Uwaga- nieuczciwy sprzedawca -Alegro

1. Data: 2006-01-16 14:07:58

Temat: Uwaga- nieuczciwy sprzedawca -Alegro
Od: "Marta" <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę wszystkich przestrzec przed oszustką.Kupiłam ostatnio tusz Loreal
Volume Shocking na alegro od Pani która się nazywa PornQueen a dokładnie
Pani Patrycja Krzaczewska z Białegostoku, już drugi tydzień nie moge się
doprosić o ten tusz a pieniązki wysłałam od razu po zlicytowaniu. Niestety
aukcję tej Pani alegro zawiesiło a jej telefon komórkowy nie odpowiada, więc
jestesm stratna.
Myślę że ta osoba będzie dalej sprzedawała pod innym nickie więc proszę
uważać. Jeśli ktoś bedzie zainteresowany moge podać więcej jej danych.

1. Data: 2006-01-16 14:22:42

Temat: Re: Uwaga- nieuczciwy sprzedawca -Alegro
Od: Boska <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 16 Jan 2006 15:07:58 +0100, Marta wrote:

> [...]
> Myślę że ta osoba będzie dalej sprzedawała pod innym nickie więc proszę
> uważać. Jeśli ktoś bedzie zainteresowany moge podać więcej jej danych.

eh bo kupowac cokolwiek od osoby z takim nickiem...?
droga Marto... ale dziekujemy za ostrzezenie :>

--
Boska

1. Data: 2006-01-17 10:02:54

Od: "justa" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta <m...@c...com.pl> napisał(a):
> Chcę wszystkich przestrzec przed oszustką.Kupiłam ostatnio tusz Loreal
> Volume Shocking na alegro od Pani która się nazywa PornQueen a dokładnie
> Pani

otóż to, ja bym od niej nie kupiła ze względu na sam nick ;) ale żeby od razu
imię i nazwisko podawać??? tylko Ciebie oszukała? a co, jeśli miała wypadek i
znalazła się w szpitalu? wyzdrowieje i poda Cię do sądu o zniesławienie.

1. Data: 2006-01-17 10:11:41

Od: Zofia Rakowska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marta" <m...@c...com.pl> napisał/a w

> Niestety
> aukcję tej Pani alegro zawiesiło a jej telefon komórkowy nie
> odpowiada, więc jestesm stratna.

I słusznie. Kto kupuje (zapewne świadomie) podróbki, ten tak ma.

--
mips

"Właśnie skończyłem dietę 14-dniową.
I jedyne co straciłem, to dwa tygodnie"
Garfield

1. Data: 2006-01-17 10:20:07

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marta napisał:

> Myślę że ta osoba będzie dalej sprzedawała pod innym nickie więc proszę
> uważać. Jeśli ktoś bedzie zainteresowany moge podać więcej jej danych.

Wiesz, że nie powinnas podawać tych danych osobowych, jakie podałaś?
Jedynie nick. (Ochrona danych + regulamin Allegro (pkt. 7). Korzystając
z Allegro zobowiązałaś się przestrzegać regulaminu.)
--
pa, Basia
http://klub.chip.pl/imka/perfumy.htm

1. Data: 2006-01-17 10:51:46

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marta napisał:

> Niewiedziałam że nie moge podać jej danych, a tą Panią uprzedziłam że tak
> zrobie .
> Ta Pani ciąlge mnie zwodzi i tylko zmienia terminy wysłania mi tuszu. To nie
> chodzi o pieniądze tylko o sam fakt jak można się tak zachowywać!!

Oczywiście, że nie powinna tak robić, ale obawiam się, że możesz w tej
potyczce zwyciężyć niczym Pyrrus. Jakby chciała się odegrać, może teraz
(po podaniu przez Ciebie publicznie jej danych) spowodować, że zawieszą
Ci konto w Allegro.

1. Data: 2006-01-17 10:52:24

Od: "Marta" <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2006-01-19 11:01:38

Od: "Jola" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja tam uwazam że dobrze zrobiłaś. Chronić należy ludzi przyzwoitych a
oszustów piętnować. Średniowieczny pręgież miał bardzo mocne działanie
profilaktyczne. Jeśli mówisz prawdę i masz na to dowody to nie sadzę żebyś
się miała czego obawiać.

Problem z włosami - co zrobić???
[fryzjer] [kraków[ [polecam] Radzikowskiego 77
Praca
zakupy-wlochy
fryzjer