Usuwanie pieprzykow a czerniak , zgon, a zarazenie komorkami rakowymi

31. Data: 2001-04-17 22:57:05

Temat: Re: Usuwanie pieprzykow a czerniak , zgon, a zarazenie komorkami rakowymi
Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jezeli smiejesz sie do rozpuku czytajac moje posty o tych ktorzy zmarli
wkrotce po usunieciu pieprzyka, znamienia
to przykro mi.
Dariusz

32. Data: 2001-04-17 23:00:10

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Astec SA wrote:

> [..]
> [..]
>
> Twoje brednie byłyby œmieszne, gdyby nie były tak tragicznie niebezpieczne.
> PójdŸ goœciu po rozum do głowy i nie bredŸ więcej takich bzdur.

Piszesz podobno jako przedstawiciel firmy Astec SA.
Jezeli chcesz byc wiarygodny to wez wszystkich pracownikow spolki Astec
SA na basen i w strojach kapielowych policzcie kazdemu ilosc
pieprzykow, zmianion, narosli, zmian na skorze calego ciala, takze na
glowie.
Przeslil nastepnie taka anonimowa ankiete to zrobisz cos pozytecznego.
D.

33. Data: 2001-04-17 23:01:37

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaja wrote:

> Podaj adresy dla sprawdzenia.
> Wiem, ze kłamiesz :-(

Wielu by moze klamalo aby ta droga ocalic czyjes zycie, ale nie jest to
niestety mozliwe.

34. Data: 2001-04-17 23:06:10

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znamiona zostaly usuniete z niewielkim marginesem zdrowej skory, i
> wyslane do analizy, gdzie stwierdzono obecnosc komorek nieprawidlowych,
> jeszcze nie nowotworowych, ale gdzies pomiedzy zdrowymi a "chorymi".

Moze ja czegos nie rozumiem, ale wszelkie znamiona stanowia forme
nowotworow i wlasnie zawieraja komorki nowotworowe.
Co nie znaczy ze rakowe.
Nowe twory nie stanowia przeciez zagrozenia o ile nie zrakowacieja.

Jako ze jest to w widocznym miejscu, moj dermatolog poradzil mi
> wizyte u chirurga plastycznego, ale po rozmowie z nim zdecydowalam sie
> jednak na powrot do owego skin cancer gabinetu, gdyz wole aby usuneli
> wszystko od razu, niz czekac tydzien na wyniki laboratoryjne, i ryzykowac
> nastepne "wycinki".

Podziwiam cie za odwage, bo znam naprawde wiele osob, ktore nigdy sie
nie odwazylyby cokolwiek usuwac bez potrzeby.

35. Data: 2001-04-17 23:08:32

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Natomiast jedna starsza pani z pracy miała jakiegoœ dużego kalafiora na czubku
> nosa i to jej usuwali w Instytucie Onkologii...Babka szczęœliwa, że nie ma już
> czegoœ co może jej zrakowieć...i ładnie przynajmniej teraz wyglšda.
> Bardzo proszę, skończ już już te swoje męczace wypowiedzi...

Raz jeszcze.
Wchodze do przychodni, szpitala i widze wielu lekarzy, pielegniarki z
pieprzami, kalafiorami, naroslami.
Czemu zatem ustawa im nie nakazuje pozbywania sie tego wszystkiego ?

36. Data: 2001-04-18 02:16:54

Od: <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz napisal :

> [...]
> Co nie znaczy ze rakowe.
> Nowe twory nie stanowia przeciez zagrozenia o ile nie zrakowacieja.

Wlasnie to stwierdzenie udowadnia, ze nie znasz sie na problematyce nowotworow
i ze nawet nie potrafisz uzywac poprawnie uzywac podstawowej terminologii w
tym zakresie.

Trudno jest wiec traktowac powaznie wszystko co napiszesz w tym zakresie.

Pozdrawiam

dradam

37. Data: 2001-04-18 06:47:09

Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz wrote:
> [...]
> glowie.
> Przeslil nastepnie taka anonimowa ankiete to zrobisz cos pozytecznego.

A co to ma wspólnego z powtarzanymi przez Ciebie bzdurami o śmierci
po usunięciu pieprzyka????
Ci co umierali w ciągu kilku miesięcy po usunięciu pieprzyka to w dużej
części Ci, którzy wierzyli w gusła i zabobony i szli do lekarza... za późno.
Czerniak były już wtedy tak rozwinięty, że robił przerzuty.
Gdy usunie się potencjalne źrodło czerniaka nie ma co się zsyfić.
Takie są fakty.
I nie oznacza to, że trzeba w panice usuwać wszystkie znamiona i wykwity
na skórze - wystarczy wybrać te, które są narażone na stałe podrażnienia
ubraniem i mocną ekspozycję słońca.

Arek

--
Osobom, które dotyka problem przymusowego poboru do wojska, udzielamy
bezpłatnej i legalnej pomocy w ochronie ich planów, poprzez uzyskanie

38. Data: 2001-04-18 07:09:47

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I nie oznacza to, że trzeba w panice usuwać wszystkie znamiona i wykwity
> na skórze - wystarczy wybrać te, które sš narażone na stałe podrażnienia
> ubraniem i mocnš ekspozycję słońca.
To zrobisz te ankiete wsrod pracownikow spolki czy nie ?
Nie chcesz chyba powiedziec, ze nigdy nie bywaja na plazy.

39. Data: 2001-04-18 07:10:53

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tym zakresie.
>
> Trudno jest wiec traktowac powaznie wszystko co napiszesz w tym zakresie.
to czekam zatem na twoje poprawne rewelacje

40. Data: 2001-04-18 07:23:20

Od: Ania <a...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz wrote:

> Raz jeszcze.
> Wchodze do przychodni, szpitala i widze wielu lekarzy, pielegniarki z
> pieprzami, kalafiorami, naroslami.
> Czemu zatem ustawa im nie nakazuje pozbywania sie tego wszystkiego ?

A zastanawiałeś się kiedyś czemu chirurdzy plastycy nie są jak spod igły (przecież
po koleżensku mogliby sobie wszystko popoprawiać). Albo dlaczego stomatolodzy też
mają czasem popsute zęby.
A jesli chodzi o ustawy: ciekaaaawe dlaczego nie ma ustawy nakazującej wykonywać
kobietom mammografię. Przecież wiadomo jak kluczowe znaczenie ma diagnostyka w
przypadku raka piersi.

Męczysz wszystkich tym tematem:)

nowotwory - prosba
Pytanie do GINEKOLOGA - badanie histopatologiczne
3 miesiac ciazy...
Operacje oczu
Jasnosc