Re: Katulowisko - Zakończenie wątku

From: "kompost" <k...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Katulowisko - Zakończenie wątku
Date: Thu, 19 May 2005 20:58:45 +0200

> Czy na prawde jestes tak zakuty,

A post wyżej zarzucasz Pawłowi wycieczki personalne.

> ze nie rozmumiesz,
> ze ktos moze uwazac te teksty za nudne
> a czas przeznaczony ba ich czytanie za zwykla strate czasu?????

> Oraz skad wniosek ze interesuja np. mnie tylko moje wlasne
> rosliny i zwierzeta ogrodowe? Nawet nie wiesz, jaki mam
> zawod :-)

Jaki ? Powiedz, powiedz.

> Zamieniles te dyskusje w obrzucanie blotem tych, co sie
> z Toba nie zgadzaja. Brak tolerancji oraz wiara, ze tylko
> Twoje racje sa jedynie sluszne, a ci ktorzy mysla inaczej
> powinni sie leczyc budzi moje ogromne wspolczucie.

Obrzuca tym, co ma akurat pod ręką. Wyobraź sobie
bowiem oczko wodne bez błotka, wygląda sztucznie,
widać folię i zdechłe dżdżownice na dnie, których żaby
nawet nie chcą zjeść, a ryby co najwyżej łapią w pyszczek
i wypluwają starą, cuchnącą padlinę.

> A przeprosic to powinienies Marte, (bo jako jednostka wrazliwa
> na piekno, obrzuciles ja wyjatkowym blotem) ale oczywiscie
> rozumiem, ze tego nie rozumiesz.

Jako uważny czytelnik tej grupy mógłbym na temat w/w osoby
napisać wielostronicowy elaborat. To kobieta-archiwum, nic dodać
nic ująć;-)