domek

31. Data: 2006-08-20 07:38:21

Temat: Re: domek
Od: "monia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Siedliska się nie 'dostaje', siedlisko tworzy rolnik.
nie jest to do kończ prawda bo w momencie podziału gospodarstwa jedna osoba
dostaje siedlisko, reszta łąki, pola lub las, tak to jest zapisane w wyroku
sądowym, to sąd się chyba nie myli?
>To może od razu zrób sobie podłaczenie na dziko skoro nic nie chcesz
>załatwiać. Jak sobie wyobrażasz podłączenie do sieci energetycznej bez
>formalności ???
są formalności i formalności. Pojechać raz do gminy i złożyć pismo o tym, że
planuję postawić budynek gospodarczy nawet o powierzchni 25 m2, to jedno. A
jeździć w tą i spowrotem przez półroku, zatrudniać architekta, kierownika
budowy czy kogo tam jescze, to już co innego.
pozdrawiam
Ewa

32. Data: 2006-08-20 09:24:39

Temat: Uwaga LEŃ
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka. Czy powinno się tracić czas i pomagać leniom?
Pozdrawiam repulsywnie Ja...cki

33. Data: 2006-08-20 09:29:15

Temat: Re: Uwaga LEŃ
Od: Piotr Siciarski <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 20 Aug 2006 11:24:39 +0200, na pl.rec.ogrody, Dirko napisał(a):

> Hejka. Czy powinno się tracić czas i pomagać leniom?
> Pozdrawiam repulsywnie Ja...cki

A co? kandydujesz w wyborach i masz 100 tysia do rozdania?

Pozdrawiam
piotrs

34. Data: 2006-08-20 09:34:39

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:1r24rs3hr5n66.1srvdehxo1kp$.dlg@40tude.net Piotr
Siciarski <p...@r...pl> napisał(a):

> A co? kandydujesz w wyborach i masz 100 tysia do rozdania?

Hejka. Aluzju nie poniał? :-)
Pozdrawiam remonstracyjnie Ja...cki

35. Data: 2006-08-20 13:15:44

Temat: Re: Uwaga LEŃ nie
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> Hejka. Aluzju nie poniał? :-)

Jeeli ktoś nie sortuje według wątków, to nie ma szans pojąć.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

36. Data: 2006-08-20 16:49:48

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz napisał(a):

> Jeeli ktoś nie sortuje według wątków, to nie ma szans pojąć.

Nawet jak sortuje to też nie pojmuje dlaczego "m" ma być leniwa.
:-(
pozdr. Jerzy

37. Data: 2006-08-20 18:20:04

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:eca3tp$g69$2@atlantis.news.tpi.pl Jerzy Nowak
<0...@m...pl> napisał(a):

> Nawet jak sortuje to też nie pojmuje dlaczego "m" ma być leniwa.
> :-(

Hejka. Wystawiłeś się do ciosu, ale Cię oszczedzę, bo i tak jesteś tu
często dręczony. A może Ty to lubisz, Jureczku?
Pozdrawiam masochistycznie Ja...cki

38. Data: 2006-08-20 18:25:14

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko napisał(a):
> W wiadomości news:eca3tp$g69$2@atlantis.news.tpi.pl Jerzy Nowak

> Hejka. Wystawiłeś się do ciosu, ale Cię oszczedzę, bo i tak jesteś tu
> często dręczony. A może Ty to lubisz, Jureczku?
> Pozdrawiam masochistycznie Ja...cki

Ja lubię drążyć problem, dochodzić do sedna, do prawdy.
Często jest to uciążliwe dla interlokutorów.
Boks mnie nie interesuje, d[ch]amscy bokserzy równiez, ale nie poddaję się.
pozdr. sadystycznie Jerzy

39. Data: 2006-08-20 18:33:16

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:eca9go$673$1@atlantis.news.tpi.pl Jerzy Nowak
<0...@m...pl> napisał(a):

> Ja lubię drążyć problem, dochodzić do sedna, do prawdy.
> Często jest to uciążliwe dla interlokutorów.
> Boks mnie nie interesuje, d[ch]amscy bokserzy równiez, ale nie
> poddaję się. pozdr. sadystycznie Jerzy

Hejka. Chyba dzisiaj jesteś odrobinę rozkojarzony. ;-)
Pozdrawiam sensytywnie Ja...cki

40. Data: 2006-08-20 18:35:09

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko napisał(a):
> W wiadomości news:eca9go$673$1@atlantis.news.tpi.pl Jerzy Nowak
>>
> Hejka. Chyba dzisiaj jesteś odrobinę rozkojarzony. ;-)
> Pozdrawiam sensytywnie Ja...cki

No nie wiem. Może mi to wyjaśnisz na priv.
pozdr. Jerzy

jakie jest najszybsze pnącze?
co to może być?
sosna czarna - żółte igły