Utrata ostrosci widzenia

1. Data: 2007-06-12 18:32:57

Temat: Utrata ostrosci widzenia
Od: "LL" <l...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
dzisiaj przy porannym prysznicu wycierajac twarz recznikiem wytalelm oczy dosc mocno
I cos mnie strasznie zakulo w lewym oku,pozniej czulem sie caly cza jakby mi cos do
niego wpadlo rzesa lub piasek a teraz co jakis czas jak mrugam oko zachodzi mi jakby
mgla I widze dosc nieostro-kiedy oko przetre lub pare razy mrugne mocniej, widzenie
wraca do normy ale nadal czuje ten piach w oczach a za 10-15 minut znow mgla-czy ktos
wie jak temu zaradzic a moze cos sobie w tym oku uszkodzilem-co robic.Dzieki za
odpowiedzi I sorry za dlugi post.
LL

2. Data: 2007-06-12 19:23:37

Temat: Re: Utrata ostrosci widzenia
Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 12.06.2007 LL <l...@W...gazeta.pl> napisał/a:
> [...]
mgla-czy ktos wie jak temu zaradzic a moze cos sobie w tym oku uszkodzilem-co
robic.Dzieki za odpowiedzi I sorry za dlugi post.

Jedź na ostry dyżur okulistyczny, gwałtowne pogorszenie ostrości widzenia
to wskazanie do natychmiastowego kontaktu z lekarzem. To, co Ci się stało,
nie jest normalnym zjawiskiem.
--
Samotnik
http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

3. Data: 2007-06-12 19:28:01

Od: "Piotr" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Musisz udac się do okulisty na wyczyszczenie gałki ocznej najprawdopodobniej
masz gleboko osadzone zabrudzenie i bez lekarza może być ciężko a przy
okazji dowiesz się jak naprawdę może być zanieczyszczona gałka
oczna.Okulista bardzo dokładnie oczyści Ci oko.Jest to bezbolesne
(dostaniesz krople znieczulające) proponuje ni czekać i normalnie zgłosić
się do szpitala na izbę przyjęć wtedy od razu na oddziale ocznym dyżurujący
optyk pomoze.ODPISZ JAK SIĘ TO ZAKOŃCZYŁO

.

> [...]
> to wskazanie do natychmiastowego kontaktu z lekarzem. To, co Ci się stało,

Zapłodnienie na życzenie ;)
Re: Co zrobić kiedy żyć się nie chce,a umierać też ..nie..[a strajki w sł.zdr]
Zdrowe zeby nie sa biale ?!
Opalanie a tłuszczaki....
Gdzie w Poznaniu wykonać rezonans magnetyczny?