Uważajcie na wirusy

21. Data: 2004-01-29 16:01:43

Temat: Re: Uważajcie na wirusy
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Boletusie, Ty sam jesteś zawirusowany po całości. Bez
> formatowania się nie obejdzie. :-)
> Pozdrawiam radykalnie Ja...cki

YD !!!
Wywaliłem 'na zbity pysk' cały pył
z gaju laskowego !

Pozdrawia protestacyjnie boletus

22. Data: 2004-01-29 16:06:24

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Grozi nam W32.Novarg.A@mm , który wysyła masowo maile z
> załącznikami w listach z załącznikami .bat, .cmd, .exe, .pif, .scr, or
.zip.
> Gdy zarazi komputer , otwiera porty 3127 - 3198, przez które ktoś może się
> wbić na kompa. Dodatkowo przez te porty może ściągać i wykonywać
> nieporządane pliki.
> Robak przeprowadzi atak typu Denial of Service (DoS) na serwis SCO 1
> lutego 2004. 12 lutego przestanie się rozprzestrzeniać. :-(
> http://www.mks.com.pl/baza.html?show=description&id=
2620
> Pozdrawiam momentalnie Ja...cki

Kilka dni temu wirus ów wyzionął ducha.

Pozdrawia bezpowrotnie boletus

23. Data: 2004-01-29 18:07:16

Od: "Too Old" <mjkch_no_spam@nie_chce_spamu_4me.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nadejszła wielkopomna chwila i
Janusz
Czapski<j...@t...pl>
napisał(a) w swojej wiadomości
<news:bvaqhc$8cv$2@nemesis.news.tpi.pl> ,na co
zmuszony jestem odpowiedzieć :

> [...]
> dyskusyjnych napisał:4...@m...agh.edu.pl...
>
> Wie ktoś jak zlikwidowac takiego bydlaka Trojan.Diskserv???
> Antywirusy tego nie biorą. Ręcznie wykasowac spod windowsa się go nie da
> bo wyrzuca komunikat, że to jest program używany pzrez Windows.
> Czy plik diskserv.exe gdzie to draństwo siedzi jest naprawdę potrzebny
> windowsom???
> Jeżeli się go spróbuje wykasowac np pod DOSem to windowsy potem bedą
> działały?
> Czy ktoś kto nie ma tego draństwa - ma w katalogu: WINDOWS taki plik

Januszu poszukaj darmowych antywirusów : Avast home ed.
lub AVG :
http://www.grisoft.com/us/us_dwnl_free.php?id=form&u
sr=5

oba dostepne poprzez Internet i na płytach Chipa
poza tym program Ad-aware :
http://www.lavasoftsupport.com/

--
kochany rekinek- J.Krzysztof Chiliński mjkch_no_spam@nie_chce_spamu_4me.pl
Milanówek ( http://www.too-old.prv.pl ) , a obok stolica Państwa Urzędników

24. Data: 2004-01-29 18:16:10

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> writes:

> ja niestety musiałam przeinstalować Win, nie mogłam usunąć trojana

Oj, to od razu trzeba było Mandrejka albo innego RedHata zainstalować
:-)

Pozdrawiam,
Grzesiek, bezpieczny
--
Były trzy Lizy. Raz a'propos Liz
Powiedział ktoś na Akropolis:

25. Data: 2004-01-29 23:52:33

Od: "Paweł Woynowski" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam po przerwie
Bardzo dobry skaner on line jest pod tym adresem http://www.met.pl, w 45
min. "zabronował" mi system wybierając wszystkie chwasty znalazł 3 szt. Obyło
się bez "głebokiej orki".
Pozdrawiam,
Paweł Woynowski

26. Data: 2004-01-30 03:05:01

Od: "Too Old" <mjkch_no_spam@nie_chce_spamu_4me.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Too Old" <mjkch_no_spam@nie_chce_spamu_4me.pl> napisał w
wiadomości news:bvc02v$r18$1@atlantis.news.tpi.pl...

zapomniałem jeszcze o firewallu ZoneAlarm

27. Data: 2004-01-30 03:40:41

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"JotHa" <j...@p...onet.pl> wrote in message
> Tak, to jest nazwa wlasciwa na tego wirusa

Nie wiem czy mks_vir go wykrywa, ale podejrzewam obecnie u siebie jakiegos
w..
Podejrzewam go na podstawie listy polaczen internetowych. Kernel32 laczyl
sie dzis pare razy z dziwnymi adresami.
Ja bynajmniej mu tego nie zlecalem. Nie wiem co to moze byc.
Profilaktycznie skanujcie jakakolwiek poczte ode mnie :-/

Pozdrawiam,
Bpjea

28. Data: 2004-01-30 03:42:48

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> wrote in message

> Oj, to od razu trzeba było Mandrejka albo innego RedHata zainstalować

Moj modem nie chce wspolpracowac z RedHatem, dlatego zmuszony jestem uzywac
windows w sieci :(
Wyjsciem z tej sytuacji moze byc oczywiscie wymiana modemu, ale teraz mi sie
juz nie chce.

Pozdrawiam,
Bpjea

29. Data: 2004-01-30 03:48:20

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in message
> Czy ktoś kto nie ma tego draństwa - ma w katalogu: WINDOWS taki plik
> diskserv.exe???

U mnie nie ma, ale to wcale nie oznacza, ze mozna go usunac i wszystko wroci
do normy.
Spotkalem sie kiedys z wirusem, ktory tez mial pewien wlasny plik.
Wirus ten nie byl bardzo zlosliwy. Dopiero po usunieciu tego pliku system
sie posypal :[

Pozdrawiam,
Bpjea

30. Data: 2004-01-30 07:32:20

Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Woynowski" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Bardzo dobry skaner on line jest pod tym adresem http://www.met.pl, w 45
> min. "zabronował" mi system wybierając wszystkie chwasty znalazł 3 szt.

Pawłe, wielkie dzięki, zapomnniałam o starym dobrym mks-ie. A to w dodatku
nowy, dobry mks! :) Ostatnio też pojawiały mi się dziwne komunikaty w OE, no
i w pracy samego kompa zdarzały się nietypowe rzeczy. Mimo, że mam trojan
scanner, okazało się, że nie wykrywał wszystkiego. Znalazł się jeszcze
HTML.JScript.NoClose.3 - i już go nie ma...

pozdrawiam,
Agata

test
do bambusiarzy