(Uzupełnienie)kosmetyk idealny krem i podkład - zestawienie....

1. Data: 2002-10-21 18:30:53

Temat: (Uzupełnienie)kosmetyk idealny krem i podkład - zestawienie....
Od: "yeene" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Małe uzupełnienie:
Nie umieściłam na liście kremów Lysanel i Effaclar K traktując te
rewelacyjne kremiki jako leki. Aha i kremów bardzo drogich jak IDEALIST -
260 zł

Zapomniałam o
Kremy:
LOREAL Revitalift (ok.50 zł)

--
@@@@@@@@@
@@ YEENE @@

1. Data: 2002-10-22 07:04:24

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie umieściłam na liście kremów Lysanel i Effaclar K traktując te

Hm....a gdzie ta lista?
Hanuś

1. Data: 2002-10-22 07:05:43

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hanuś" <k...@g...pl> wrote in message

> Hm....a gdzie ta lista?

Juz widzę, przepraszam, mało przytomna jestem dziś:)

Hanuś

1. Data: 2002-10-22 07:35:34

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Juz widzę, przepraszam, mało przytomna jestem dziś:)
A nie było przecież dużo tego wina wczoraj... ;)))
Miłego dnia!
Magda

1. Data: 2002-10-22 07:39:34

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A nie było przecież dużo tego wina wczoraj... ;)))
> Miłego dnia!
> Magda

No właśnie za mało było, zdecydowanie, za mało:))))). Następnym razem trzeba
naprawić błąd:)))))))

Pozdrawiam
Hanuś

1. Data: 2002-10-22 07:52:41

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No właśnie za mało było, zdecydowanie, za mało:))))). Następnym razem
trzeba
> naprawić błąd:)))))))
Wiesz jak to jest - za pierwszym razem trzeba zrobić nienaganne wrażenie,
później już można śmiało wpaść pod stół! ;)))
M.

1. Data: 2002-10-22 10:40:12

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiesz jak to jest - za pierwszym razem trzeba zrobić nienaganne wrażenie,
> później już można śmiało wpaść pod stół! ;)))
> M.

He he, to chyba wpaść do talerza, bo mamy się nastepnym razem umówić na
jedzonku:)))). No chyba że z talerzem pod stół:).

Hanuś

1. Data: 2002-10-22 13:21:42

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanuś" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> He he, to chyba wpaść do talerza, bo mamy się nastepnym razem umówić na
> jedzonku:)))). No chyba że z talerzem pod stół:).

To dobrze ze bedzie to juz drugi raz...i nie bedzie musialo byc tak
perfekcyjnie;-)

Kropelka znana z ciaglego upuszczania wylewania wysypywania i babrania sie
jedzeniem:-)

1. Data: 2002-10-22 14:02:36

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>(...)
> Kropelka znana z ciaglego upuszczania wylewania wysypywania i babrania sie
> jedzeniem:-)
To przynajmniej jasne kto będzie pod stołem pierwszy! ;)))

Magda

kosmetyk idealny krem i podkład -zestawienie dla poszukujących !!!
Ojej!
Oriflame do włosów
Re: no cóż jestem pikny... tylko jak będą koszmary w nocy to nie moja wina...;-))))
odmrożone dłonie