Utrata smaku-przyczyna

1. Data: 2012-04-06 08:31:36

Temat: Utrata smaku-przyczyna
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy ktoś z Państwa osobiście miał do czynienia z utratą smaku? Co było
przyczyną i czy dało się wyleczyć? Jaki specjalista tym problemem się
zajmuje?

Już drugi moje dzień kubki smakowe połowy języka nie reagują na bodźce
smakowe (!). Mam wrażenie, że obszar się poszerza.
Do lekarza dopiero po świętach...

Bardzo proszę o podzielenie się opinią na ten temat.

Iwona

2. Data: 2012-04-06 20:44:48

Temat: Re: Utrata smaku-przyczyna
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona_s" napisał w wiadomości

> Już drugi moje dzień kubki smakowe połowy języka nie reagują na bodźce
> smakowe (!). Mam wrażenie, że obszar się poszerza.
> Do lekarza dopiero po świętach...

Oczywiście miało być: "Już drugi dzień moje kubki smakowe (...)"

Udało mi się jeszcze dziś dostać do lekarza ogólnego, ale jak się mogłam
spodziewać nic nowego ta wizyta nie wniosła. Jak się okazało jestem
pierwszym przypadkiem w "karierze" mojego lekarza i ... nie uzyskałam nic.

Iwona

3. Data: 2012-04-07 04:05:25

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-06 10:31, Iwona_s pisze:

> Już drugi moje dzień kubki smakowe połowy języka nie reagują na bodźce
> smakowe (!). Mam wrażenie, że obszar się poszerza.
> Do lekarza dopiero po świętach...

Miałam do czynienia w rodzinie z przypadkiem czasowej utraty smaku przy
półpaścu (zaatakował nerw małżowiny usznej), podobno to zdarza się też
przy innych chorobach neurologicznych w obrębie twarzy. Dobry lekarz na
pewno Ci zdiagnozuje. Życzę zdrowia i szybkiego powrotu smaku.
--
B.

4. Data: 2012-04-08 18:20:34

Od: INEAD <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo proszę o podzielenie się opinią na ten temat.

Refluks żołądkowy.

brak ubezpieczenia zdrowotnego a pogotowie
Interpretacja wyników cholesterolu
abstynent kawowy i wysokie cisnienie
Kwas kaprylowy, a rak [?]
Bańki