym żelazku proponuję z powodu troski o mir domowy). Stary klej powinien
się bezproblemowo dać usunąć benzyną ekstrakcyjną, a przed położeniem nowej
okleiny przydałoby się chyba też małe szlifowanko najpierw grubszym a potem
drobnym papierem.

J.

coś straszy na poddaszu...
Czym doczyscic podloge (gres) i fugi po skonczeniu mieszkania ?
[Zelmer] Żelazko typ 28Z012 prośba o opinie
Firanki - z cyklu wystrój wnętrz
Jaka farba do mebli?