Uzaleznienie od masturbacji

1. Data: 2001-11-22 22:49:37

Temat: Uzaleznienie od masturbacji
Od: "rafalski" <r...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Moj problem jest nastepujacy. Do 26 roku zycia, nie mialem dziewczyny, wiec
masturbowalem sie ogladajac pornograficzne filmy, magazyny, itd.. Rok temu
poznalem wspaniala dziewczyne. Kocham ja, spedzamy wspaniale czas, snujemy
plany na przyszlosc. Niestety gdy jestem sam nie moge wytrzymac bez
masturbacji. To uczucie ktore osiagam przy samozadowalaniu sprawia mi wiele
przyjemnosci, i w porownaniu z sexem jest lepsze. W porownaniu z tymi
wszystkimi kobietami z filmow pornograficznych i modelkami, moja dziewczyna
nie jest az tak atrakcyjna. Ale to przeciez normalne. Chcialbym miec
normalne zycie. Chodze zdolowany, bezwartosciowy. Czuje sie okropnie.
Powiedzialem o mym problemie mojej dziewczynie. Wyrzucilem wszystkie
czsopisma, kasety wideo, zablokowalem strony internetowe. Trwalo to 5 dni, i
ponownie wszystko jest po staremu. Za kilka dni mam wizyte u psychologa, ale
chcialem poznac wasza opinie na ten temat. Moze ktos z was moze mi pomoc.
Moze sa wsrod was psycholodzy. Co mam zrobic zeby cieszyl mnie sex z moja
partnerka. Zebym nie porownywal sexu z masturbacja. Zebym skonczyl z
nalogiem. Z gory dziekuje.

Rafalski.

1. Data: 2001-11-22 23:32:42

Temat: Re: Uzaleznienie od masturbacji
Od: "Aglaja" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik rafalski <r...@a...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:5ifL7.1822$2...@n...rdc1.on.home.com
> [...]
> Moze sa wsrod was psycholodzy. Co mam zrobic zeby cieszyl mnie sex z moja
> partnerka. Zebym nie porownywal sexu z masturbacja. Zebym skonczyl z

Zacznij sie masturbowac przy niej. :) Mozecie razem poogladac te pisemka
Moze pomoze :)

Pozdrawim
Aglaja
(ja stosuje)

1. Data: 2001-11-23 01:03:26

Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

rafalski wrote:
[..]
> Moze sa wsrod was psycholodzy. Co mam zrobic zeby cieszyl mnie sex z moja
> partnerka. Zebym nie porownywal sexu z masturbacja. Zebym skonczyl z
> nalogiem. Z gory dziekuje.

To problem dla seksuologa, a nie dla psychologa.
Prawdopodobnie uzależniłeś się - wyrobiłeś sobie "odruch warunkowy" - na jakiś
sposób pobudzania się tak fizycznego jak i w snuciu wizji.
I chyba musicie pójść do seksuologa bo ja nie wiem jak takie coś się leczy.

Co do seksu z dziewczyną - coś w nim musi być nie tak, że odczuwasz
aż taką różnicę. Albo za bardzo skupiasz się na niej zapominając o sobie,
albo ona Ciebie źle, lub za mało pieści.
Ale to zgaduj zgadula - idź do lekarza.

pozdrawiam
Arek

--
Teleturniej "W samo południe":
http://www.teleturniej.eteria.net

1. Data: 2001-11-23 17:20:49

Od: "Viadro" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Astec SA" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> aż taką różnicę. Albo za bardzo skupiasz się na niej zapominając o sobie,
> albo ona Ciebie źle, lub za mało pieści.

i tu cie przylogowało:P

Viadro

1. Data: 2001-11-23 22:04:57

Od: "Willie The Pimp" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aglaja <a...@o...pl> :

>Co mam zrobic zeby cieszyl mnie sex z moja

> Zacznij sie masturbowac przy niej. :) Mozecie razem poogladac te pisemka
> Moze pomoze :)

Wątpie, żeby panienka była z tego faktu zadowolona.

> Pozdrawim
> Aglaja
> (ja stosuje)

I działa?
WP

1. Data: 2001-11-25 12:47:29

Od: "Aglaja" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Willie The Pimp <w...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9tp1o9$ge3$...@n...tpi.pl...

> Użytkownik Aglaja <a...@o...pl> :

> Wątpie, żeby panienka była z tego faktu zadowolona.

> I działa?
> WP

No, moze z tymi pisemkami przesadzilam. Nie przepadam za nimi. Ale reszta...

1. Data: 2001-11-25 20:18:28

Od: "Rafalski" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rafalski" <r...@a...com>

Z gory dziekuje.