Pocieszyciele wszystkich krajów łączcie się !!

1. Data: 2004-05-05 09:21:52

Temat: Pocieszyciele wszystkich krajów łączcie się !!
Od: "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

A co ! Kupiłem sobie wczoraj tajemniczy pakunek owinięty w niebieską folię z
napisem "... po zbóju", wykąpałem się grzecznie, połozyłem do łóżeczka i
włączyłem TV. Z premedytacją, przełączyłęm na program na którym dawali
mecz - a zawartość zbójeckiego opakowania malała w oczach (w zasadzie to w
gardle, ale nie bądźmy aptekarzami). No i cóz ja takiego ciekawego
zobaczyłem ? Ano grały ze sobą jakieś dwie drużyny, politycznie wspomnie że
obydwie z UE, no i jak to bywa w takich sytuacjach, ktoś wygrywa i ktoś
przegrywa. Ofkors reakcje szanownej publiczności na trybunach zróżnicowane -
w zalezności od tego której drużyny się było kibicem. No więc kibice tych
wygranych - to oni skakali, coś tam krzyczeli, co to nie wiem bo po
europejsku krzyczeli, ale nieważne. Pokazywali takie fajne dziewcze z
wymalowaną twarzą w kolory biało niebieskie, zdziwiła mnie zgodność tych
barw z barwami koszulek jednej drużyny - ale ja nie o tym chciałem. Otóż
dziewczęciu temu płynęły łzy strugami po policzkach - z rozpaczy nad
przegraną ukochanej druzyny. To ja sobie tak pomyślałem, że w zasadzie to ja
bym ją chętnie jakoś pocieszył - taki ze mnie sukinkot :))

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

1. Data: 2004-05-05 10:46:59

Temat: Re: Pocieszyciele wszystkich krajów łączcie się !!
Od: "Arystokrates" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Przemysław Dębski <k...@a...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:c7ac0k$j0c$...@i...gazeta.pl...
[...]
>. To ja sobie tak pomyślałem, że w zasadzie to ja
> bym ją chętnie jakoś pocieszył - taki ze mnie sukinkot :))

A jak Ty bys ja pocieszyl, skoro Ty po heuropejsku ni w zab ? ;))))

1. Data: 2004-05-05 10:59:26

Od: "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arystokrates" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

> A jak Ty bys ja pocieszyl, skoro Ty po heuropejsku ni w zab ? ;))))

Wysłałbym przekaz niewerbalny :))

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

1. Data: 2004-05-05 11:25:24

Od: "Filip Sielimowicz" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> [...]
>
> A jak Ty bys ja pocieszyl, skoro Ty po heuropejsku ni w zab ? ;))))

Pocieszyłby na sposób egzotyczny. A zbój wszędzie jest zbójem :)

1. Data: 2004-05-05 17:39:22

Od: "mania" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Przemysław Dębski" news:c7ahka$iqf$1@inews.gazeta.pl...

> Wysłałbym przekaz niewerbalny :))

chusteczkę do nosa via poczta polska? ;)

--
Mań
http://manicore.blog.pl

1. Data: 2004-05-05 17:56:18

Od: "Natek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Filip Sielimowicz w postku news:c7aivu$a5i$1@news.onet.pl:

> Pocieszyłby na sposób egzotyczny.

Ciekawam co w kwestii pocieszania
może oznaczać "egzotyczny" ;))

* Natek

1. Data: 2004-05-05 18:00:22

Od: "Arystokrates" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Natek <n...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:x...@n...onet.pl...
> Filip Sielimowicz w postku news:c7aivu$a5i$1@news.onet.pl:

> Ciekawam co w kwestii pocieszania
> może oznaczać "egzotyczny" ;))

Bananem?

1. Data: 2004-05-06 03:32:08

Od: "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl> wrote in message

> przegraną ukochanej druzyny. To ja sobie tak pomyślałem, że w zasadzie to
ja
> bym ją chętnie jakoś pocieszył - taki ze mnie sukinkot :))

Nie tylko ty, heh.
Ciekawi mnie czy metoda pocieszenia ktora zastosujesz jest tozsama z
moja........
--

Bluzgacz

GG: 5015
http://www.poznan4u.com.pl/pyrypy/images/pic69029.jp
eg

1. Data: 2004-05-06 03:33:09

Od: "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> szukaj wiadomości tego autora

"mania" <m...@o...pl> wrote in message

> chusteczkę do nosa via poczta polska? ;)

Strasznie zasuszylas maniu.
Oszczedz nam tego nastepnym razem....

1. Data: 2004-05-06 07:58:45

Od: "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mania" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> "Przemysław Dębski" news:c7ahka$iqf$1@inews.gazeta.pl...

> chusteczkę do nosa via poczta polska? ;)

Coś w tym stylu, tylko nie chusteczkę, niekoniecznie do nosa i raczej
osobiście :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

pedantyczny porządek a złe samopoczucie
Christina Aguilera caught back stage Naked 5011
Jak radzicie sobie ze stresem?
przekaz werbalny - niewerbalny
pytanko:-)