Re: Uswiadamianie dziecka :-)

From: "Moooni Sawicka" <m...@a...net.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Uswiadamianie dziecka :-)
Date: Thu, 3 Jan 2002 14:17:18 +0100

Użytkownik didziak <d...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a11gue$plt$...@z...polsl.gliwice.pl...

> :-))) Bardzo madre slowa - wywazone i rozsadne... o tym poznawaniu
> mocy dotyku przez doswiadczanie - niby tak oczywiste, ale madre...
> Szczegolnie ostatnie zdanie sie podobalo mi najbardziej :-)P
Dziekuje bardzo za uznanie ;-)
Tak juz jest, niestety, ze ludzie wstydzą się mowic o swoich pragnieniach.
Malzenstwa sie rozpadają, takze przez nieudane zycie seksualne, ludzie
oszukują się nawzajem, spotykają się ukradkiem z kims innym by mowic i robic
to, czego nie mają na codzien.
Pytasz czy masturbacja dziecka to problem, czy kolejny etap. Nie dosc, ze
kolejny, to jeszcze KONIECZNY. I ludzie wcale nie stają się bezwstydni,
grzeszni, wyuzdani, zli, niepokorni... Są wrazliwi na dotyk, na piekno,
potrafią lekkim musnięciem pokolorowac szarą rzeczywistosc. Znasz taki
wiersz Teresy Truszkowskiej pt: "Piesn kobiety". Polecam, samo sedno ;-) To
odpowiedz dla tych, ktorzy pytają: czemu kobiety zdradzają...

> Wypieszczony, ale nie przez zycie :-D
Czesty onanizm wzmacnia organizm, wiesz o tym? ;-)
Zresztą była taka piosenka: "Obywatelu, zrob sobie dobrze sam, przeciez
najlepiej wiesz, o co w Twym zyciu chodzi" ;-)
Bardzo uniwersalny tekst, nieprawdaż?

--
moooni