Re: domek

From: "monia" <m...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: domek
Date: Sun, 20 Aug 2006 09:38:21 +0200

> Siedliska się nie 'dostaje', siedlisko tworzy rolnik.
nie jest to do kończ prawda bo w momencie podziału gospodarstwa jedna osoba
dostaje siedlisko, reszta łąki, pola lub las, tak to jest zapisane w wyroku
sądowym, to sąd się chyba nie myli?
>To może od razu zrób sobie podłaczenie na dziko skoro nic nie chcesz
>załatwiać. Jak sobie wyobrażasz podłączenie do sieci energetycznej bez
>formalności ???
są formalności i formalności. Pojechać raz do gminy i złożyć pismo o tym, że
planuję postawić budynek gospodarczy nawet o powierzchni 25 m2, to jedno. A
jeździć w tą i spowrotem przez półroku, zatrudniać architekta, kierownika
budowy czy kogo tam jescze, to już co innego.
pozdrawiam
Ewa