Media

1. Data: 2004-05-05 17:30:53

Temat: Media
Od: "Piotrek Malczewski" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich grupowiczow!

Jaka wedlug Was powinna byc rola mediow (TV, prasa...) w opisywaniu tak
delikatnych tematow, jak np. seks, a jaka rola Kosciola :-) i czy w ogole
istnieje jakikolwiek sens w mieszaniu sie tych dwoch materii w celu
dydaktyczno-religijnym?

Pozdrawiam!
Piotrek

1. Data: 2004-05-05 18:15:31

Temat: Re: Media
Od: "Arystokrates" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotrek Malczewski <w...@p...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:c7b83i$13s$...@a...dialog.net.pl...
> Witam wszystkich grupowiczow!
>
> Jaka wedlug Was powinna byc rola mediow (TV, prasa...) w opisywaniu tak
> delikatnych tematow, jak np. seks, a jaka rola Kosciola :-)

obiektywna. Nie oceniac, a pokazywac (ale nie pornole ;), informowac.

1. Data: 2004-05-05 20:46:24

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotrek Malczewski" news:c7b83i$13s$1@absinth.dialog.net.pl
> w opisywaniu tak
> delikatnych tematow, jak np. seks

Seks nie zawsze jest delikatny, czasem u niektórych bywa bardzo brutalny...

1. Data: 2004-05-05 21:40:02

Od: Paweł Niezbecki <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Litewka<a...@p...onet.pl>

[...]
> Seks nie zawsze jest delikatny, czasem u niektórych bywa bardzo
> brutalny...

autoreklama? autoantyreklama? autoreklama przez kontrast? autoantyreklama
przez kontrast?

p.
--
'fika mi charset'
- zasłyszane

1. Data: 2004-05-05 21:42:46

Od: "T.N." <x...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> delikatnych tematow, jak np. seks, a jaka rola Kosciola :-) i czy w ogole
> istnieje jakikolwiek sens w mieszaniu sie tych dwoch materii w celu

W telewizji powinno omawiac sie zjawiska przedstawiajac opinie, wypowiedzi,
argumenty roznych stron z wyraznym zaznaczeniem tolerancji dla innych
pogladow badz zachowan (jesli nie wchodza w konflikt z prawem lub jesli same
nie opieraja sie na nietolerancji).
Co do Kosciola to jak najbardziej ma prawo glosic swoje przekonania, ale nie
powninien miec w zadnym wypadku ingerencji w przepisy prawne, bo wbrew temu
co niektorzy ksieza i fanatycy religijni sadza, nie mozna zakladac, ze
wartosci katolickie sa jedynymi slusznymi.

--
T.N.

1. Data: 2004-05-06 07:27:33

Od: "AR" <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek Malczewski" napisał w wiadomości

> [...]
> delikatnych tematow, jak np. seks, a jaka rola Kosciola :-) i czy w ogole
> istnieje jakikolwiek sens w mieszaniu sie tych dwoch materii w celu

O kraju, w ktorym Trybunal Konstytucyjny przychylil sie swoim
rozstrzygnieciem do uchwalenia ustawy antyaborycyjneji i gdzie w dwa
miesiace pozniej slupscy lekarze odmowili zabiegu 14-letniej, zgwalconej
dziewczynce mozna powiedziec, ze jest poprostu chory i jedynie w tym
kontekscie nalezy rozpatrywac role mediow i kleru dotyczaca seksu.
Takie doniesienia docieraja do swiatowych opini i sa ujawniane obok opisow
prawa Muzulmanskiego dopuszczajacego kamieniowanie czy okaleczanie dziewczat
poprzez wycinanie im lechtaczek, aby "nie grzeszyly w przyjemnosci". Polska
coraz bardziej jawi sie swiatu jako panstwo wyznaniowe, ktorego kierunek
wytyczaja koscielni purpuraci za powszechna aprobata spoleczenstwa. Polskie
media posiadaja autocenzure i sa poza nielicznymi wyjatkami zupelnie
dyspozycyjne. O ich roli mozna mowic wylacznie w kategoriach
dziennikarskiego skandalu.
Pelnomocnik rzadu ds. rodziny, Kazimierz Kapera na pytanie dziennikarzy o
"slupski przypadek" odpowiedzial: >Nie chodzi o to, ile lat ma dziewczynka,
ale oto, ze w jej lonie powstaje nowe zycie<. Ta informacja calkowicie
zadowolila dziennikarzy i zaden nie zareagowal wyjsciem z sali czy chocby
krytycznym artykulem. Wypada mi jeszcze powiedziec nieswiadomym, ze pod
naciskiem kleru od stycznia br. zaprzestaje sie nauczania wychowania
seksualnego w szkolach. Nie dziwcie sie wiec prosze, ze coraz mlodsi
zagladaja na nasza grupe w nadzieji dowiedzenia sie czegokolwiek o erotyce i
seksie. Moze warto zanim czarni ocenzuruja Wam dostep do internetu wyglosic
pare wykladow na ten temat?
AR.

1. Data: 2004-05-06 08:16:51

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

AR:
> ... Takie doniesienia docieraja do swiatowych opini i sa ujawniane
> obok opisow prawa Muzulmanskiego

Doprawdy? Serio? ;)

> [...]
> i seksie. Moze warto zanim czarni ocenzuruja Wam dostep do
> internetu wyglosic pare wykladow na ten temat?

Co Ty pleciesz? Dobrze sie czujesz? ;D

--
Czarek

1. Data: 2004-05-06 08:27:27

Od: "AR" <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" napisał w wiadomości

> Co Ty pleciesz? Dobrze sie czujesz? ;D

Widze, ze wyciagnales wnioski, bo do niedawna tych co roznili sie z Toba
pogladami nazywales skurwysynami. Szkoda, ze tak pozno odzywa sie w Tobie
kultura. Bede Cie obserwowal jak to sie robi z juz raz karanymi, bo boje
sie, ze mozesz pojsc w recydywe wzorem koscielnych idoli, ktorzy hasla
milosierdzia wypisywali na mieczach.
AR.

1. Data: 2004-05-06 09:35:01

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

AR:
> Widze, ze wyciagnales wnioski, bo do niedawna tych co
> roznili sie z Toba pogladami nazywales skurwysynami.

Cos Ci sie pojebalo. To nie moj slownik powalony kretynie. ;D

> Szkoda, ze tak pozno odzywa sie w Tobie kultura.

Liczysz na jakis cud? ;)

> Bede Cie obserwowal jak to sie robi z juz raz karanymi,
> bo boje sie, ze mozesz pojsc w recydywe wzorem koscielnych
> idoli, ktorzy hasla milosierdzia wypisywali na mieczach.

Obserwuj, prosze bardzo. :)
Tylko nie narob w gacie ze strachu... ;))
bo juz samo to ze goraco Ci sie zrobilo na widok moich pytan
i zamiast odpowiedzi bredzisz od rzeczy jak kretyn uwazam
za wystarczajaco zenujace. :)
W razie czego podaj konto, to zrobie wplate na "szkody moralne"...
o ile nie pod Twoja kopula nie zaginie bez echa pomysl podania
danych wlasciela. ;DDD

Szukasz wyzwan? ;)
Jesli o mnie chodzi to pewnie za chwile zarobisz se na plonka...
ale probuj, probuj. :)
No chyba ze nie trzymales sie z dala od Slodzika kiedy mu
jaja urywalo i teraz bedziesz piszczal tak samo cienko jak
Twoj protegowany. ;)))
Bedziesz? :)

--
Czarek

1. Data: 2004-05-06 09:36:52

Od: "AR" <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> No chyba ze nie trzymales sie z dala od Slodzika kiedy mu
> jaja urywalo i teraz bedziesz piszczal tak samo cienko jak

Twoja "krytyka" ograniczyla sie do nazwania mnie skurwysynem.
Nigdy nie wypowiadales sie normalnie. Zawsze identyfikowales
sie z kurjewnymi oszolomami i to wlasnie do dzisiejszego dnia
pozostaje trescia Twoich postow. Słodzik jest pozadnym
czlowiekiem pozbawionym agresywnosci i przyznal mi racje
gdyz przesadzil w oplakiwaniu swojej sytuacji materialnej.
Tobie w tej calej dyskusji chodzilo jedynie o dopierdolenie
mi wartosciami jakie wyniosles z ciemnogrodu. To wszystko.
Powolujac sie na grupe widze, ze szukasz sprzymierzenca
do dalszej walki. Jestes nietolerancyjny lajdak i zboj co daje
Ci szanse znalezienia odpowiedniej osoby raczej w piekle.
AR.

Uwaga!
Życie z planem !!
Pocieszyciele wszystkich krajów łączcie się !!
pedantyczny porządek a złe samopoczucie
Christina Aguilera caught back stage Naked 5011