Re: Uwaga!

From: "Słodzik" <s...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Uwaga!
Date: Wed, 5 May 2004 20:21:07 +0200

Użytkownik "shadowofdarknes" napisał w wiadomości

> Jakie ?? ha ha ha
> My Ci wyrządziliśmy szkody ?
> To Ty nawet nie wiesz jak ja sie zdziwiłem kiedy sie dowiedziałem ze
Słodzik
> jest kobietą !!! hi hi hi ;)))))

Pomyliłem się raz, to prawda, ale to jeszcze
nie znaczy, że trzeba mnie prześladować i
śmiać się ze mnie w postach.

> podaj jeszcze numer karty i pin ;)))

No mam kartę ale dużo tu numerów na niej.
Największy na środku to 6345 7812 3877 7234
pod nim jest coś takiego : "valid thru 09/05"
Po drugiej stronie jest na samej górze
"05/01 Austria Card 11465" i "authorised
signature/not valid unless signed" pod czarnym
paskiem. PIN to jest ten 4 cyfrowy numer?
To PIN w mojej karcie jest 0346

> Wykaże się dobrocią i nie będę tego komentował bo byś się obraził ...

Ja nie chcę żebyś komentował tylko przeprosił.
Tym razem to nie moja wina, chciałem tylko
pogadać, a wy na mnie naskoczyliście.

> Podajesz się za Anie i jeszcze cyrki odwalasz ...

Jaja se robiłem, przyznaję, ale wy TEŻ
przesadzyliście!

Słodzik