Katulowisko - Zakończenie wątku

1. Data: 2005-05-19 17:12:51

Temat: Katulowisko - Zakończenie wątku
Od: "Paweł Woynowski" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Postem tym chciałbym zakończyć duskusję na wątku "Katulowisko - Czyli jak pisać
o przyrodzie".
Widzę że nie przekonam co poniektórych Pań do postrzegania różnicy miedzy
miłością do Przyrody, a miłością jedynie do włsnych roślin rosnących we własnych
ogrodach.
Że i inne rośliny czy zwierzeta rosnące i żyjące poza czterwma płotami własnych
ogrodów tez mogą być podziwiane i to bez względu czy znamy ich prawidłowe
nazewnictwo czy nie.
Jednocześnie chcę, z całego serducha, przeprosić Katulę i Jej męza za całe to
zamieszanie do którego się przyczyniłem. Nie tak sobie to wyobrażałem jak
polecałem tutaj Katulowisko. No cóż, mea culpa...

Pozdrawiam skruszony
Paweł Woynowski

2. Data: 2005-05-19 17:43:49

Temat: Odp: Katulowisko - Zakończenie wątku
Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zamieszanie do którego się przyczyniłem. Nie tak sobie to wyobrażałem jak
> polecałem tutaj Katulowisko. No cóż, mea culpa...
Nie czytałam wątku, ale tak bywa, że czasem coś rozpętuje ogromną dyskusję.
I to zupełnie niezamierzoną:)
Pozdrav.Rene

3. Data: 2005-05-19 18:12:36

Temat: Re: Katulowisko - Zakończenie wątku
Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Woynowski" napisał:
> Postem tym chciałbym zakończyć duskusję na wątku "Katulowisko <ciach>
> Pozdrawiam skruszony
> Paweł Woynowski

Nie wiem, czy nie rozpętasz nowej dyskusji, bo ta skrucha jest nieco
jednostronna. Pozdrawia zawiedziony przeprosinami Jurek

4. Data: 2005-05-19 18:30:43

Od: AgaWa <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Woynowski wrote:

> [...]
> ogrodów tez mogą być podziwiane i to bez względu czy znamy ich prawidłowe

Czy na prawde jestes tak zakuty, ze nie rozmumiesz,
ze ktos moze uwazac te teksty za nudne
a czas przeznaczony ba ich czytanie za zwykla strate czasu?????

I co ma do w/w POGLADU NA TEKSTY Katuli ewentualna wrazliwosc
na piekno przyrody lub jej brak????

Oraz skad wniosek ze interesuja np. mnie tylko moje wlasne
rosliny i zwierzeta ogrodowe? Nawet nie wiesz, jaki mam
zawod :-) a juz wyslales mnie do psychiatry.

Zamieniles te dyskusje w obrzucanie blotem tych, co sie
z Toba nie zgadzaja. Brak tolerancji oraz wiara, ze tylko
Twoje racje sa jedynie sluszne, a ci ktorzy mysla inaczej
powinni sie leczyc budzi moje ogromne wspolczucie.

A przeprosic to powinienies Marte, (bo jako jednostka wrazliwa
na piekno, obrzuciles ja wyjatkowym blotem) ale oczywiscie
rozumiem, ze tego nie rozumiesz.

AgaWa

5. Data: 2005-05-19 18:39:04

Od: "kompost" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Postem tym chciałbym zakończyć duskusję na wątku "Katulowisko - Czyli jak
pisać
> o przyrodzie".

Chwila, nie tak szybko.

> Widzę że nie przekonam co poniektórych Pań do postrzegania różnicy miedzy
> miłością do Przyrody, a miłością jedynie do włsnych roślin rosnących we
własnych
> ogrodach.

To nie miłość, a zwyczajna nuda, brak innego zajęcia.

> Że i inne rośliny czy zwierzeta rosnące i żyjące poza czterwma płotami
własnych
> ogrodów tez mogą być podziwiane i to bez względu czy znamy ich prawidłowe
> nazewnictwo czy nie.

Marta nie ma płotów z tego co wiem, a czytam grupę dokładnie.

> Jednocześnie chcę, z całego serducha, przeprosić Katulę i Jej męza za całe
> zamieszanie do którego się przyczyniłem. Nie tak sobie to wyobrażałem jak
> polecałem tutaj Katulowisko. No cóż, mea culpa...

Naiwniak z Ciebie wielki. Grupę można rozgryźć już po jednej sesji.
Ludzie tu w większości (tu autocenzura).

6. Data: 2005-05-19 18:45:53

Od: "kompost" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem, czy nie rozpętasz nowej dyskusji, bo ta skrucha jest nieco
> jednostronna. Pozdrawia zawiedziony przeprosinami Jurek

Racja, nie poddawajmy się, więc szable w dłoń
i hajda na feministki !

7. Data: 2005-05-19 18:58:45

Od: "kompost" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy na prawde jestes tak zakuty,

A post wyżej zarzucasz Pawłowi wycieczki personalne.

> [...]

> Oraz skad wniosek ze interesuja np. mnie tylko moje wlasne
> rosliny i zwierzeta ogrodowe? Nawet nie wiesz, jaki mam

Jaki ? Powiedz, powiedz.

> [...]
> Twoje racje sa jedynie sluszne, a ci ktorzy mysla inaczej
> powinni sie leczyc budzi moje ogromne wspolczucie.

Obrzuca tym, co ma akurat pod ręką. Wyobraź sobie
bowiem oczko wodne bez błotka, wygląda sztucznie,
widać folię i zdechłe dżdżownice na dnie, których żaby
nawet nie chcą zjeść, a ryby co najwyżej łapią w pyszczek
i wypluwają starą, cuchnącą padlinę.

> A przeprosic to powinienies Marte, (bo jako jednostka wrazliwa
> na piekno, obrzuciles ja wyjatkowym blotem) ale oczywiscie
> rozumiem, ze tego nie rozumiesz.

Jako uważny czytelnik tej grupy mógłbym na temat w/w osoby
napisać wielostronicowy elaborat. To kobieta-archiwum, nic dodać
nic ująć;-)

8. Data: 2005-05-19 19:24:57

Od: AgaWa <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kompost wrote:

> A post wyżej zarzucasz Pawłowi wycieczki personalne.

Ale ja jestem ta niewrazliwa, wiec mi wolno.

> Jaki ? Powiedz, powiedz.

Jestem wg najnowszej klasyfikacji introwertyczna
i zlosliwa, wiec nie powiem.

A juz tak serio - moze czas wrocic do sedna
i spokojnie rozwazac dalej kweste
(podepre sie znowu klasykiem)
jak zachwyca, kiedy nie zachwyca?

AgaWa

9. Data: 2005-05-20 08:57:47

Od: "JerzyN" <007_usuń_to@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Woynowski" <p...@o...pl>
> Postem tym chciałbym zakończyć duskusję na wątku "Katulowisko -
> Czyli jak pisać o przyrodzie". [...]

Gerald i Lee Durrell "Poradnik przyrodnika", wyd. Muza S.A. Warszawa
1994
Nic dodać, nic ująć.
pozdr. Jerzy

10. Data: 2005-05-20 10:25:08

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gerald i Lee Durrell "Poradnik przyrodnika", wyd. Muza S.A. Warszawa
> 1994
> Nic dodać, nic ująć.
> pozdr. Jerzy

Polecam, szczególnie Tobie.

Pozdrawia boletus

grill ogrodowy
Pierwsza piwonia drzewiasta
Avocado?
Brzoza karłowata
Jak to jest z to Accuba? - przemarza czy nie?