VENI, VIDI, VICI...

11. Data: 2009-09-13 15:10:59

Temat: Re: VENI, VIDI, VICI...
Od: "Slavinka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J-23" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
news:dba3461a-1b59-40cd-8485-45256f94c857@m11g2000yq
f.googlegroups.com...
On 13 Wrz, 13:40, "Slavinka" <s...@w...pl> wrote:
> Użytkownik "Slavinka" <s...@w...pl> napisał w
wiadomościnews:h8ile4$j2s$1@nemesis.news.neostrada.p
l...

> > Użytkownik "Slavinka" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> >news:h8ikgf$hrj$1@nemesis.news.neostrada.pl...
>
> >http://www.youtube.com/watch?v=HoywgTyh5tc&feature=
related

> http://www.youtube.com/watch?v=9wBGtaKnzJo&feature=r
elated

> http://www.youtube.com/watch?v=OhaFINynWqY&feature=r
elated

Nawet nie chce mi sie otwierac tego gowna: siupa, siupa, siupa, siupa,
siupa, siupa... i tede. Dalej lala, lala,lala, lala, lala, lala,lala,
lala, lala, lala,lala, lala, lala, lala,lala, lala... itede. Kto o tym
slyszal? Kicha! Jak chcesz to moge przytoczyc pare nawisk
muz.jazzowych, ktorych wielkosc artystyczna zweryfikowal czas? Tego
chlamu balkanskiego fizycznie nie znosze. Niedawno wrocilem z tego
regionu. Wszystko tam jest swietne, piekne krajobrazy, ludzie mili,
doskonale jedzenie, wspaniale wino, ale ta muza jak u cygana na weselu
jest nie do strawienia.

Stairway to Heaven nie do strawienia?
Pewnie, afrykańskie łubu dudu łubu dudu...
Też masz gust...

12. Data: 2009-09-13 15:24:09

Od: ThePowerOfAss <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

J-23 pisze:
> [...]
wiadomościnews:4e7f2bfb-23cb-496f-9493-3e372947aeff@
s31g2000yqs.googlegroups.com...

> Sam se brechtaj wespol z tym zapijaczonym Kalmuckim narodem. Czaju "na
> paruski" nastaw i samogonu nieskolko ugodno!

lubi kacap kacapa po jajcach drapać
Polska dla Polaków, w Polsce urodzonych nie w CCCP

13. Data: 2009-09-13 15:26:13

Od: ThePowerOfAss <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Slavinka pisze:

> Stairway to Heaven nie do strawienia?
> Pewnie, afrykańskie łubu dudu łubu dudu...
> Też masz gust...

co jeszcze polaku-słowianinie z płaską twarzą z Zeppelinów znasz??

14. Data: 2009-09-13 17:43:31

Od: "Slavinka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ThePowerOfAss" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
wiadomościnews:4e7f2bfb-23cb-496f-9493-3e372947aeff@
s31g2000yqs.googlegroups
.com...

> lubi kacap kacapa po jajcach drapać
> Polska dla Polaków, w Polsce urodzonych nie w CCCP

To co tu jeszcze robisz parchata dupo bez mocy?

15. Data: 2009-09-14 06:35:08

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Wrz, 17:10, "Slavinka" <s...@w...pl> wrote:
> [...]
> jest nie do strawienia.
>
> Stairway to Heaven nie do strawienia?
> Pewnie, afrykańskie łubu dudu łubu dudu...

Hm! nie zauwazylem?? Chapeau bas dla "Stairway to Heaven". Ale
afrykanskie "łubu dudu łubu dudu..." jest OK. Patrz co tam sie dzieje,
jaki swietny jest Afro-jazz:

FELA KUTI, niestety juz nie zyje, zmarl na AIDS
http://www.youtube.com/watch?v=TX_Sk53HUXo&feature=f
vw
http://www.youtube.com/watch?v=sU39XGxS9MY&feature=r
elated
http://www.youtube.com/watch?v=4CPqZJjRdSM&feature=r
elated

to jego syn Femi Kuti
http://www.youtube.com/watch?v=dDZ0am9FUCg&feature=r
elated

Jak masz mozliwosc, zobacz film pt. "Kongo Kinaszasa". Zobaczysz ze
Afryka to kontynent, na ktorym zyje wielu fantastycznych muzykow.

Tu zeuropeizowana wersja rytmow afro przez Petera Gabriela
http://www.youtube.com/watch?v=NV5rHm0Qi_s&feature=c
hannel

PS. dla mnie muzyka z balkanow w porownaniu z tymi artystami to
zalosne kwilenie tandeciarzy. nie wstydze sie swojego gustu
muzycznego. jak masz mozliwosc, zobacz film pt. "Kongo Kinaszasa",

16. Data: 2009-09-14 06:44:53

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Wrz, 17:26, ThePowerOfAss <k...@p...pl> wrote:

> [...]

jaki swietny jest Afro-jazz:

FELA KUTI, niestety juz nie zyje, zmarl na AIDS

Tu zeuropeizowana przez Petera Gabriela wersja rytmow Afro.

17. Data: 2009-09-15 09:21:30

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Afro.http://www.youtube.com/watch?v=NV5rHm0Qi_s&feat
> [...]
> muzycznego. jak masz mozliwosc, zobacz film pt. "Kongo Kinaszasa",
> zobaczysz ze Afryka to kontynent, na ktorym zyje wielu fantastycznych

Postscriptum
http://muzyka.onet.pl/0,2043172,newsy.html

Już kolejny raz zauważam, że życie kpi sobie z ludzi.:)
cd. Pytanie o "moralność" wypowiedzi
Zmartwychwstanie 'na żywo' ...
Zbadali plec medalistki (Semenya)
Wallander - ogladacie ?