Uważajcie na wirusy

1. Data: 2004-01-28 14:05:02

Temat: Uważajcie na wirusy
Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czy już do was dotarło, że jest własnie atak wirusów
na Internet, największy z dotychczasowych.
Uważajcie więc jakie maile odbieracie.
Podejrzane kasować bez czytania!
Krzysztof

2. Data: 2004-01-28 14:09:14

Temat: Re: Uważajcie na wirusy
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Wilk wrote:

> Nie wiem czy już do was dotarło, że jest własnie atak wirusów
> na Internet, największy z dotychczasowych.
> Uważajcie więc jakie maile odbieracie.
> Podejrzane kasować bez czytania!

Najbardziej podejrzane są własnie ostrzeżenia przed wirusami, przysyłane

przez nieznane osoby. Rzeczywiście w ciągu ostatnich dwóch dni
ubiłam kilka takich, pomimo ochrony na serwerze.

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

3. Data: 2004-01-28 14:23:54

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Wilk" <w...@m...agh.edu.pl> napisał w wiadomości
> Nie wiem czy już do was dotarło, że jest własnie atak wirusów
> na Internet, największy z dotychczasowych.

Właśnie jestem po 'oraniu' komputera :((

Z pozdrowieniami, Maria

4. Data: 2004-01-28 14:26:13

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Wilk" <w...@m...agh.edu.pl> wrote in message
> Nie wiem czy już do was dotarło, że jest własnie atak wirusów
> na Internet, największy z dotychczasowych.
> Uważajcie więc jakie maile odbieracie.
> Podejrzane kasować bez czytania!

Nie wystarczy nie otwierac podejrzanych zalacznikow?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

5. Data: 2004-01-28 15:17:30

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz napisał:

> Nie wystarczy nie otwierac podejrzanych zalacznikow?
Zazwyczaj wystarcza, ale w pewnym momencie już nie wystarczy...
jak wynajdą i wykorzystają kolejną dziurę w czytnikach.
Może ten moment już jest bliski?
Twórca wirusa na pewno nie pochwali się tym wcześniej na newsach.
Lepiej na zimne dmuchać, albo czytać najpierw na Unixie, kto może.
Krzysztof

6. Data: 2004-01-28 16:48:07

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:4017D28A.251CA847@metal.agh.edu.pl Krzysztof Wilk
<w...@m...agh.edu.pl> napisał(a):

> Zazwyczaj wystarcza, ale w pewnym momencie już nie wystarczy...
> jak wynajdą i wykorzystają kolejną dziurę w czytnikach.
> Może ten moment już jest bliski?

Hejka. Grozi nam W32.Novarg.A@mm , który wysyła masowo maile z
załącznikami w listach z załącznikami .bat, .cmd, .exe, .pif, .scr, or .zip.
Gdy zarazi komputer , otwiera porty 3127 - 3198, przez które ktoś może się
wbić na kompa. Dodatkowo przez te porty może ściągać i wykonywać
nieporządane pliki.
Robak przeprowadzi atak typu Denial of Service (DoS) na serwis SCO 1
lutego 2004. 12 lutego przestanie się rozprzestrzeniać. :-(
http://www.mks.com.pl/baza.html?show=description&id=
2620
Pozdrawiam momentalnie Ja...cki

7. Data: 2004-01-28 20:38:48

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:4017C18E.ACC10B30@metal.agh.edu.pl Krzysztof Wilk
<w...@m...agh.edu.pl> napisał(a):

> Nie wiem czy już do was dotarło, że jest własnie atak wirusów
> na Internet, największy z dotychczasowych.
> Uważajcie więc jakie maile odbieracie.
> Podejrzane kasować bez czytania!

Hejka. Zobaczcie, że to nie żarty. :-(
RAV AntiVirus for Linux i686 version: 8.3.1 (snapshot-20011106)

Zalacznik (part0002:document.pif) dolaczony do mail-a (z tematem : ) wyslany
od
d...@p...neostrada.pl do a...@z...pl, jest zainfekowany wirusem:
Win32/Mydoom.A@mm. Poczta nie zostala dostarczona, poniewaz zawierala wirusa
Pozdrawiam ostrzegawczo Ja...cki

8. Data: 2004-01-28 22:09:03

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> przez nieznane osoby. Rzeczywiście w ciągu ostatnich dwóch dni
> ubiłam kilka takich, pomimo ochrony na serwerze.

Jednego ubiłem. Niejaki Dirko podesłał.

Pozdrawia ostrzegawczo boletus

9. Data: 2004-01-28 23:19:25

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2004-01-29 03:57:57

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@w...pl> wrote in message
> Hejka. Grozi nam W32.Novarg.A@mm ,

Czy to nie ten sam co zwie sie "mydoom"? Opis by sie zgadzal.
Dzis nie zrobilem nic tworczego, bo caly czas poswiecilem na zabezpieczenie
sie przed nim i jemu podobnymi :(
Ze dwa tygodnie temu mialem innego "trojana", ktory na szczescie latwo dal
sie usunac. Zwal sie "restart.trojan" lub podobnie.

Pozdrawiam,
Bpjea

test
do bambusiarzy