pedantyczny porządek a złe samopoczucie

1. Data: 2004-05-05 06:29:56

Temat: pedantyczny porządek a złe samopoczucie
Od: "Piotr" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Od urodzenia mieszkam w bałaganie mniejszym, większym, ale zwykle w bałaganie.
Sprzątam raz na jakiś czas, ale zwykle z powodu czyjejś wizyty. W ostani
weekend zdałem sobie sprawę z jednej rzeczy: Znalzałem się w pomieszczeniu
wysprzątanym przez pedanta (jednego z mojej przyszywanej rodziny). Siedziałem w
jednym miejscu, byłem spięty i niczego nie dotykałem z podświadomą obawą
zakłucenia panującego porządku.
Zwracam się tutaj z pytaniem do szanownych grupowiczów. O czym to może
świadczyć? Tylko proszę bez żartów. Jakbym chciał pożartować to nie
zamieszczałbym posta na tak poważnej grupie.
Piotr

1. Data: 2004-05-05 11:13:32

Temat: Re: pedantyczny porządek a złe samopoczucie
Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr; <0...@n...onet.pl> :

> [...]

> -> Siedziałem w jednym miejscu, byłem spięty i niczego nie dotykałem z podświadomą

Egocentryk, nerwowy-agresywny, starający się zawsze wypaść w korzystnym
świetle? ;) Jeżeli oczekiwałeś czegoś innego, to poszukaj w fobiach -
hamerykanie pewnie wymyślili fobię na porządek, coby nie nazywać sprawy
po imieniu. :)

Flyer

1. Data: 2004-05-05 11:35:04

Od: "Veronika" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr:

> [...]
>zakłucenia panującego porządku.
>Zwracam się tutaj z pytaniem do szanownych grupowiczów. O czym to może

Namiętnej kobiety mu brakuje.
Serio.

:-)
V-V
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2004-05-05 12:53:22

Od: "Hubert" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> świadczyć? Tylko proszę bez żartów. Jakbym chciał pożartować to nie
> zamieszczałbym posta na tak poważnej grupie.

Moze wydalo Ci sie ze porzadek jest dla tej osoby bardzo wazny i uznales za
celowe kontrolowac sie, by nie naruszyc przestrzeni w jego wlasnym pokoju?
Ale to tylko moje domysly. Co Tobie to robi? Jak Ty odbierasz te sytuacje? W
czym problem?
Piszesz : "nie dotykalem z podswiadoma obawa". Skad ta obawa? Co by sie moglo
stac?

Pozdrawiam Hubert.

1. Data: 2004-05-05 17:58:33

Od: "mania" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hubert" news:0aac.000001eb.4098e3c1@newsgate.onet.pl...
> [...]
> czym problem?
> Piszesz : "nie dotykalem z podswiadoma obawa". Skad ta obawa? Co by sie

:))

fachowiec? ;)

--
Mań
~~

1. Data: 2004-05-05 18:30:34

Od: "Natek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr w postku news:0aac.00000010.409889e3@newsgate.onet.pl:

> byłem spięty i niczego nie dotykałem

> O czym to może świadczyć?

Chyba byłeś spięty ;)))

* Natek

1. Data: 2004-05-06 03:30:43

Od: "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr" <s...@o...pl> wrote in message

> zamieszczałbym posta na tak poważnej grupie.

hehehehehe!!!!
Dobre sobie!!!! Rozbawilo mnie to, nawet bardziej niz prymitywne posty
shadowa, hehe!
--

Bluzgacz

GG: 5015
http://www.poznan4u.com.pl/pyrypy/images/pic69029.jp
eg

Christina Aguilera caught back stage Naked 5011
Jak radzicie sobie ze stresem?
przekaz werbalny - niewerbalny
pytanko:-)
Leki na polepszenie humoru