Uwaga modemowcy

1. Data: 2002-10-15 12:37:36

Temat: Uwaga modemowcy
Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

Jeannette <j...@p...onet.pl> napisał(a) w wiadomości
news:aoh0bf$vl$1@news.onet.pl:

> Przez przypadek trafiłam na stronke z informacjami czym zwalczać... [ciach]

A niech Cię chudy byk... Modemowcy się ucieszą.
:-)

--
Seva --> GG#788049 --> http://www.seva.sotiko.pl/ [Moja strona]
http://www.allegro.pl/mojastrona.php?id=103279 [Moje aukcje]

1. Data: 2002-10-15 12:47:03

Temat: Re: Uwaga modemowcy
Od: "Jeannette" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To chyba przez te sezonowe długosci zmiany dnia i upośledzenie endogennych
mechanizmów adaptacyjnych..
nie wiem o co ci chodzi...jacy modemowcy ?!
Czy sugerujesz,że modemowcy = trądzikowcy?!

1. Data: 2002-10-15 12:49:33

Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie wiem o co ci chodzi...jacy modemowcy ?!
> Czy sugerujesz,że modemowcy = trądzikowcy?!

modemowcy, ktorzy nie podejrzewaja, jak dlugi potrafi byc list na liscie
dyskusyjnej ;)) Mozna sciagac, wyjsc do sklepu, zrobic herbatke, a on sie
nadal bedzie sciagal ;) Nie no, zartuje, nie mam pojecia, ile sie list z
listy sciaga przez modem. Ja sciagam tylko w pracy.
Mam pytanie: ocena jest Twoja czy tez z tej strony?

Kruszynka

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-10-15 12:52:07

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jeannette" wrote:

> To chyba przez te sezonowe długosci zmiany dnia i upośledzenie
> endogennych mechanizmów adaptacyjnych..
> nie wiem o co ci chodzi...jacy modemowcy ?!
> Czy sugerujesz,że modemowcy = trądzikowcy?!

chodzi o to ze posłałac 65 KB
standardowo post ma 1 - 3 KB
modemowcy nei maja stałego łącza, i Ci po prostu beda chcieli cos urwac za
tego posta :))
podawaj linka next time

ps. odpowiadaj POD postem :)
--

Lia : Lifeform Intended for Assassination

1. Data: 2002-10-15 20:19:04

Od: "Pchła Szachrajka" <k...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeannette <j...@p...onet.pl> napisał(a) w wiadomości

> [ciach]

> zgadzam się że dziewczyna przesadziła, ale moze juz jej wybaczmy w koncu
dobrze chciala... :)
Katka

"metamorfozy"
cała prawda o Dermice ;)