Utopency

11. Data: 2006-06-06 05:04:00

Temat: Re: Utopency
Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <e616fg$4l0$1@nemesis.news.tpi.pl>,
"Panslavista" <p...@p...onet.pl> wrote:

> Mojemu synowi bardzo smakowały - marynowane parówki - na Słowacji, matka mu
> zrobiła powiedział, że jeszcze lepsze niż słowackie, T były normalne
> serdelki tyle, że w naturalnej osłonce, a nie w folii...

Parówki to nie serdelki.

Władysław

12. Data: 2006-06-06 05:08:44

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wladyslaw Los" <w...@o...pl> wrote in message

> Parówki to nie serdelki.
>
> Władysław

He..he, znowu za mała wiedza?

13. Data: 2006-06-06 06:37:56

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <e632om$btj$1@nemesis.news.tpi.pl>,
"Panslavista" <p...@p...onet.pl> wrote:

> "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> wrote in message

> He..he, znowu za mała wiedza?

U Ciebie z pewnością.

Władysław

14. Data: 2006-06-06 07:23:14

Od: BasiaBjk <b...@Q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ludek Vasta napisał(a):

> Tydzien to zdecydowanie za malo. Nie wiem, jaki masz przepis, bo kazda
> rodzina moze miec wlasny. Ja na przyklad daje tylko spzekaczki i cebule,
> inni daja tez papryke (pokrojona) lub ogorki. Moga byc tez rozne
> przyprawy (ja tylko ziele angielskie i pieprz) itp. No i zalewac
> ostygnieta zalewa, nie goraca!

Ludek, podaj proszę nazwę (czeską, bo będę wypatrywać będąc w Twoim
kraju)tej zalewy i rzuć przepisami. Co to są spzekaczki?
--
pozdrawiam serdecznie, BasiaBjk

15. Data: 2006-06-06 13:01:06

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> U Ciebie z pewnością.
>
> Władysław

Może, mimo, że jadałem wyroby przedwojennych fachowców, a nie tylko z fabryk
komuszych.

16. Data: 2006-06-07 12:25:14

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> Parówki to nie serdelki.

Ano własnie, tak mi się zdawało, ale trochę bałem się z tym wyskoczyć.
Byłem ostatnio na Podhalu, tam we wsi Frydman (kilka kilometrów od Niedzicy)
jest sklep z bardzo dobrymi "domowymi" wędlinami - naprawdę polecam
(zwłaszcza że droga z Niedzicy do Frydmana jest bardzo ładna). Kupiłem tam
parówki, miały kolor "zwykłej" kiełbasy, a konsystencję i smak tak pomiędzy
serdelkami a kiełbasą. Może to właśnie to by się nadawało..?

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Tarta cytrynowa - pytanie
pędzel do smarowania wypieków - gdzie w Wawie?
Sushi na telefon [Warszawa]
Co dzisiaj na obiad?
Pytanko na sniadanko.