Uwaga!

1. Data: 2004-05-05 17:21:52

Temat: Uwaga!
Od: "Słodzik" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Żądam przeprosin i finansowego zadośćuczynienia
za szkody moralne wyrządzone mi przez złych
ludzi w poście pod tytułem "Czy to wypada".
Numer rachunku [Bank Zachodni WBK S.A.]
69 1087 2118 0000 0001 2311 3422. Liczę,
że wykażecie się honorem i dobrocią, a przynajmniej
dobrym sumieniem.

Słodzik

1. Data: 2004-05-05 17:47:01

Temat: Re: Uwaga!
Od: "shadowofdarknes" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Słodzik" :

> Żądam przeprosin i finansowego zadośćuczynienia
> za szkody moralne

Jakie ?? ha ha ha
My Ci wyrządziliśmy szkody ?
To Ty nawet nie wiesz jak ja sie zdziwiłem kiedy sie dowiedziałem ze Słodzik
jest kobietą !!! hi hi hi ;)))))
// wszystkie włosy mi posiwiały ;)))

> wyrządzone mi przez złych
> ludzi w poście pod tytułem "Czy to wypada".

jestem zły ]:-)
Ave Satan !!!

> Numer rachunku [Bank Zachodni WBK S.A.]
> 69 1087 2118 0000 0001 2311 3422.

podaj jeszcze numer karty i pin ;)))

> Liczę,
> że wykażecie się honorem i dobrocią, a przynajmniej
> dobrym sumieniem.

Wykaże się dobrocią i nie będę tego komentował bo byś się obraził ...

P.S.
Odpowiedz nam pytanie - " Co jest z Tobą ?"
Podajesz się za Anie i jeszcze cyrki odwalasz ...

1. Data: 2004-05-05 18:21:07

Od: "Słodzik" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "shadowofdarknes" napisał w wiadomości

> Jakie ?? ha ha ha
> My Ci wyrządziliśmy szkody ?
> To Ty nawet nie wiesz jak ja sie zdziwiłem kiedy sie dowiedziałem ze
Słodzik
> jest kobietą !!! hi hi hi ;)))))

Pomyliłem się raz, to prawda, ale to jeszcze
nie znaczy, że trzeba mnie prześladować i
śmiać się ze mnie w postach.

> podaj jeszcze numer karty i pin ;)))

No mam kartę ale dużo tu numerów na niej.
Największy na środku to 6345 7812 3877 7234
pod nim jest coś takiego : "valid thru 09/05"
Po drugiej stronie jest na samej górze
"05/01 Austria Card 11465" i "authorised
signature/not valid unless signed" pod czarnym
paskiem. PIN to jest ten 4 cyfrowy numer?
To PIN w mojej karcie jest 0346

> Wykaże się dobrocią i nie będę tego komentował bo byś się obraził ...

Ja nie chcę żebyś komentował tylko przeprosił.
Tym razem to nie moja wina, chciałem tylko
pogadać, a wy na mnie naskoczyliście.

> Podajesz się za Anie i jeszcze cyrki odwalasz ...

Jaja se robiłem, przyznaję, ale wy TEŻ
przesadzyliście!

Słodzik

1. Data: 2004-05-05 19:25:34

Od: "Tytus" <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Słodzik" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "shadowofdarknes" napisał w wiadomości
> Jaja se robiłem, przyznaję, ale wy TEŻ
> przesadzyliście!
>
> Słodzik

Słodziku słodki
ja Cię bardzo przepraszam
:)
tytus

1. Data: 2004-05-05 20:35:36

Od: "shadowofdarknes" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Słodzik":

> Słodzik
>
> Pomyliłem się raz, to prawda, ale to jeszcze
> nie znaczy, że trzeba mnie prześladować i
> śmiać się ze mnie w postach.

Wiesz że żołnierz nie dostaje kary za to że się upił - tylko za to że dał
sie na tym przyłapać !

> Ja nie chcę żebyś komentował tylko przeprosił.

Za co przeprosił ?
Nie widzę zbytnio swojej winy ...
Ale od biedy sie coś wytrzepie ;)
Ok - Przepraszam ;) za to że sie rozbrechtałem jak dzika świnia kiedy
zobaczyłem że Ania jest facetem (!!) i za to że zrobiłeś z siebie .... (tego
kogo zrobiłeś). [wystarczy ? mogę jeszcze przeprosić za to że... (hmmmm...)
sputnik zapierdziela po kosmosie jak dziki osioł i za ... Wiśniewskiego
;))) ]

> Tym razem to nie moja wina, chciałem tylko
> pogadać, a wy na mnie naskoczyliście.

Chcesz gadać - to proszę bardzo ! Ale najpierw zdecyduj sie czy mówisz jako
Ania która sie przyczepia do błęduw ;) ortograficznych czy jako słodzik ?
Albo może warto by było stwozyć nową postać ? Kogoś kto stara sie rozmawiać
i uzasadniać.

> Jaja se robiłem, przyznaję, ale wy TEŻ
> przesadzyliście!

Jacy MY ?

Ania wyraźnie stała po Twojej stronie !
To jak ja bym teraz spożył 60 użytkowników i każdy z nich by na Ciebie
najechał. Jeśli byś nie odkrył że to jestem ja pod 60 nikami to jak byś sie
poczuł ?

Mniej takich akcji - bo tu dyskutujemy (bynajmniej staramy się ;) ), a nie
wywieramy presji otoczenia....

1. Data: 2004-05-06 12:13:11

Od: "Juhas" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz teraz powinien wkroczyć... Nawet bym go chyba poparł :|

1. Data: 2004-05-06 12:13:58

Od: "Juhas" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Słodzik:
> [...]
>"05/01 Austria Card 11465" i "authorised
>signature/not valid unless signed" pod czarnym
>paskiem. PIN to jest ten 4 cyfrowy numer?

Sorry, ale czy ciebie totalnie popieprzyło??

Życie z planem !!
Pocieszyciele wszystkich krajów łączcie się !!
pedantyczny porządek a złe samopoczucie
Christina Aguilera caught back stage Naked 5011
Jak radzicie sobie ze stresem?