V-68021

1. Data: 2005-05-19 18:54:23

Temat: V-68021
Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie znalazłam opisu do tej odmiany winogron. Wiem tylko, że różowe. Wie
ktoś może więcej, np. czy wino będzie z nich dobre ?
Kupiłam dzisiaj i posadziłam Perłę Zali oraz Kodriankę . Apetyt rośnie :-)
pozdrawiam, Barbara

2. Data: 2005-05-19 19:03:06

Temat: Re: V-68021
Od: "Jacek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kupiłam dzisiaj i posadziłam Perłę Zali oraz Kodriankę . Apetyt rośnie :-)
> pozdrawiam, Barbara

powiedz gdzie kupiłaś??
--
Pozdrawiam Jacek Walewski

3. Data: 2005-05-19 19:05:40

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Barbara Miącz napisał:
> Nie znalazłam opisu do tej odmiany winogron. Wiem tylko, że różowe.

Przepraszam, już znalazłam w taBaza. Myślnik w niewłaściwym miejscu
wstawiłam.
Barbara

4. Data: 2005-05-19 19:30:35

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> wrote:

> Nie znalazłam opisu do tej odmiany winogron. Wiem tylko, że
> różowe. Wie ktoś może więcej, np. czy wino będzie z nich dobre ?

Na www.winogrona.org nie ma? Dziwne.. Wino raczej nie, to jest
całkiem smaczna odmiana deserowa o dużych, różowych owocach.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Raz pewien poeta-chimeryk
Napisał tragiczny limeryk.

5. Data: 2005-05-20 18:12:59

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek napisał:

> powiedz gdzie kupiłaś??
W Stalowej Woli. Kodriankę w takim sklepiku ogrodniczym /ostatnią/. W
jesieni dopiero następna dostawa, pytałam bo już sie nie załapałam na
Arkadię, tzn. za późno poszłam z długopisem, żeby spisać co mają i w
taBaza poczytać opis. Ale zostawiłam na działce pasek z nazwą i adresem
producenta spod W-wy, mogę Ci jutro podać.Perłę Zali kupiłam na targu u
takiego, co to różne "krzaki " sprzedaje , jest codziennie i jedyny, co
to i odmianę a nie tylko kolor napisał.
Pozdrawiam, Barbara

pomóżcie
Nawoz z pokrzyw ; "kurzakow"